Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-27, 17:51   #16
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stojjkl Visa inlägg
ganska ny här på sidan och behöver lite rådgivning angående hur ni lirar matcherna? Lirar ni dom som singlar alla eller kör ni ihop dom i små system?
Det är oftast singlar om det inte skrivs någonting annat, läs "Spelskolan" här uppe i menyn, nyttig info om du är ny! Välkommen
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 18:01   #17
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Med Morrow och Lehtinen tillbaka i laget gillar jag också Dallas hårt.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 19:18   #18
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Jag hoppar Dallas vs Flames eftersom det gör för ont i hjärtat att spela på Stars. :(

Capitals, Canucks och Wings blir nog mina spel inatt.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 19:34   #19
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Mina spel:

Dallas rak 1a 2.40
Vancouver rak 1a 1.72
Washington rak 1a 1.70
Washington -1,5 2.35
Buffalo - NJD över 5

So far...
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 21:45   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Med Morrow och Lehtinen tillbaka i laget gillar jag också Dallas hårt.
Jaså, visste jag inte. Gött

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Ser mkt bra ut Mare Nostrum, jag är inne på samma spår.
Dock skall jag varna lite för ST Louis, det var ganska precis exakt samma läge när de senast möttes i Vancouver, och då skrällde man rejält...Men jag kör Vancouver ändock!!

Såg att du var lite inne på Carolina också, samma här. De harett mkt bättre lag än placeringen i tabellen, tyvärr har de haft många skador och problem i övrigt.
Rangers däremot har inte så mkt mera än en världsmålvakt och Marian Gaborik, men hans poäng har varit sällsynt nu på slutet..Många stjärnor som kommer till Manhattan och misslyckas. Wade Redden, var en av NHLs bästa backar i Ottawa, nu är han knappt med i truppen för Rangers...

Rolig 2a och NHL natten e fullbordad!!
Mmh, är också lite rädd för St.Louis, men som sagt är ändå Canucks några snäpp vassare, så dom löser det!

Ah, testar en liten peng på Carolina, håller med dig kring ditt resonemang där. Rangers har förlorat 3 raka nu (2-0, 6-0 och 4-2). Deras offensiv är inte vass och fastän Henke spelar bra, har han alldeles för dålig stöd från sina backar.
Carolina vann däremot med 5-1 mot Boston senast och deras effektivitet imponerade rejält på mig! Jag tror att de kommer kunna hålla tätt bra mot Rangers uddlösa offensiv och genom sina snabba spelvändningar kunna trycka dit några puckar. Spelvärt som fan med en liten chanspeng på 3.30 i alla fall!

Lirar även Buffalo ML. De hade en riktigt dålig roadtripp och bör nu vara taggade att upprätthålla sitt fina hemmafacit (16-5-5). Ryan Miller är en av seriens absolut bästa målvakter och trots att han släppt några puckar det senaste, tror jag inte Devils får in fler än 1-2 puckar inatt. Devils har svajjig form, förlorade med 3-0 mot Ottawa igår och har lite problem på målvaktsidan... Spelvärt, jaaoo.

Har inte hunnit analysera lika grundligt idag och föll för frestelsen att testa en trippel, hehehe:

Washington Capitals - Anaheim Ducks @ 1.70
Vancouver Canucks - St Louis Blues @ 1.75
Dallas Stars - Calgary Flames @ 2.35
Tot: 6.99

Washington Capitals - Anaheim Ducks (1.5) @ 2.15

Buffalo Sabres - New Jersey Devils ML @ 1.72

Dallas Stars - Calgary Flames ML @ 1.83

New York Rangers - Carolina Hurricanes @ 3.30

Vancouver Canucks - St Louis Blues ML @ 1.44
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 22:05   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Skulle byta Min mot Detroit men annars så
Med tanke på att Detroit tappade 4-2 till 4-4 högst 3 minuter kvar igår mot Phoenix så kan dom få smaka på den här
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 22:22   #22
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Mina tankar om nattens NHL:

New York vs Carolina 2a ml 2,40 3 Units

Rangers är ett medelmåttigt lag som inte har den offensiva delen i sitt spel som gör att de kan utmana de stora lagen. När även deras få forwards som kan/borde producera inte gör det tillräckligt så får de svårt att vinna matcher...
Carolina gjorde en mkt bra match senast vs Boston som dom vann med 5-1, de visade en fin bredd på anfalls spelet och har en målvakt som kan vinna matcher i Cam Ward..Värde spel på 2an..

Buffalo vs New Jersey 1a 2,20 5 Units
Nattens Bank?Jag tycker det, New jersey har samma problem som Rangers och har svårt att anfalla, inget fungerande pp heller. Igår vs Ottawa så hade de ett fint anfall, problemet var att det var i sista minuten när matchen var avgjord....
Buffalo började roadtrippen bra, men avslutade sämre...Problemet för dom är INTE målskyttet utan att de släppt till lite väl mkt bakåt. Kommer dock inte vara något större problem då New Jersey inte "gillar" att anfalla....

