Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-28, 11:18   #1
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Thumbs up

28/1 Kvällens NHL tankar


28/1 Kvällens Nhl tankar

Ikväll är det dags igen många matcher även ikväll vilket alltid är trevligt för oss Så bolla era tankar och ider om kvällens matcher så ser vi till att gå som vanligt eller (?!) :grin:

Citat:
01:00 Carolina Hurricanes-New York Islanders
01:00 Columbus Blue Jackets-Los Angeles Kings
01:00 Philadelphia Flyers-Atlanta Thrashers
01:00 Pittsburgh Penguins-Ottawa Senators
03:00 Colorado Avalanche-Minnesota Wild
03:00 Phoenix Coyotes-Calgary Flames
03:30 Edmonton Oilers-St.Louis Blues
04:30 Jose Sharks-Chicago Blackhawks


Lycka till ikväll!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 13:48   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 13
Sharp$: 90
Standard

Pittsburgh Penguins-Ottawa Senators

Är jag intresserad av, någon med guldtips?
freddstah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 13:57   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Reser bort t.o.m. söndag så idag hinner jag bara göra några förhastade bet utan att ha hunnit kolla upp så mkt. Kommer antagligen inte kunna lira under helgen heller, segt då jag har sådant jävla flyt. Har lirat såhär (ta det med en nypa salt då jag som sagt inte hunnit kolla så mkt stats etc..):

Trippel:
St Louis ML
Sharks ML
Colorado ML

Singlar:

Colorado

Carolina

Sharks

St.Louis

Flyers

Los Angeles ML

Ottawa (liten chanspeng)

BOL!
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 13:59   #4
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Carolina blev jag småsugen när jag bara kikade lite snabbt. Ska kolla upp mer men den kändes intressant.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 15:19   #5
 
sallesorks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 15
Sharp$: 1
Standard

Jag tror faktiskt att Edmonton tar sin första seger på länge nu. Dem tar emot ett sliten St. Louis på hemmeplan. St. Louis förlorade igår mot Vancouver och har 4 raka förluster nu. Edmonton har haft riktigt tufft motstånd de senaste matcherna och är antagligen väldigt sugna på att plocka poäng i denna match.

2.7 i odds

Senast redigerad av sallesork den 2010-01-28 klockan 15:47.
sallesork är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 15:26   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 0
Standard

Hade vunnit nästan 8 lax om Dallas vunnit inatt. Surt sa räven. Tar revansch i natt. Återkommer med hur jag tänker spela.
xx821xx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 15:47   #7
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xx821xx Visa inlägg
Hade vunnit nästan 8 lax om Dallas vunnit inatt. Surt sa räven. Tar revansch i natt. Återkommer med hur jag tänker spela.
Dallas vann inatt? satt fint som smör. 4-3 After Penalties
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 15:55   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 0
Standard

Hade ingen moneyline på DALLAS. =(
xx821xx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 19:29   #9
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Idag gick jag lös o hittade en hel del bra spel, tycker jag. Klagade igår på att det var en tuff omgång, gick riktigt bra ändå, kanske var den inte så svår ändå. Denna tycker jag är tuffare så vi får se hur det går.

Såhär spelar jag:

Carolina 1a ML 1.78
Som alla vet sprattlade Islanders till nyligen och spöade allt och alla lite här och var. Sen kom de hem och fick stryk av NJD och Washington (2 bra lag). Carolina är fortfarande igång och kommer från två stycken 5-1 vinster mot Boston och NYR (visserligen två lag i relativt dålig form). Deras effektivitet imponerar mycket. Tror inte Islanders hänger med i deras spelvändningar ikväll. Kan bli tight dock.

Philly - Atlanta UNDER 6,5(!) 1.87
Linan måste testas. Atlanta har lirat en del tighta matcher på slutet och Philly har spelat lite upp och ner. På de fyra senaste (alla hemmamatcher) har de släppt få och i två matcher gjort en del, mot sämre motstånd.

LA kings 2a ML 1.80
LA are hot, Columbus are not! Inte riktigt sant, de slog Nashville hemma senast och det är starkt. Innan dess har de inte vart speciellt bra dock. LA är ett bra bortalag och vill säkert ta sin tredje raka "on the road" som man säger.

