Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-19, 10:02   #1
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

NHL 19/8


Haha...bra datum ser jag nu

Två fighter idag...

Chi vs Van
LA vs Sj

Själv har jag inte bestämt mig än men det lutar åt en sweep i Chicago och att hajarna tar en bortaseger i LA...jag återkommer senare under dagen!

Tankar?

Senast redigerad av yertle den 2011-04-19 klockan 10:27.
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-19, 10:30   #2
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Det luktar verkligen sweep i Hawks-Canucks-serien. Framför allt då det är de som ska göra det i Hawks som sviker. Keith och Campbell ligger båda på -4 och dessutom ligger Toews och Hossa på -3. Det håller inte mot ett Vancouver som ständigt ligger rätt i sitt bortaspel och sedan är hypervassa framåt. Det enda som egentligen talar mot en sweep är den desperation som Hawks borde spela med nu och United Center.

Den andra matchen inatt känns helt vidöppen, dock har jag samma känsla som dig att Sharks kommer sno tillbaka minst en bortamatch så då är frågan om den kommer inatt eller om det blir nästa match.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-19, 14:16   #3
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Ikväll blir det ett spel på Hawks. Kan inte se att det ska kunna bli en Sweep där. Vancouver kommer slappna av lite grann och hawks inför hemma publiken känner att dom måste visa någonting.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-19, 14:25   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Känner lite som Nik. Det är ofta lag i 3-0 ledning slappnar av i fjärde för att sen runda av serien på hemmais i den femte. Avstår dock spel helt.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-19, 18:37   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag tror ngn av favoriterna (SJ och Vancouver) vinner med 2 mål, spelar därför bägge 2 till 3.15 resp. 3.40, tror dessutom att bägge vinner. Svåra matcher i serien dock, vet inte vart man ska placera LA, och SJ chokar ju alltid i slutspelet.. Vancouver har kört över motståndet hemma som borta hela säsongen, och Loungo verkar vara rejält på i år, dem ser nog gärna lite extra vila på en del backar som gått hårt under hela säsongen och tar den i 4a raka samtidigt som jag tycker chicago helt enkelt inte har vad som krävs (stabil målvakt och presterande toppspelare) för att kunna rå på Kanuckerna i nuläget.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-19, 18:45   #6
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

VAN@CHI
Lirar O 5.0 till 1.72

2 Lag som kommer släppa loss ikväll, Vancouver spelar utan press och Chicago har ingenting att förlora.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-19, 21:12   #7
 
jempas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sthlm
Inlägg: 88
Sharp$: 598

NHL 2011/2012
Stats: 121 - 146 - 3
ROI: 97.25%
Vinstprocent: 45.32%

Standard

Jag är inne på samma spår som Nik.

Överspelet i VAN @ CHI är förvisso rätt lågt lagt, men linan är nere på 5.0 vilket gör att man känner sig lite mer trygg i spelet.

Ni som har sett dom tidigare mötena mellan de två lagen vet exakt hur matcherna går till. Vancouver ligger spelmässigt på en högre nivå och roterar pucken väldigt bra inom laget, men samtidigt så har dom försökt "countra" chicagos spelsätt med att sätta ett väldigt offensivt tryck på deras forwards. Den omtalade tacklingen är bara en av flera aktioner som Canuckerna lagt in för att sätta stopp för offensiven, och det funkar ju tydligt.

Det jag märkt i senaste matchen var att domarna var hårdare på visslan, dom vill väl att spelet ska lugnas ner på den fysiska nivån och därför hamnade Chicago flera gånger i PP, t.o.m. 5-mot-3 lägen presenterades. Jag ser att kvällens match tar samma vändning, men med ett desperatare Chicago som kommer slänga puckar titt som tätt in mot Luongo och hoppas på skön styrning.

Vancouver kommer fortsätta med ångvältstaktiken och Sedinarna som vaknat till liv kommer leka runt i ett föryrat chicagoförsvar.

Plockade Över 5.0 till 1.8 tidigt, men såg att det finns till runt 1.74 fortfarande.
__________________
You know, I thought you made love like an ugly girl. So present, so grateful.
jempa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-20, 09:00   #8
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Hade räknat med öppet spel men inte 7-2
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td