Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-14, 12:14   #1
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nattens NHL 14/2


Mina spel inatt blir:

St Louis Blues - Vancover Canucks
---> 2.25 @ Unibet


Här kommer Vancover från 5 vinster och 1 förlust på de senaste 6 matcherna. Förluste kom mot ett av de andra riktigt bra lagen i serien Anaheim och var med 4-3. Alltså endast med uddamålet. Här är en match som man enlig pappret ska ta. St Louis kommer från 2 vinster och 4 förluster de senaste 6 matcherna. Vinsterna har inte varit mot något bra motstånd utan man har vunnit mot Florida och Edmonton. Till matchen kommer Vancover utan skadade Ballard, Sweatt, Edler, Desbiens och Hamhuis. St Louis kommer till match utan David Perron samtidigt som Colaiacovo är tveksamm till spel. Här är en match som Vancover med bröderna Sedin i spetsen har stor chans att vinna. Något att tänka på är att Canucks med Rober Luongo i målet inte förlurat under full tid sen 5 dec förra året. 2.25 är klart spelvärt.

Colorado Avalanche - Calgary Flames
---> 2.65 @ Unibet


Här möts på pappret två väldigt jämna lag. Till fördel för oss så är inte så fallet för tillfället. Colorado har 0 vinster och 6 förluster de senaste 6 matcherna. Foppaeffekten har uteblivit och det unga laget håller sig riktigt dåligt just nu med den sämsta formen i serien. Calgary däremot har 3 vinster och 3 förluster de senaste 6 matcherna. 2 av förlusterna har kommit mot Vancover Canucks och Anaheim vilket visar att man inte riktigt håller mot de allra bästa i serien men här ska man vinna mot ett formsvagt Colorado. De senaste 2 mötena lagen emellan har Calgary vunnit och här kommer det en 3e rak seger inbördesmöten tror jag. Colorado kommer till matchen utan Mueller, Quincey, Fleischmann, Cumiskey och Galiardi medan kaptenen Foote och Anderson är tveksamma till spel. Calgary kommer till matchen utan Langkow, Ivanans och Pardy medan Tanguay är tveksam till spel. Här har Calgary en bättre form, mindre skadeelände än Colorado och ett starkare självförtroende. Rak 2a på Calgary spelas helt klart för 2.65.

(Taget från min blogg) Lycka till! // JPM
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X

Senast redigerad av jaktenpamiljonen den 2011-02-14 klockan 14:39.
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-14, 13:35   #2
 
Steffe1988s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 755
Sharp$: 1367


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tackar för detta =). Ryggar dig med en liten slant på dessa

Mvh
Steffe
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-14, 13:47   #3
 
dekishyos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 363
Standard

gillar phoenix så här på rak arm, 1.71 på canucks ml var för bra för att motstå
__________________
world of warcraft stal mitt liv xd
dekishyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-14, 15:42   #4
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen orsak Steffe
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-14, 19:35   #5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 91
Standard

Även jag ryggar båda matcherna, känns som bra spel, Phoenix lockade lite men caps är bra så jag avstår den idag ! Tack för reken
NicoH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-14, 20:15   #6
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

officiellt klart att Foppa avbryter comebacken :( Nu känns ju Calgary bettet rätt bra mot ett nedbrutet(?) Colorado?
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-14, 21:58   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
officiellt klart att Foppa avbryter comebacken :( Nu känns ju Calgary bettet rätt bra mot ett nedbrutet(?) Colorado?
Innan hemmadebuten åxå, känns jävligt tråkigt, stackarn kommer ju få ta emot så jävla mkt skit trots att han gett oss så många härliga minnen.. tråkigt att folk inte kan se längre än näsan räcker..

Ohwell, jag tror på Couver inatt, tycker dem har ett tyngre lag i grunden än Blues, mer än det har jag inte direkt 4 matcher på 6 dar väntar för vancouver, och den här känns absolut som den enklaste av dem 4..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td