Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-07, 18:34   #16
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

eh. vafan. skojar du?

Nej, vänta. Jag orkar inte.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-07, 18:43   #17
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Nu jämför vi päron med äpplen här känner jag.

Givetvis får ni kommentera, men ni verkar ju nästa så "upprörda" att ni ville omvända mig. Skulle det ha varit en rek skulle jag förstått er. Men nu är det ett simpelt litet enkelt spel. Jag anser inte att jag är bättre än er andra, in att någon ska rygga det, eller att jag ens kommer att vinna på det. Jag berättade bara vad jag hade spelat.

Jag skulle enkelt kunnat avböjt att motivera, eller sagt " Magkänsla" då hade man blivit kallad pajas och fått fan för att man inte beter sig som en "sharp".

Jag tvivlar inte en sekund på att ni plussar på era spel. Det går säker svin bra för er, och er spelstil passar er. Jag tjänar pengar(även om det inte är mycket vissa månader) på mitt spelande. Och det är DET som är av vikt och betydelse för mig.

Nu slutar iallafall jag den här konversationen och OT Snacket. Ni får gärna kasta skit på mig ifall ni vill, men som vi håller på nu så skjälper vi mer än vad vi hjälper och vi sysslar inte med någon konstruktivt.
Det är ju precis tvärtom. Jag försöker att ge min synbild av det hela. Genom att ge konstruktiv kritik av din motivering till ditt spel, så försöker jag att ge min synbild av det hela, genom att hjälpa till....hur det skulle kunna stjälpa någon, ja det får du gärna förklara....

Och nej jag känner inte att detta är en off-topic diskussion, du känner dig på något sätt "kränkt" och "utpekad" för att jag inte håller med dig när du skriver att du fann ett spelvärde i spelet....Kritik är inte bara att klia folk på ryggen, utan ska man kunna hjälpas åt att bli bättre spelare ska man OCKSÅ säga till när man tycker att något är fel....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+1)
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-07, 18:44   #18
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Hoppas att jag missförstod dig där. Blir faktiskt orolig ifall du verkligen baserar dina spel på vad andra tycker om dem. Om du själv anser att ett spel är bra och du vill spela det, och så kommer där 10 pers. som säger att det är världens korkaste. Avstår du då ditt spel?

Som sagt. Nu lämnar jag den här tråden tills matcherna är över. Börjar likna kalle anka - flashback av det här.
Han menar att tråden är till för diskussion....att man går in och säger sina spel, samtidigt som man motiverar VARFÖR man spelar som man gör. Genom det kan vi få upp diskussioner kring våra spel här i tråden, vilket i längden förhoppningsvis kan göra oss ALLIHOPA till bättre spelare....

kalle-anka flashback?
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boden (+3)
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-07, 18:45   #19
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Som sagt så är det här MITT spel. Och ingen rek. Jag skiter fullständigt i vad andra tycker om mina spel.

Och det med formen så kollade jag på formkurvan och inte de 10 senaste matcherna. Kanske lite dumt formulerat av mig.

Men vi får väll se hur det går ikväll

Nästa person som läser skiter inte i vad Kingscania tycker om dina spel, därför är det av intresse när folk kritiserar spel också.

Och jag håller med - även om det redan varit spelstopp - att 1.55 inte kan motiveras på hemmaspel i den matchen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+10)
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-07, 18:57   #20
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Hoppas att jag missförstod dig där. Blir faktiskt orolig ifall du verkligen baserar dina spel på vad andra tycker om dem. Om du själv anser att ett spel är bra och du vill spela det, och så kommer där 10 pers. som säger att det är världens korkaste. Avstår du då ditt spel?

Som sagt. Nu lämnar jag den här tråden tills matcherna är över. Börjar likna kalle anka - flashback av det här.
Jag omvärderar min egen analys och efter det så får spelet stå eller så viker jag det. Senast hände detta mellan Chelsea och Liverpool där jag kommit fram till överspel men vek det spelet då statistiken inte var med mig även om andra faktorer var med mig. Så det spelar roll för mig vad andra tycker om mina spel ja.

Vidare skrev du att det var spelvärde i 1.55 vilket var det som kritiserades huvudsakligen.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-07, 19:06   #21
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 91
Standard

Vad sägs som att lägga ner den här onödiga diskussionen och komma med några tips om spel istället? Själv väntar jag till NHL-Ikväll, ska läsa lite och kanske återkomma med något vettigt ikväll !
NicoH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-07, 19:53   #22
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Ont:

5-1(Nära 6-1) till Örebro just nu i början av tredje perioden.

Angående NHL så avstår jag helt. Det är lång transport sträcka och väldigt lång väntan. Känns alldeles för mycket lotto.
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-07, 20:15   #23
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Västerås- Malmö: 1 (2.15) @ Expekt

Västerås har bra form och ligger på åttonadeplats i tabellen. Slåss med dagens motståndare Malmö om en play-off plats till kvalserien. Två poäng bakom Malmö, men två matcher mindre spelade än Malmö. Hemma i ABB Arena är man som vanligt starka. Har hemmaraden: 21-13-8 67-39.

Frånvarande spelare
Jonas Emmerdahl (U19 landslaget)
Robin Nilsson (J20-laget)
Damien Fleury (Skadad)

Tungt avbräck i Fleury.

Malmö spelade match så sent som i lördags kväll hemma mot Almtuna, då man vann med 3-2 på hemmaplan. Bara haft en dag på sig att återhämta sig alltså till denna match. Har också bra form annars, med tre raka vinster. Bortaspelet har varit svagt hela säsongen. Snitt på 1,04 poäng per match. Malmö vann på bortaplan den 29 november och därefter dröjde det två månader innan nästa bortaseger. Malmös bortafacit denna säsong hittills: 22-6-16 54-71.

Tvillingarna Westerholm har gjort det bra i Malmö sedan de plockades upp från juniorlaget. De är dock inte med imorgon då de åker iväg med U19 landslaget.

Frånvarande spelare
Jesper Damgaard (Skadad)
Henrik Sandmark (Skadad)


2.15 på hemmastarka Västerås mot ett förmodad slitet Malmö känns riktigt bra betalt.


Insats: 7/10 Units
5-0 till Västerås efter fyra mål i sista av Västerås.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td