Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-28, 08:38   #1
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

NHL 28/3


Vad tror vi om nattens två matcher?

Chicago Blackhawks @ Detroit Red Wings
Colorado Avalanche @ Anaheim Ducks


Viktig match för Anaheim som inte bör ha några problem med Colorado. De har vunnit de tre tidigare mötena under säsongen, varav två väldigt övertygande. Senaste mötet var 11:e Mars i Colorado, där Ankorna vann med 6-2. Oddsen på ettan är inte jättelockande, men kan inte se ett annat spel. Funderar också på överspelet.

Chicago ligger på åttonde plats, bara en poäng före Calgary och två före Dallas. Det hela är lite nervös och man måste börja vinna nu, vilket man faktiskt har gjort mot Wings de senaste två matcherna. 4-1, 4-1.
Tycker ML tvåan eller krysset lockar i det här läget.

Puss.

Senast redigerad av nausea den 2011-03-28 klockan 09:33.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-28, 09:04   #2
Banned
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 324
Standard

Håller med dig om Ducks som har en ruggigt viktig match. Dock så tycker jag ändå Colorado är på uppgång och dom ska inte underskattas helt. Men tycker helt klart RAK etta på Ducks är ett vettigt spel.

Detroit mot Chicago tror jag blir väldigt jämn. Underspel skulle jag nog gå in på då jag tycker 2 ggr pengarna är ett fint odds eller krysset som du nämde. Detroit har ju Datsyuk och Franzen borta fortfarande.

Kommer spela Ducks RAK sen får jag se om det blir några mer spel
YOUSAIDWHAT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-28, 09:41   #3
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Ja när det gäller Ducks ikväll så är det både motivation och klass mot ett ganska uselt Colorado. Men oddsen är därefter. 1.7 på raka ettan lockar inte. Eventuellt blir det ett hcp spel på Ducks (hittar ca 2.3) men vi får se. Ska suga på karamellen under dagen
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-28, 13:05   #4
 
KORITFWs avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Sundsvall
Inlägg: 48
Sharp$: 204
Standard

Underspelet i Detroit på 2.00 @ Bet365 spelar jag.

Målvakter:

Crawford (.918)
MacDonald (.928)

Under is 4-0 in Blackhawks last 4 overall.
Under is 4-0 in the last 4 meetings.
Under is 5-1 in the last 6 meetings in Detroit.
Under is 6-1 in Red Wings last 7 home games vs. a team with a losing road record.
Under is 6-1 in Red Wings last 7 vs. Central.
Under is 6-1 in Red Wings last 7 vs. a team with a winning record.
Under is 5-1 in Red Wings last 6 vs. Western Conference.
Under is 4-1 in Red Wings last 5 games following a win.
__________________
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viggeborn (+1)

Senast redigerad av KORITFW den 2011-03-28 klockan 13:07. Anledning: fan det hann sjunka till 1.95 medans jag skrev :(
KORITFW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-28, 17:27   #5
 
Xamdams avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 6
Standard

Jag har svårt att se Anaheim förlora detta, dock tror jag absolut det skulle kunna gå till OT och oddset är patetiskt. Spelfri kväll! Woho.
__________________
I was bangin 7 gram rocks, that's how I roll - winning
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td