Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-13, 11:34   #1
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NHL 13/4 The Journey Begins


Så är det äntligen dags för slutspel i världens bästa liga. Dagens matcher är:

01.00

Detroit - Phoenix

Pittsburgh - Tampa Bay

01.30

Washington - NY Rangers

04.00

Vancouver - Chicago

04.30

Anaheim - Nashville


Jag är lite inne på Phoenix borta mot Detroit. De möttes förra året och då var det en väldigt jämn matchserie som detroit till slut vann. Detroit har inte gått så bra på slutet, om det beror på att de varit klara o gått på halvfart eller bara varit dåliga låter ja vara osagt. Hur som är det inte lätt för ett lag i NHL att bara "sätta på On-knappen" när de vill. Jag tror att Phoenix är rejält taggade och tror de har en bra chans att vinna första matchen. Zäta missar nattens match för detroit.

Även lite sugen på Under 5.0 i Washington. Det brukar vara snåla matcher lagen emellan och med Lunkan i mål och 110% taggad så tror ja på en målsnål match som mycket väl kan gå till förlängning. Är inte alls så imponerad av Washington och tror mycket väl att Rangers kan vinna den här matchserien, men allt står och faller med hur Lunkan presterar i mål.


Vad tror ni? Är ni taggade? Inatt börjar Stanley Cup!!
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-13, 11:49   #2
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Men nå JÄVULSKT!
Längtar enormt till nattens drabbningar.
Hann tyvärr bara lägga några serie bet på Pinnen innan den krascha igen :(

Tror också lite på Yotes, Z är som sagt doubtful & Konner är questionable.
Får se om det blir en peng på Yotes, annars hägrar väl kryssen i vanlig ordning när det stundas för slutspel.


Blev en peng på kryss i Honda center istället.

Senast redigerad av Shell Peppe den 2011-04-13 klockan 14:21.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-13, 12:06   #3
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Det är bara att instämma...

Tror också att Phoenix har mycket att sätta emot i matchserien mot Detroit. Värt att nämna är att Kronwall också antagligen kommer att missa matchen. Jag har dock spelat ett X i denna match, då det varit tighta matcher tidigare under säsongen.

Har även lirat under 5.5 mellan was-nyr(hade inga pengar där det erbjöds under 5 annars hade jag kört på det). Tror stenhårt på Henke i denna matchen och magkänslan målsnålt.

En rak 1:A har spelats på vancouver. Upp till bevis för Sedin och co. En avgörande faktor kommer att vara Vancouver ställer upp med sex friska backar på blålinjen och att Chicago är alldeles för ojämna.

Magkänslan säger att Anaheim kommer att vinna match 1. Tror på en otroligt jämn matchserie och jag törs inte tippa en vinnare. Båda lagen har gjort en riktigt bra avslutning av grundserien. Anaheims gamlingar vaknar till när det luktar slutspel och till och med Selänne öser in mål och är med i slagsmål
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-13, 14:06   #4
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Tror inte det blir något spel för mig inatt. Men funderar lite på raka spelet på Hawks till 3.66.
De är verkligen Canucks bogeyteam och har slagit ut dem i slutspelet de två senaste åren. Dessutom brukar de trivas väldigt bra i Vancouver och har vunnit 5 av de senaste 6 slutspelsmatcherna där. De vann dessutom ett av säsongens två grundseriemöten där.

Visst, Hawks har varit otroligt ojämna genom hela grundserien. Men det finns en grym potential i laget och jag tror att slutspel mot Canucks är precis den medicin som behövs för att på allvar väcka laget.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-13, 16:22   #5
 
jempas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sthlm
Inlägg: 88
Sharp$: 598

NHL 2011/2012
Stats: 121 - 146 - 3
ROI: 97.25%
Vinstprocent: 45.32%

Standard

Då var det dags.

Jag har Boston som vinnare sedan februari efter trading-deadline till 10.00, så nu gäller det bara att trycka ut så mycket vinst som möjligt ur slutspelet.

Har redan lagt Rangers att vinna serien över Washington till 2.9. Jag förstår att många tycker det känns konstigt, men med tanke på Washingtons tidigare slutspelshistoria, följt av deras H2H statistik mot Rangers i år, tycker jag att spelvärdet existerar. Kommer även sitta och trycka in pengar på undern ifall linorna inte droppar allt för fort i den matchupen.

Överspel Tampa - Pittsburgh ligger just nu på 2.2 på BET365, och där går jag väl lite på samma känsla som funnits under säsongen mellan de två lagen. Pittsburgh har fortfarande folk borta, och Tampa är sugna på ett slutspel där dom vill ta sig långt. Vi vet hur offensiva dom kan vara och med Roloson på 2.6 GAA så finns det fin möjlighet på överspelen under denna matchserie.
__________________
You know, I thought you made love like an ugly girl. So present, so grateful.
jempa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-13, 16:35   #6
 
dekishyos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 363
Standard

trenden ligger väl på att de flesta gästande lagen vinner första slutspelsmatcherna ^^
__________________
world of warcraft stal mitt liv xd
dekishyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-13, 18:30   #7
Mr7
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 29
Standard

Lägger en slant på Rangers ikväll. Washington är på pappret starkare, men dem har haft svårt för Rangers i år. Rangers har 3-1 i matcher i år och vann borta senast mot Capitals med 6-0. Nu i slutspelet lär det bli tuffare för NYR, men jag väljer att lägga en slant till ett schyst odds.
Mr7 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-13, 18:45   #8
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dekishyo Visa inlägg
trenden ligger väl på att de flesta gästande lagen vinner första slutspelsmatcherna ^^
7/8 förra året ja.

Tampa @ pitt - Pens har visat sig kunna spela utan två starka namn, gör dessutom många mål. Inga top målvakter och matcherna har varit målrika tidigare. Jag tror den sluar över.

Pheonix @ Detroit - Detroit saknar spelare och jag tror Pheonix är mer taggade till denna matchen. Går även lite på att oddset är bra på pheonix


Nash @ anaheim - Nash har en bra målvakt, tidigare möten i år har slutat under over over push. Det talar lite emot mig när jag säger under men en bra målvakt är alltid en bra målvakt. Eller?
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-13, 22:03   #9
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 248
Standard

Själv lirar jag Caps rak till ca 2 ggr pengarna. Jag tycker helt enkelt att det oddset är för högt. Hela Caps säsong har gått ut på att göra laget redo för slutspelet. Man har förändrat spelsättet, och under svackor har man påtalat att "det är inte nu vi ska vara bra, utan det är i slutspelet vi ska vara på topp". Rangers har fått kämpa hårt för att nå slutspel. Kan även vara inne i ett slags "firarläge" fortfarande. För Caps börjar säsongen nu, försäsongen är över och det är upp till bevis. De har längtat efter slutspelet och har äntligen chansen att ta revansch för tidigare misslyckanden. Har en stark känsla av att de går ut riktigt starkt inatt.
__________________
Vinci per noi!
forzawes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td