Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-12, 12:38   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

VM Kvartsfinaler idag


Tankar inför dagens matcher?

Finland-Norge
Canada-Ryssland

Själv tror jag nog Finland-Norge kan bli en väldigt öppen match. Överspel i den matchen kan vara ett alternativ.

I Canada matchen känns det otroligt ovist. Canada har sett heta ut så här långt men att räkna ut ett starkt Ryssland känns fel.

Så vad tror ni?
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 12:53   #2
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Klart det är fel att räkna ut Ryssland, men att kalla dem för "ett starkt Ryssland" just nu är också väldigt fel. De har verkligen inte imponerat hittills.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 12:55   #3
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 139
Standard

Finland - Norge är öppen för en skräll, jag anser inte att Finland har presterat något vidare i VM därför tror jag Norge vinner på straffar eller liknande.
Kanada - Ryssland går jag lite på statistik och tror på en stark Kanadensisk seger.

Vart pengarna ska satsas är svårare. Antagligen på över 5 mål i Kanada - Rysslands matchen.
Vi får se man kan faktiskt ändra sig om man får tänka lite, spännande kväll det blir i vilket fall
Simson89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 12:57   #4
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

Starkt Ryssland skrev jag mest för att Ryssland är Ryssland. En stark nation som oftast presterar i viktiga matcher, precis som Canada givetvis
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 12:58   #5
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

Jag tror absolut Norge kan skrälla faktiskt! Känns jätte öppet som du säger. Ja det är inte lätt i dessa matcher inte. Men att det blir över 5 mål i Canada matchen kan jag hålla med om. Känns som ett bra spel
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 14:40   #6
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4063

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Kommer nog också lira över i Ryssland-Kanada. Känns som att en öppen, fartfylld och fysisk match är att vänta!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 20:25   #7
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 139
Standard

Jaha.
Tror inte att de kommer skrapa ihop fyra mål till, i kanada - ryssland.
Fattar inte varför de ska vara så målsnåla just idag
Simson89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td