Tampa Bay vs Montreal 1a ml 1,78 4 units
Tampa är ett bra hemmalag och möter ett Montreal som tappade vs Florida nattens som var i sista perioden...Tampas hemmaplan fäller avgörandet i denna match...

Washington vs Anaheim hcp -1,5 1a 2,15 3 Units
Bara att spela på Washington hcp medans de vinner!!! Vilken offensiv!! Igår spöade dom ja verkligen spöade ett Islanders i BRA form, de har haft svårt vs Islanders genom åren men inte nu!! Sedan Ovechkin blivit Kapten i laget har de 10 vinster 1 förlust och gjort ÖVER 4 mål i alla matcher utom 1...
Skapligt sparkapital också då första femman igår inte producerade mer än 2 poäng (Bäckis 1 ass, Knuble 1 mål)...Någon gång kommer förlusten och Anaheim kan skrälla, MEN så länge Capitals vinner spelar jag hcp!!

Vancouver vs ST Louis hcp -1,5 1a 2,40 3 Units
Vancouver spelar sin sista hemma match innan de beger sig ut på en 14!!! matchers lång roadtrip. Börderna Sedin kommer göra det lika obehagligt för ST Louis som en finne i röven..ST Louis ett bra bortalag, och de skrällde förra gången på besök i Vancouver, det kommer inte upprepas och det kommer Vancouver spelarena med kapten Luongo se till!!

Dallas vs Calgary 1a 2,35 2 Units
Resonerar att Dallas Offensiv slår Calgarys Defense...Calgarys offense=Iginla har inte producerat på 11-13 matcher så Dallas behöver itne orora sig allt för mkt...
vi testar 1an i denna match!!

+ räknar jag med inatt!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 22:52   #23
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Liten note bara:
Imorgon natt tar Edmonton sin FÖRSTA seger på 11 matcher!! möter ett tröttkört ST Louis på hemmaplan!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 23:12   #24
 
Hagges avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 14
Sharp$: 3
Standard

Jag motiverar inte för det har alla andra gjort så bra redan! Jag spelar rakt på Washington, Buffalo, Dallas, Detroit(Detroit startar en streak inatt), Rangers(tar sig i kragen mot ett canes som spelat över sin förmåga ett tag)

Vågar inte lira Vancouver även om dom förmodligen vinner.. Det är något som känns fel!

Då får vi se om man får skämmas imorgon eller om man kan vara lite halvkaxig!
Hagge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 23:22   #25
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Nattens spel från mig är inga konstigheter utan Stars, Caps och Canucks är det som gäller. Är dock lite rädd för Blues.

Hade funderingar på Devlis. Tyckte de gjorde de riktigt bra mot Sabres tdigare denna säsong..
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 23:41   #26
 
Cobras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 173

Cobra NHL
Stats: 27 - 33 - 0
ROI: 107.43%
Vinstprocent: 45.00%

Standard

"Miller hasn’t had much success against New Jersey, losing three in a row at home with a 4.17 GAA, including a 3-0 defeat Dec. 7 as Brodeur tied Terry Sawchuk for the all-time shutout record at 103."

"Brodeur made 22 saves in that contest to improve to 5-1-1 with a 1.64 GAA in his last seven games against the Sabres."

Anledningen till att jag lirar Devils idag.

"Giguere on the road this season: 0-6-3 with a 3.40 GAA and .889 save pct. in 11 games (nine starts)." borde tala för Caps dom har dock Varly och Theo borta. Sedan så har Giuguere ett mycket bra facit mot just caps.

"Giguere is 4-7-5 this season, but he's 3-2-1 with a 1.69 GAA and a .941 save pct. lifetime against the Caps.
Cobra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 23:51   #27
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Dagens blir ML på Dallas och Tampa. Funderar en del på Minnesota också. Vilken målvakt som får stå avgör...

Edit* testar lite på Home Goals Spread -2.5 for Game 1.943 också. Hemmalagen ska alltså göra sammanlagt tre mål mer minst.

Senast redigerad av Qirren den 2010-01-28 klockan 00:03.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 00:10   #28
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Sick start för Ovechkin o capitals!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 00:16   #29
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Nattens spel från mig är inga konstigheter utan Stars, Caps och Canucks är det som gäller. Är dock lite rädd för Blues.

Hade funderingar på Devlis. Tyckte de gjorde de riktigt bra mot Sabres tdigare denna säsong..
Missade för övrigt att jag även har 1unit på Caps 1st period. Brukar inte spela den typen av spel men med tanke på oddset kändes det gjutet at testa på det idag. Skön start fick man ju med! Får hoppas de fortsätter ånga på nu.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 01:41   #30
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Ruskigt dålig andra period av Caps. Får hoppas de tar sig samman inför tredje!
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td