Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-07, 10:13   #1
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NHL 7/4


Tankar kring nattens matcher? Rangers och Dallas har mycket att hämta inatt och känns som två givna spel. Oddset på Dallas suger dock, men 1.74 på Rangers som rak är taget!
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 11:20   #2
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Ja, Dallas har minst sagt mycket att hämta. De kan ju ta sig till slutspel, men den chansen är minimal. Näst intill omöjlig skulle jag t.o.m påstå ^^

Tycker inte oddsen lockar någonstans faktiskt. Rangers litar jag inte på för fem öre. Möjligtvis Canucks -1,5 @ 2,30~

nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 12:56   #3
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller med dig om Dallasmatchen, men de har långt ifrån gett upp. Dock inga odds jag spelar på. Rangers är inte det mest tillförlitliga laget, men mot Atlanta ska man baske mig inte göra annat än att vinna ikväll! Jag tror inte laget är sugna på att stupa på mållinjen som de gjorde förra året, men sådana faktorer är ju inget man tar med i beräkningarna inför ett bet. Men ärligt talat litar jag mer på Rangers ikväll än på Vancouver. Detroit och Vancouver har slagit av som fan den sista tiden och blandar resultaten hej vilt.
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 13:21   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag gillar sens ML idag till 2x.. MTL har clinchat slutspel och Ottawa har spelat upp sig på slutet, även om Habs har lite att spela för så tror jag inte man gör så stor skillnad på att möta Phillys elr bruins i slutspelet.. derby å Ottawa har hittat lite "form" på slutet..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 13:30   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nausea Visa inlägg
Ja, Dallas har minst sagt mycket att hämta. De kan ju ta sig till slutspel, men den chansen är minimal. Näst intill omöjlig skulle jag t.o.m påstå ^^

Tycker inte oddsen lockar någonstans faktiskt. Rangers litar jag inte på för fem öre. Möjligtvis Canucks -1,5 @ 2,30~

Mja, minimal skulle jag inte säga, tvärtom tycker jag dallas har alla chanser; 3 matcher kvar, home and home vs Colorado å sen minnesota, överkomligt motstånd. 6 poäng där är inte alls omöjligt och då om man vinner utan shootout är man uppe på 97 p och 38 ROW. Chicago har home-and away Detroit, svåra matcher där jag inte tror man fullpottar, vilket leder oss till 2 lag på samma poäng med samma ROW (om Chicago vinner en av matcherna mot detroit utan SO) och då blir det inbördes poäng, där vinner dallas..

Anaheim har även dem ganska tuffa matcher kvar mot LA, som fajtas för 4e plats och hemmafördel i slutspelet, skillnaden där är att Anaheim har 41 row, vilket vare sig Dallas eller Chicago kan komma ikapp vilket gör att dem har allt i sina egna händer. Om Phoenix och Nashville förlorar sina 2 sista i regulation är Dallas ikapp dessa lag med vid 3 segrar och samma ROW och har då åxå inbördes möten; Phoenix vinner på inbördes mot dallas och Nashville Dallas är 4-4 poäng inbördes och då blir det målskillnad, där Nashville vinner just nu, med en hel del mål. 28 + mål, lite mkt att hämta in. Då skulle jag säga att det står mellan chicago och Dallas och jag säger att dem har 50/50 chans bägge 2 med tanke på kvarvarande schema.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
gufimuse (+5)

Senast redigerad av tompa87 den 2011-04-07 klockan 13:36. Anledning: inte klar
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td