Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-26, 13:28   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NHL 26/4


BOS Bruins @ MON Canadiens
BUF Sabres @ PHL Flyers
CHI Blackhawks @ VAN Canucks


Mina tankar: Boston stänger MTL, Philly avgör hemma och sudden avgör i Kanada..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-26, 13:52   #2
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Leans...
Bruins
Sabres
Hawks


Bruins vinner nu när Tomas hittat gammal god form.
Sabres vinner på att dom inte har en målvakt som suger, annars är Philly bättre på alla punkter.
Hawks vinner på att dom har momentum atm, Sedinarna underpresterar tillsammans med Kessel & Luo, det går inte mot ett lag som Hawks med vind i seglen.

Får se vad vi hittar för odds när det börjar dra ihop sig.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-26, 14:22   #3
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Riiiiiiiiiiktigt intressanta matcher inatt. Speciellt Hawks - Nucks. Den matchen måste ses, så det blir till att gå upp klockan 04:00.

Man undrar lite vad Vancouver sysslar med, 3-0 i matcher och allt såg relativt klart ut. Nu har Hawks helt plötsligt momentum (som oljeshejken hör ovan nämner). Hawks visar varför man vann Stanley Cup förra säsongen?

Inatt håller jag mig borta från spel om det inte dyker upp ett riktigt intressant odds.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-26, 14:47   #4
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Bet365 har 2,50 på Hawks det är enligt mig riktigt spelvärt. riktigt 50/50 match med lite övertag Hawks av anledningar som nämnts ovan.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-26, 17:33   #5
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Jag tror faktiskt att nucks fixar det inatt, Luongo tillbaka i målet och vill visa han pallar trycket. Sen tror jag hawks är nöjda, eller nöjda är kanske fel ordval i ett slutspel, men nu när de jobbat sig ikapp kan det smyga sig på en nöjdhetskänsla likt den Vancouver haft i tre matcher.

Philly kommer också vinna tack vare att de är bättre på många positioner och att Boucher kommer vinna målvaktsmatchen. Han gjorde ett bra inhopp sist och som han själv säger: det har gått bra förutom tre riktigt usla minuter. Pronger borde få mer istid och det stärker flyers.

Boston är på g och avancerar inatt. Var riktigt sugen på ett underspel men ser inget värde i de oddsen. Funderar på ett överspel...Boston gör 3-2 sent i matchen och sätter 4:e i tom kasse?
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-26, 21:26   #6
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hinner inte kolla alla bolagen. Så lägger båda spelen hos BS.



Vancouver- Chicago: 2 ML (2.44) @ BS

All press på Vancouver som tappat till 3-3 efter haft 3-0 i matcher. Har pressen från hemmapubliken. Chicago-spelarna har i backhuvudet, att man slagit ut Vancóuver i play-off i dom två senaste säsongerna. Mentalt övertag. ML-oddset på Chicago här känns givet!

Insats: 6/10 Units



Montreal- Boston: 1 ML (1.90) @ BS

Montreal måste vinna här. Haft 2-0 i matcher släppt upp till 3-2 i matcher. Svårt att se Montreal tappa tre raka på hemmaplan. Gillar ML-hemma oddset här och testar det!

Instas: 4/10 Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-26, 21:44   #7
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Bör inte Habs också känna av pressen från fansen om det nu är måstematch både för Canucks och de? Svårt att se skillnaden på situationen för dessa lag bara.

Om någon som är lite mer insatt skulle kunna förklara för en som inte är det så vore det vänligt.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-26, 21:58   #8
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Bör inte Habs också känna av pressen från fansen om det nu är måstematch både för Canucks och de? Svårt att se skillnaden på situationen för dessa lag bara.

Om någon som är lite mer insatt skulle kunna förklara för en som inte är det så vore det vänligt.
Nucks-Hawks är en game 7 d.v.s. det är i natt allt avgörs.
Habs-Bruins är en game 6 d.v.s. vinner Habs tvingar dom fram ett avgörande i TD Garden.

Annars är de precis som du säger "måste match" för att få vara kvar att leka.
Situationen är den samma för båda lag & pressen från hemma fansen likså bara olika förutsättningar helt enkelt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)

Senast redigerad av Shell Peppe den 2011-04-26 klockan 22:03.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-26, 23:03   #9
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

ML Hawks samt överspelet i alla matcher spelas.

Hawks känns som coinflip och att spela på vancouvers odds ML är bara dumt.

Överspelet i samtliga matcher går jag på känslan framför allt.. Det enda jag är osäker på är överspelet i Montreal men när linan ligger på 5.0 så måste jag slå till..

Lycka till!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-26, 23:10   #10
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Det är väl snarare så att Montreal är i den position dom vill vara (och förväntas att vara) i. Game 6 hemma och dom e med i serien, dom är doggen. Sen har väl alla förväntningar på den här serien varit just 6-7 matcher.

Vancouver var bäst i alla kategorier under regular season, allt.... Man svor nog ganska högt när Dallas brände, Hawks är det absoluta mardrömslaget. Sen när man vinner de 3 första matcherna är ju spöket borta, man är vidare.

Att man förlorar 4:de är inget att säga om, blir lätt att lagen slappnar av. Dom hade ju trots allt frmte hemma..... Det var den största besvikelsen, sättet man la den matchen. 0-5 och ingen glöd alls. Senast var Vancouver imo bra mycket bättre, Schneider gav bort 2 mål och domarinsatsen kan man diskutera. Lou kör en repris på OS-finalen!!

Säker Canucks vinst, jag tror att det kan rinna iväg ikväll med ett par kassar i öppet på slutet.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-27, 02:12   #11
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Tycker Luongo har en förmåga att svika när det gäller som allra mest så blir att testa Chicago ML inatt.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td