Phoenix 1a 2.15
Phoenix är ett av ligans bästa hemmalag och möter Calgary som har 8 raka förluster. Många av dessa var dock jämna och två stycken var i förlängning. Senast inatt mot ett annat starkt hemmalag, Dallas. 2.15 Tycker jag dock är riktigt bra på Phoenix som verkligen blandar och ger men är ganska stabila hemma ändå.

Colorado 1a 1.98
Colorado, 6 raka vinster och spelar inatt hemma för femte matchen i rad. Fyra dagar sedan de senast spelade. Som jag förstått det brukar Colorado vara bra efter några dagars vila så det oroar mig inte. Minnesota har vunnit två raka nu, på hemmaplan. Detroit och Columbus, två lag som för tillfället INTE imponerar. I bortalaget skickar man in Josh Harding, ingen hit. Minnesota riktigt dåliga borta och Colorado bra hemma.

Edmonton 1X 1.61
Lite av ett chansspel. Jag tycker St.Louis har tappat lite på sistonde, de har lirat en del tighta matcher och var inatt uppe i Vancouver och förlorade (3-2 är iof ett helt ok resultat mot Vancouver borta). I Edmonton tycker jag mig hitta en tillstymmelse till spel, kanske dags o vinna inatt? Tror inte de tar en ev. förlängning därav 1X. Provas till låg insatts.

San Jose 1a 2.35
San Jose är som bekant ett riktigt bra hemmalag, självklart annars skulle dom inte leda. De har två raka hemmavinster och har nu vilat flera dagar. Precis som Colorado ska de tydligen vara starka efter att ha vilat några dagar. Chicago är ju tvåa i tabellen, efter just San Jose. Bra bortalag, såklart blabla, men när man möter San Jose behöver man inte fundera över deras bortastatistik. San Jose har Nabokov i kassen, kung. Chicago mönstrar Huet, helt ok. Tycker också att Chicago på sistonde gjort några lite mindre bra insattser.

Colorado - Minnesota UNDER 5,5 1.82
Colorado har som sagt lirat fyra raka hemma matcher och 3 av dessa gick under. Den enda som gick över var mot Edmonton då de krossade med 6-0, inget konstigt med det. Brukar lira tighta matcher och Minnesota brukar inte vara jätte heta frammåt på bortaplan. Provar denna.

Så ser det ut just nu =)
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 19:51   #10
 
Hammarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 217

Hammarn
Stats: 20 - 12 - 4
ROI: 111.47%
Vinstprocent: 62.50%

Standard

Kör tre raka singlar inatt.

Colorado - Minnesota 2,00. Insats: 4 units

San Jose - Chicago 2,25. Insats: 2 units

Edmonton - St. Louis 2,65. insats: 2 units.
Hammarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 19:57   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 0
Standard

Pittsburgh Penguins - Ottawa Senators 2 3,20
Carolina Hurricanes - New York Islanders 1 2,20
San Jose Sharks - Chicago Blackhawks 1 2,35

Första trippeln inför natten.
ODDS 16.54. Insats 300 SEK

Detta är ingen rek utan bara hur jag kommer spela.

Tror även en del på Phoenix och Colorado.
xx821xx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 20:44   #12
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Idag blir det Flyers -0.5 och Avs ML.
Harding står i Wild, som ej fått bortaspelet avv stämma.
De jag är lite rädd för är att Hedberg ev. står på huvudet.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 20:47   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 17
Standard

Tror på San Jose ikväll. 200 kr på 1X, 65 på Rak vinst och 35 på HCP -1.5
Oddsen på 1X var 1.5 så om det blir lika i matchen går jag åtminstone +/- 0kr

Sen 15kr på en trippel också, Odds 10.7

Trippel:

San Jose,

Colorado

Carolina
Mathias är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 21:04   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 76
Standard

Testar en fyrling med:

Phoenix
Colorado
Philadelphia
Carolina

Odds: 16,82
Håll tummarna!
Orgkem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-28, 21:51   #15
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Spelar rakt på Colorado, San Jose, Carolina och Philadelphia.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td