Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-25, 13:27   #16
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Jo allt det jag postade ovan är ju överodds enligt mina beräkningar mot vad som erbjuds från bolagen Dom andra alternativen var snarlika eller sämre så det är ju ingen idé att spela på dom.
Med överodds, menar du någon speciell kvot/ett EV+ med viss marginal? Du snackade också om att du körde matcherna i ditt "system", egna uppskattningar eller har du någon metod för att bestämma vilka odds som är spelvärda (baserat på statistik)? Är nyfiken eftersom jag är inne på att konstruera ett matematisk samband för sån typ av beräkning :-)
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 14:03   #17
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Jag är också nyfiken på matematiken bakom ditt system, Pacman. Då det i mångt och mycket stämmer med mina funderingar kring dagens matcher.

Förutom tidigare nämnda Borås så känns underspelet mellan Växjö och VIK också bra, då alla matcher hittills i år har gått under så finns det egentligen bara den troliga frånvaron av Lakers Ahlsenfelt som talar emot det. 2.02 som jag fick på Pinnen kändes högt.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 14:11   #18
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Sitter lite tight till just nu men kan posta ett inlägg senare i min dagbok där jag beskriver det hela lite mer i detalj.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 14:18   #19
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Rögle spelas ikväll. Som motivering räcker väl att det är Skånederby och vid vinst så är RBK i praktiken klara för kvalserien. Man har dessutom chans att nästan helt spela bort MIF från play-off. Pratade med en av spelarna igår och detta är matchen man har väntat på länge. Rögle befinner sig i en grym form och förutom det så har man tre raka hemmavinster mot antagonisterna från söder.

Senast redigerad av Redbull den 2011-02-25 klockan 14:22.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 14:24   #20
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Sitter lite tight till just nu men kan posta ett inlägg senare i min dagbok där jag beskriver det hela lite mer i detalj.
det vore jätte intressant!! Också nyfiken!




robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td