Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-30, 12:15   #1
 
KORITFWs avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Sundsvall
Inlägg: 48
Sharp$: 204
Standard

Växjö Lakers vs Modo Hockey - 30/3


Mata in åsikter och tankar kring denna match!
__________________
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses
KORITFW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 12:23   #2
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

X @ 4,00 verkar intressant

1-0 till Modo senast. De ligger precis under kvalstrecken och vill verkligen vinna.
Samtidigt vill ju Växjö hålla sig kvar högst upp i tabellen :P
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 12:34   #3
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Så som Växjö spelade mot Södertälje senast så tror jag inte att MODO har något att hämta. MODO verkar vara otroligt trötta och har verkligen inte fått fart på målskyttet.

Jag väljer dock att inte lägga några spel på kvalserien idag då jag anser att alla bet är otroligt osäkra och är för mig omöjligt att spå någonting. X X X skulle vara det enda rätta
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 12:37   #4
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 118
Standard

Det känns som att MoDo kommer att vinna detta.
De måste helt enkelt kliva fram nu om de inte vill åka ur ES.
Växjö kommer troligtvis spela mer offensivt idag på hemmaplan.
Senast backade man hem och fick med sig en poäng i detta möte.
Om de går hårt framåt kan det resultera i att Växjö krossar MoDo.
Det andra alternativet är att det passsar MoDo ganska bra.
Ett offensivt Lakers lär inte vara lika täta bakåt som senast.
Om MoDo får lite luckor så tror jag att de utnyttjar det.

Jag tror att MoDo vinner, men avstår spel.
Det blir en intressant match.

Senast redigerad av kensilver den 2011-03-30 klockan 12:40.
kensilver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 13:21   #5
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Växjö - Modo känns som att det kan gå hur som helst. Växjö har egentligen allt att vinna medan Modo har allt att förlora. Helt ofattbart att Modo har satt sig i denna situation. Någon Nagy/Bartecko effekt blev det aldrig och frågan är om dessa nyförvärv har stjälpt eller hjälpt laget? Dags att bygga något nytt och slänga ut ”pensionärerna”? Även om Växjö torskar ikväll har man fortfarande allt i sina egna händer. Oavsett om Växjö går till Elitserien eller inte ska dom ha en stor eloge för sin fantastiska säsong.

Själv har jag spelat Rögle ikväll. +0 till 1.926 @ Pinnacle.

Rögle har verkligen häng på Elitserieplatserna och har väl inte det tuffaste spelschemat kvar. Vinst ikväll är dock ett måste om man vill leka med dom tuffa pojkarna nästa säsong.

Finns en risk att Rögles Eric Himelfarb missar matchen, vilket är ett avbräck. Men å andra sidan så har Victor Bartley verkligen spelat upp sig och visat sig vara väldigt viktig under kvalserien. Dessutom har Jonas Fransson hittat tillbaks till storformen. Spelar alltså Rögle, insatsen tillbaka vid oavgjort efter 60 minuter.

Senast redigerad av Redbull den 2011-03-30 klockan 13:32.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 14:59   #6
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 3
Sharp$: 35
Standard

Tror Modo får det svårt ikväll, som tidigare har sagt så ser man väldigt trött ut. Förlusten hemma mot Rögle förra omgången kom som en blixt från ovan. Nog om detta och till kvällens matcher, som i mitt tycke är ganska svår tippad. Men Modo får det svårt ikväll och Växjö vinner detta.
Växjö-Modo sätter jag en etta som ger 2,30 på svenskaspel.

Mora har sett väldigt starka ut på sistone och vinsten borta mot örebro senast var starkt! Rögle bortaslog ett segt Modo förra omgången vilket var starkt men ikväll blir en jämn match ikväll mellan två lag som fortfarande är med i striden om Elitserieplats. Tror Mora vill detta mer och dom får min röst
Mora-Rögle sätter jag en etta till 2,45 på svenskaspel

Södertälje-Örebro är en säker etta till 1,30. Inge snack om saken.
Så ser min trippel ut för ikväll, 6,76 för 200.
sebbeaman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 18:41   #7
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sebbeaman Visa inlägg
Tror Modo får det svårt ikväll, som tidigare har sagt så ser man väldigt trött ut. Förlusten hemma mot Rögle förra omgången kom som en blixt från ovan. Nog om detta och till kvällens matcher, som i mitt tycke är ganska svår tippad. Men Modo får det svårt ikväll och Växjö vinner detta.
Växjö-Modo sätter jag en etta som ger 2,30 på svenskaspel.

Mora har sett väldigt starka ut på sistone och vinsten borta mot örebro senast var starkt! Rögle bortaslog ett segt Modo förra omgången vilket var starkt men ikväll blir en jämn match ikväll mellan två lag som fortfarande är med i striden om Elitserieplats. Tror Mora vill detta mer och dom får min röst
Mora-Rögle sätter jag en etta till 2,45 på svenskaspel

Södertälje-Örebro är en säker etta till 1,30. Inge snack om saken.
Så ser min trippel ut för ikväll, 6,76 för 200.
Mora är ju inte med i striden om en elitserieplats... vilken tabell kollar du på?
Mora vill mer? Rögle är i högsta grad inblandad i kampen i toppen och lär vara mer motiverade...
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 18:45   #8
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Mora är ju inte med i striden om en elitserieplats... vilken tabell kollar du på?
Mora vill mer? Rögle är i högsta grad inblandad i kampen i toppen och lär vara mer motiverade...
Mora har ju visst ett litet häng. Seger idag samtidigt som Växjö vinner och Örebro tar poäng av SSK så är de med i matchen. Visst, särskilt sannolikt är det inte, men det är kvalserien och jag kommer i alla fall ihåg hur det såg ut när Rögle gick upp senast.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-30, 18:58   #9
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Mora har ju visst ett litet häng. Seger idag samtidigt som Växjö vinner och Örebro tar poäng av SSK så är de med i matchen. Visst, särskilt sannolikt är det inte, men det är kvalserien och jag kommer i alla fall ihåg hur det såg ut när Rögle gick upp senast.
Sannolikheten att Mora kan ta sig upp är ju såå liten, och att då skriva att man spelar Mora med motiveringen att dom vill mer än ett lag som är högre upp och verkligen har häng på toppen tycker jag låter väldigt skumt...
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td