Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-14, 01:17   #1
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Dagens ishockey 14/1


Till största delen AS på tapeten till kvällen. Finns även KHL, SM-Liiga (1 match) samt lite Mestis där antagligen Pacman plockar fram några fina.

Växjö Lakers [email protected] har jag ryggat.

Shoot!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-14, 06:41   #2
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Känner mig lite sugen på Troja @ 2.75 idag.
De har fått ihop spelet mer och mer på slutet. Almtuna spelade hemma igår och sätter sig på bussen idag för bortamatch nere i Lungby. En situation de flesta allsvenska spelare är ganska ovana vid. Enligt UNT ska inte Almtunas spel sett särskilt bra ut igår heller..

Tror helt klart deras åtta matcher långa vinstsvit kan vara i fara ikväll, men får se hur jag gör..
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-14, 08:53   #3
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Känner mig lite sugen på Troja @ 2.75 idag.
De har fått ihop spelet mer och mer på slutet. Almtuna spelade hemma igår och sätter sig på bussen idag för bortamatch nere i Lungby. En situation de flesta allsvenska spelare är ganska ovana vid. Enligt UNT ska inte Almtunas spel sett särskilt bra ut igår heller..

Tror helt klart deras åtta matcher långa vinstsvit kan vara i fara ikväll, men får se hur jag gör..
Jag plockade Troja @2.80 igårkväll efter att ha surrat me kingscania... så stora dogs på hemmaplan tycker jag inte man ska vara, sen hade tänkte vi som dig, dom hade match igårkväll... (Bet365 har 2.85 på Troja nu....)

Västerås ML har jag också. Örebro är inte lika heta nu, tre raka hemmaförluster har man också. Västerås har vunnit båda mötena denna säsong.
2.60 prövas.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-14, 09:00   #4
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Västerås ML har jag också. Örebro är inte lika heta nu, tre raka hemmaförluster har man också. Västerås har vunnit båda mötena denna säsong.
2.60 prövas.
Är inne på Västerås jag med. Örebro har ju inte nått några större höjder i spelet sedan Strömberg försvann.
De har dessutom genomgående under säsongen haft problem i derbyn, då man torskat 2 av 3 mot Bofors och 2 av 2 mot Vik.
Tycker Örebrospelarna har en tendens att tappa dendär riktiga glöden när de blir fysiskt attackerade från start.

Det som oroar är väl Västerås hårda schema denna vecka..
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-14, 12:29   #5
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 15
Sharp$: 295
Standard

växjö att vinna första perioden mot bofors till 1.90
skiljer sig en del från nordicsbet 1.58.

spelet finns på bet24
hagelpump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td