Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-26, 10:51   #1
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

26/01-10 KHL med flera spel...


Gårdagens KHL var INTE bra
Lite oförsående hur Torpedo inte kunde vinna vs ett Lada som går tungt för tillfället. Men ingen ide att älta...


Spelstopp 1400
Barys Astana vs Lokomotiv Yaroslav 2a 2,05 5 Units


Barys är ett lag som ligger på klar slutspelsplats och egentligen ingen fara nerifrån, och de har 17 poäng upp till en fjärde plats.
De har på de 6 senaste matcherna "bara" 2 vinster och då har de mött lag som alla ligger sämre till. Deras form är inte bra, hemma har 1 vinst på 6 senaste.
Deras defensiv har inte imponerat på sistone och har släppt in 21 mål på 6 matcher...
Något positivt att skriva är att deras pp är ett av ligans bästa, men hjälper föga när man släpper in så mkt mål..
De har vunnit 13 av 23 matcher på hemmaplan.

Lokomotiv Yaroslav har en bra chans att komma topp 2 i deras div. de ligger bara 3 poäng ifrån den platsen nu som innehas utav MVD...
Yaroslav har ett målsnitt på 3.04 framåt och borde här kunna fortsätta hålla det..
De har ett brett lag där målskyttet är utspritt och de är inte beroende utav någon speciell spelare, även deras backar producerar bra och har gjort ungefär 25% utav målen...
Deras form är inte på topp MEN de vann senast borta vs Avangard Omsk och gjorde en mkt bra match (jag kollade) de har 2 raka segrar på bortaplan och 10 segrar av 25 matcher på just bortaplan...

Tycker det är ett bra spel till bra odds...

Spelstopp 1500
Avtomibilsk Yekaterinburg vs Metallurg Novokuzntesk 1a 1,80 3 Units


Jag rekade hemmalaget även förra matchen som de inte lyckades vinna förräns efter straffar. Men de spelade bra (även denna match kollade jag på) och borde avgjort tidigare..
De ligger på en sista slutspelsplats och det är ett riktigt getingbo där 5 lag slåss om 2 platser, Novokuznetsk ligger sist med 9 poäng efter Yekaterinburg. men det är FÖR många lag att passera och det skall inte vara möjligt att de klarar sig dit.

Yekaterinburg har 3 raka segrar och på hemmaplan har de 5 segrar av 6 matcher.
De har ett bra pp men de drar även på sig lite för många utvisningar i matcherna vilket vi fick erfara senast...
Novokuznetsk har som tur är ett dåligt pp med ca 12% bara. De har 6 segrar på 23 bortamatcher samt att de släpper in 2,94 mål i snitt per match.

Detta vinner Yekaterinburg på motivation och bättre kunnande, spelar dom som sist skall det inte vara några större problem...

Andra ideer:
Avangard Omsk vs Spartak Moscow ö 5,5 mål 1,95 2 units

Metallurg Magnitogorsk vs Amur Khaborovsk 1a 1,35 3 Units (Magnitogorsk måste hitta tillbaka till vinnar stilen igen)

Severstal Cherepovec vs Dinamo Riga X2 1,70 4 Units Riktit viktig match för kampen om slutspels plas i andra konferensen, vinner Riga så får de lite andrum...

Lycka till med era spel och hoppas ni fått några ideer om hur ni kan utöka eran spelkassa och ev ta igen det som ni tappade igår på mina rekar!!!
__________________
Remember what matter's.....

Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-01-26 klockan 11:08.
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 10:58   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 120
Sharp$: 1180


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack, ryggar den. Har även spelat Avtomobilist Yekaterinburg rak med 3u.

Edit: Glömde tacka!
Freee123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 11:06   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 77
Sharp$: 141
Standard

Tack för denna, ryggat och håller tummarna
dbrasco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 13:52   #4
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Va själv inne på Avtomibilsk igår när jag kollade igenom matcherna. Så det blir att rygga där.
Enda som talar emot är väll att Metallurg Nk börjat gå rätt bra på bortais nu på slutet.
Med som du säger så är nästan slutspelsracet kört för Metallurg Nk. 9 poäng på 9 matcher går att ta in, men de är nästintill omöjligt att ta in det på fyra lag..
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 14:32   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 17
Standard

Ah synd att jag missade spelstopp. :/ idag kör jag iaf på:


SKA St Petersburg - Dynamo Moskva 1, 1.90

vet inte om man får länka till andra sidor här men har läst Rek från Wintheroligarken han brukar veta vad han snackar om iaf :P (googla så får ni fram hans blogg).

Lycka till på ditt spel
Mathias är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 14:49   #6
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mathias Visa inlägg
Ah synd att jag missade spelstopp. :/ idag kör jag iaf på:


SKA St Petersburg - Dynamo Moskva 1, 1.90

vet inte om man får länka till andra sidor här men har läst Rek från Wintheroligarken han brukar veta vad han snackar om iaf :P (googla så får ni fram hans blogg).

Lycka till på ditt spel

http://wintheroligarken.blogg.se/201...-sitter-i.html
finns väl inget som hindrar att ge källan(och motiveringen)
det som "GÄSTREK" taggen är till för
...däremot undvik affelänkningar

Senast redigerad av boored den 2010-01-26 klockan 14:55.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 15:14   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 77
Sharp$: 141
Standard

Tyvärr gick Barys Astana vs Lokomotiv Yaroslav till förlängning (2-2)..
Trist, vet inte hur de gick i andra matchen dock.

Bättre lycka nästa gång
dbrasco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 15:16   #8
 
Hammarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 217

Hammarn
Stats: 20 - 12 - 4
ROI: 111.47%
Vinstprocent: 62.50%

Standard

Testar SKA till 1,90, 2 units.
Hammarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 15:45   #9
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Tung dag igen när de gäller KHL. För inte lär Avtomibilsk vända detta.
Kastar in spel på SKA och även överspelet där och även Atlant. Får hoppas detta räddar upp dagens KHL till plussiffror.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td