Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-10, 19:10   #1
Banned
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 324
Standard

NHL 10/2


Dela med er av dagens tips
YOUSAIDWHAT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 20:40   #2
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 249
Standard

Jag tror också montreal tar det inatt.

Jag har även lagt en slant på buffalo då de är i fin form nu med 4 vunna de senaste 5 matcherna till skillnad från Florida som har haft det tufft de senaste matcherna.
hengan1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 22:52   #3
 
jempas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sthlm
Inlägg: 88
Sharp$: 598

NHL 2011/2012
Stats: 121 - 146 - 3
ROI: 97.25%
Vinstprocent: 45.32%

Standard

Bra odds lagda idag.

Om man hade hunnit plocka LA när dom var dogs hade man haft ett bra bet inför kvällen. Nu gillar jag bara massa olika över/under, vilket inte bådar gott för kvällen.

Över i pitts/LA, Över i NYI/Mon, under i NJ/TOR. Oddsen är rätt dåliga dock så kanske avstår.

Är det någon som ens känner sig bra inför kvällen? Fyfan.
__________________
You know, I thought you made love like an ugly girl. So present, so grateful.
jempa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 23:17   #4
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jempa Visa inlägg
Bra odds lagda idag.

Om man hade hunnit plocka LA när dom var dogs hade man haft ett bra bet inför kvällen. Nu gillar jag bara massa olika över/under, vilket inte bådar gott för kvällen.

Över i pitts/LA, Över i NYI/Mon, under i NJ/TOR. Oddsen är rätt dåliga dock så kanske avstår.

Är det någon som ens känner sig bra inför kvällen? Fyfan.
Håller med dig, inte mycket spelbart idag. Tog kings tidigt så man får hoppas på dom. Borde bli en tight match, pens måste nästan vara 100% i defensiven när de skapar så lite som de gör utan sid och malkin.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 23:19   #5
 
Ilar24s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 200
Sharp$: 395
Standard

Skulle spelat Islanders om dom haft Poulin eller DiPietro i kassen då hade 4ggr pengarna varit riktigt spelvärt. Måste vara svårt att ladda om för Canadiens efter en sån urladdning som Bruins matchen var igår, synd bara att Islanders har lite för tunn trupp.

1.85 på Flyers hemma mot Hurricanes med full trupp känns spelvärt.

Blir Kings också borta mot ett skadedrabbat Penguins till 2.40 på expekt.

The Kings bring a healthy lineup against the Penguins save for Marco Sturm who remains day-to-day with a knee injury, while in addition to the losses of Crosby and Malkin, the Penguins’ Chris Kunitz, Arron Asham and Mark Letestu remain sidelined.

Senast redigerad av Ilar24 den 2011-02-10 klockan 23:20.
Ilar24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 23:34   #6
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MITT SPEL PÅ NHL IKV

Montreal Canadiens - NY Islanders
Florida Panthers - Buffalo Sabres inkl OT&Penalty
---> 3.20 @ Unibet

Här till matchen kommer Montreal med 4 hemma segrar av 6 möjliga. NY Islanders kommer med 3 bortasegrar av 6 möjliga. Montreal har ett bättre lag än vad Islanders har och här tror jag att Montreal tar en seger på hemmaplan. Man har även kommit segrande ur de 3 senaste mötena på sin hemmais.

Florida har 4 raka hemmaförluster och ikväll lär det inte ändras då ett av seriens bästa bortagäng kommer på besök. Buffalo har 4 vinster på de senaste 6 borta matcherna. Man ligger 3a i formtabellen med en målskillnad på 25:19 medan Florida ligger på en 11 plats med målskillnaden 15:17. Här förväntar jag mig en Buffalo vinst där jag garderat mig med inklusive övertid och straffar.

Dubbeln ger fina 3.20 på Unibet och det får avsluta den 10 februaris spel. NBA och NHL står på nattens tvlista. Lycka till
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td