Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-16, 19:21   #1
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

NHL 16/12


Bjuder på mina tips som ni även hittar i bloggen.. Sen vill jag passa på alla som har hjärta och pengar över att tänka på dom som små barnen som har det svårt i livet och behöver oss vuxna! Ni kan ge stöd via Unicef som jag har i bloggen och jag vill samtidigt uppmana SHARPS att dra igång en egen insamling för kidsen!

NHL MATCHER:

NewYork ISLANDERS vs Anaheim DUCKS : 45/55 Match.. Tror på Anaheim och UNDER 5,5

Atlanta TRASHERS vs Carolina HURRICANES : 50/50 Match.. Tror på Carolina och ÖVER 5.5

Montreal CANADIENS vs Boston BRUINS : 55/45 Match.. Tror på Montreal och UNDER 5,5

NewYork RANGERS vs Phoenix COYOTES : 50/50 Match.. Tror på Rangers och UNDER 5,5

Minnesota WILD vs Ottawa SENATORS : 50/50 Match.. Tror på Ottawa och ÖVER 5,5

St.Louis BLUES vs Los Angeles KINGS : 50/50 Match.. Tror på St.Louis och UNDER 5,5

Dallas STARS vs San Jose SHARKS : 50/50 Match.. Tror på San Jose och ÖVER 5,5

Calgary FLAMES vs Toronto MAPLE LEAFS : 60/40 Match.. Tror på Calgary och ÖVER 5,5

Edmonton OILERS vs Columbus BLUE JACKET : 50/50 Match.. Tror på Edmonton och ÖVER 5,5

¨
Under natten så är jag lite inne på Blues att dom ska kunna slå Kings som kommer på besök.. Jag hävdar fortfarande att Blues blir att räkna med under våren när det kommer att dra ihop sig för slutspel..

I Montreal så kommer Boston på besök.. Känslan säger att Habs kommer att va heltända inför mötet och Bruins får va bra och fokuserade om dom ska kunna störa Montreal.. Visst dom torskade igår mot Flyers men man ska tänka på att Bobrovsky räddade Philadelphia med svettiga räddningar och släppte in 3 mål på 41 skott så Habs spelade bra!

Ducks får gälla som favoriter mot Islanders men det bör bli en tight match… Carolina gjorde en snygg vändning borta mot Florida, man låg under med 3-0 efter första perioden men vänder sen och vinner matchen med 4-3! Lider med alla som hade Panthers… Nu åker man till Atlanta och jag har en bra feeling för att Canes tar med sig vändningen och bjuder oss på en vinst och många mål!

Ottawa såg bra ut senast trots förlusten mot Atlanta.. Kanske lyckas dom ta en vinst nu borta mot Wild istället… Alfie fick igång målskyttet och det är positiva nyheter för Sens!

Rangers vs Phoenix är en knepig match som kanske kommer att spelas utan dom ordinarie målvakterna.. Jag gillar inte Rangers eftersom dom har kostat mig en del pengar på slutet.

Dallas mot San Jose är omöjlig att tippa på.. ser bara kryss framför mig!

Flames gillar jag alltid när dom spelar hemma… Kipp är en bra målvakt och Leafs behöver prestera bra hockey och va på topp för att först och främst få hål på finnen!

Sista matchen Oilers vs Jackets har jag inte så bra koll på men Jackets gick en tuff match mot Canucks som dom förlorade, 4-3 Oilers efter straffar med Omark som matchens bästa spelare?


Lycka till!
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]

Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-12-17 klockan 00:30.
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-16, 19:56   #2
 
omwttms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 1219
Standard

ducks @ islanders

detta tycker jag är spännande

Big story -- If there's ever a night for the Ducks to come out flat, this could be it. Not only are they playing the team with the NHL's poorest record -- and playing for the second time in as many nights three time zones away from home -- but they're coming off an emotional 2-1 overtime win at Washington on Wednesday, a game that saw Ryan Getzlaf get the game-winner with 56.6 seconds left in the extra period.

hämtat från nhl.com

det enda jag kan tänka mig stämma av detta är tidsskillnaden.. men man borde vara så proffsig att man kan spela av denna match på ett bra sätt i alla fall..
"but they're coming off an emotional 2-1 overtime win at Washington on Wednesday"
och detta tycker jag talar för ducks, nu är man inne i ett skönt flow och tar islanders av bara farten! Man kommer ut taggat och vinner denna match så dom kan njuta av sin "lediga" dag imorgon och komma fräscha till matchen mot carolina på lördag..


detta är mina tankar.. men sen är de juh nhl, och de kan gå hur fan som helst ändå
omwttm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-16, 20:37   #3
 
Berras avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Ottawa och Carolina för mig. Var också inne på St Louis men de tankarna försvann snabbt. Conklin vill jag inte lita på i en duell med Quick under rådande omständigheter.
Berra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-17, 07:49   #4
 
omwttms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 1219
Standard

haha, så fel ute man var.. så jäkla lojt dom spelade i första..
skaplig uppryckning sen men de räckte inte hela vägen..
jaja, nya tag!
omwttm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-17, 10:07   #5
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 121
Standard

NHL är riiktigt svårtippat..
toonii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-18, 01:11   #6
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av toonii Visa inlägg
NHL är riiktigt svårtippat..
Nja, kräver bara enormt mycket tid och kunskap.
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-18, 16:53   #7
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultas Visa inlägg
Nja, kräver bara enormt mycket tid och kunskap.
Inte för att vara sån, men är det inte det som gör det svårtippat?
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td