Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-28, 12:56   #1
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Dagens ishockey 28/01


Vad har ni för tankar och spel idag?
Själv sitter jag på Mora och Bofors, och även Borås som vi spelade i ivåran dagbok:

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Då kommer då spelbokens första spel

2011-01-28 19:00HockeyAllsvenskanBorås HC vs IF Malmö Redhawks -0.5 FT 2 2.750


Här tycker vi att oddset sitter helt fel. Malmö, med en hel del turbolens inom truppen, tränaren sägs ryka vilken dag som helst, det är en spricka mellan tränare och spelare, plus även från styrelsehåll en del bittre miner - detta då man inte är nöjda med hur matsson försvann/sparkades från klubben. Malmö är helt klart ett lag utan direkt harmoni, dessutom har man på senare tid uppvisat en väldigt dålig form. På bortaplan har man inte vunnit sedan matchen borta mot Mora, 3-1 vann man med då, den 29 november 2010! Sedan dess har man hela 9 matcher i rad utan en vinst under ordinarie tid på bortaplan....allt annat än lysande, och det var dessutom över TVÅ år sedan man slog Borås borta. Dessutom går det nu också rykten om att Söderberg kan komma att lämna laget för Frölunda, detta då man redan från Söderbergs, men även från klubbens sida börjar så smått att ge upp årets säsong....Söderberg som för övrigt verkar vara nerpetad till fjärdekedjan....Vad gäller skador är Jan Urbas väldigt tveksam till spel....

Inför rapport: http://www.malmoredhawks.com/en/Blog...for%20BHC.aspx

Vad gäller Borås blandar man och ger väldigt mycket, det är dock på hemmaplan som man främst plockar sina poäng, 30p hemma mot 17p på bortaplan. Laget har en hel del tongivande spelare, Alexander Bergström, årets komet inom allsvenska hockeyn? Jens Karlsson, för att nämna två stycken. Detta är spelare som helt på egen hand kan avgöra matcher mot vilka lag som helst i allsvenskan. Spelare, som malmö förutom Söderberg, när han då är i form, lyser med sin frånvaro. Har inte fått fram något om några direkta skador inom Borås lag.

Kort om våra tankar, Malmös usla bortaform, Borår är ändå ganska bra hemma - två raka hemmavinster. Turbulensen inom malmö, tillsammans med deras form får oss att tycka att oddsen ligger helt fel när malmö anses vara favorit. 2.75 är taget alla dagar i veckan, att Borås bara vinner 36,36%, med dagens förutsättningar, ser vi som ett fint överodds!

För den lite fegare finns ml till 2.10 hos Bet365, då EXKL ot!

"max-spel" "polett-regn" "all-in fläskfile" - för att tala RoK-språk (OBS! IRONI!)
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-28, 15:10   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 314
Standard

Mora är spelad här också, sen vet jag inte om jag spelar nåt mer idag på hockeyn.

Tror nog att Borås kan vinna också.

Angående din dubbel Asplöven+Björklöven så får man 1.88 hos Sv Spel.
StefanL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-28, 15:18   #3
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av StefanL Visa inlägg
Mora är spelad här också, sen vet jag inte om jag spelar nåt mer idag på hockeyn.

Tror nog att Borås kan vinna också.

Angående din dubbel Asplöven+Björklöven så får man 1.88 hos Sv Spel.
Ah, okej. Ja jag tog den redan för någon dag sen. Använder inte sv spel, men får kanske fixa...
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-28, 15:26   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 314
Standard

hehe, jag tycker att kan ska utnyttja att sno lite deg från staten när man kan, det är inte så ofta dom ligger bäst till men det händer.

en dubbel får man satsa 2k på så...
StefanL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-28, 15:27   #5
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Har Sundsvall hemma i mot Mora till 3.00. Sundsvall vann bägge matcherna förra året och spelade jämt i höstas. Båda lagen bygger sitt spel mycket vilja, och jag tror helt enkelt att Sundsvall vill mest idag.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-28, 15:44   #6
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Har Sundsvall hemma i mot Mora till 3.00. Sundsvall vann bägge matcherna förra året och spelade jämt i höstas. Båda lagen bygger sitt spel mycket vilja, och jag tror helt enkelt att Sundsvall vill mest idag.
Vad grundar du det på? Mora "krigar" om en plats till playoff, och kommer nog vara minst lika motiverade idag.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td