Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-31, 15:55   #16
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Ryktas om sjukdom på Fast. Oklart om han spelar.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 15:58   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Statistiken säger inte allt, det är skillnad att spela i AIK och att spela i HV71. Jag tycker att Fasth är bättre än Daniel Larsson.
Och det säger jag inte bara för att larsson är bodensare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 15:59   #18
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Varför är det ingen som anser 1,60 på Växjö är spelvärt?
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 16:13   #19
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Varför är det ingen som anser 1,60 på Växjö är spelvärt?
För att det är årets match för Tingsryd. Derby med stort D, och att då spela på ett Växjö, som är så gott som klara för kvalserien, mot ett desperat Tingsryd, med ett par tusen galna skogs-smålänningar....då tror jag inte särskilt många tycker att 1.6 är ett bra odds....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 16:14   #20
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
Statistiken säger inte allt, det är skillnad att spela i AIK och att spela i HV71. Jag tycker att Fasth är bättre än Daniel Larsson.
Och det säger jag inte bara för att larsson är bodensare!
Vad är skillnaden? Larsson är den målvakt i ES som fått flest skott av alla på sig (1114 st) varav han räddat 1031 st av dessa skott.

Jag tycker personligen att Larsson är den mest stabile och främsta målvakten i hela serien med Salak på andra plats väldigt, väldigt nära bakom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackyyy (+3)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 16:15   #21
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
För att det är årets match för Tingsryd. Derby med stort D, och att då spela på ett Växjö, som är så gott som klara för kvalserien, mot ett desperat Tingsryd, med ett par tusen galna skogs-smålänningar....då tror jag inte särskilt många tycker att 1.6 är ett bra odds....
Thank You

Kom precis ifrån jobb, och hade inte haft tid/ork att kolla upp information själv.
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 16:19   #22
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Timrå [email protected]
Timrå [email protected]
AIK [email protected]


Blev för många spel idag känner jag på en gång. Bara att hålla en tumme att det går vägen. Tror att SAIK kommer få det svårt i Timrå och att det kommer att bli en tät match med få lägen. SAIK förlorar många matcher just nu pga att de släpper in för många mål. Man kan ej släppa 4 kassar mot Djurgården hemma om man skall vinna SM.
Hoppas på Salak i FBK spikar igen som senast och att Fast håller emot en stund. Såg precis att det ryktades om att Fast var sjuk/skadad och då kan jag direkt avråda från det spelet.

Allsvenskan så svår ut ikväll så jag avstår där. Hoppas på en plusskväll, har två förlustdagar bakom mig...
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 16:28   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Vad är skillnaden? Larsson är den målvakt i ES som fått flest skott av alla på sig (1114 st) varav han räddat 1031 st av dessa skott.

Jag tycker personligen att Larsson är den mest stabile och främsta målvakten i hela serien med Salak på andra plats väldigt, väldigt nära bakom.
skillnad att få skott från Jukka Voutilainen och att få skott från Patric Blomdahl
skämt åsido, att vara målvakt i ett bra lag gör ju att man får mer hjälp av försvaret. De stressar motståndarna till sämre avslut helt enkelt.

Spelar man i ett av seriens sämsta lag, så har man sämre försvarare och får i regel svårare avslut. Enligt mig iaf!

Visst är Daniel Larsson bra. Men jag hade hellre sett Viktor Fasth i mitt lag alla dagar i veckan!

Senast redigerad av oscar4122 den 2011-01-31 klockan 16:30.
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 16:41   #24
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Vad är skillnaden? Larsson är den målvakt i ES som fått flest skott av alla på sig (1114 st) varav han räddat 1031 st av dessa skott.

Jag tycker personligen att Larsson är den mest stabile och främsta målvakten i hela serien med Salak på andra plats väldigt, väldigt nära bakom.
Salak borde ju vara den stabilaste, om man nu bara skall utgå från räddningsprocenten....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 16:47   #25
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Salak borde ju vara den stabilaste, om man nu bara skall utgå från räddningsprocenten....
Det är hugget som stucket i det fallet IMO. Dock är jag ju lite färgad i denna fråga, därför håller jag Larsson som snäppet vassare.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 17:03   #26
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Vad är skillnaden? Larsson är den målvakt i ES som fått flest skott av alla på sig (1114 st) varav han räddat 1031 st av dessa skott.

Jag tycker personligen att Larsson är den mest stabile och främsta målvakten i hela serien med Salak på andra plats väldigt, väldigt nära bakom.
Vart skulle du placera Norrena bland målvakterna i elitserien? En riktig matchvinnartyp. Jag kanske också är lite färgad men jag håller inte Larsson högre än Norrena.
kakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 17:05   #27
 
snickarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 118
Standard

Fasth är sjuk
AIK–Färjestad
Blytungt återbud för AIK. Succémålvakten Viktor Fast saknas i kvällens match.
– Han är förkyld och har lite feber, meddelar AIK:s pressansvarige Adam Ekman.
Nu blir det i stället Björn Bjurling som vaktar AIK-målet.
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 17:07   #28
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Salak borde ju vara den stabilaste, om man nu bara skall utgå från räddningsprocenten....
Stabil och stabil.. Salák är galen. Han gör räddningar som nyskolade målvakter inte klarar av. Dock är ju Larsson en sådan målvakt som inte behöver göra galna räddningar med tanke på hans teknik.
Har än så länge inte sett Salák göra en dålig match. Men det är hugget som stucket mellan Salák och Larsson.


Ang. matcherna idag så tror jag på FBK-vinst, kanske 1-3 eller liknande.

Timrå som kämpar för överlevnad bör ta SAIK. Blir nog rätt målsnålt där med.
2-1.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 17:10   #29
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Stabil och stabil.. Salák är galen. Han gör räddningar som nyskolade målvakter inte klarar av. Dock är ju Larsson en sådan målvakt som inte behöver göra galna räddningar med tanke på hans teknik.
Har än så länge inte sett Salák göra en dålig match. Men det är hugget som stucket mellan Salák och Larsson.


Ang. matcherna idag så tror jag på FBK-vinst, kanske 1-3 eller liknande.

Timrå som kämpar för överlevnad bör ta SAIK. Blir nog rätt målsnålt där med.
2-1.
Nu skrev jag utifrån räddningsprocenten. Var ju någon som tog upp dem, och angav dem som FACIT för vilken/vilka målvakter som är bäst i serien....

Vilket jag inte håller med om, att bara se på de siffrorna säger inte allt, tycker då jag. Det beror ju väldigt mycket på vilken försvar - lag man har framför sig, och hur bra de sköter sig....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-31, 17:12   #30
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Nu skrev jag utifrån räddningsprocenten. Var ju någon som tog upp dem, och angav dem som FACIT för vilken/vilka målvakter som är bäst i serien....

Vilket jag inte håller med om, att bara se på de siffrorna säger inte allt, tycker då jag. Det beror ju väldigt mycket på vilken försvar - lag man har framför sig, och hur bra de sköter sig....
Jag borde ha svarat performance istället
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td