Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-03, 18:22   #16
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Överskattar laget tycker jag inte någon gör, sen att man kanske har överskattat deras dagsform ett par gånger har väl hänt. Men det där laget underpresterar något enormt...
Håller med, ett lag som BORDE kunna prestera bättre blir ju lätt att man ofta tror att NU kommer vändningen...
Känns som om de är allt för beroende utav Iginla framåt och gör inte han poäng/mål så förlorar de matcherna om än med ett eller par mål bara...

Jag spelar emot Calgary allt som oftast och gör så tills de börjar vinna minst ett par matcher i rad..
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 19:12   #17
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 6
Standard

ottawa har tydligen vunnit de 7 senaste mötena mot buffalo enligt betsson
sallemander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 19:35   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Chicago - St.Louis
Calgary - Carolina
Dubbel till dryga 3ggr

Ev en liten slant på Edmonton
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 20:56   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 0
Standard

Mina spel för nattens NHL.


04.02.2010 04:00 Anaheim Ducks - Detroit Red Wings (1) 2.25
Pågående
Calgary Flames - Carolina Hurricanes (2) 3.35
Pågående
04.02.2010 02:30 Chicago Blackhawks - St. Louis Blues (2) 4.40
Pågående
04.02.2010 01:00 Buffalo Sabres - Ottawa Senators (2) 2.75
Pågående

--------------------------------------------------------------------------------

6 dubblar a 100 sek
1 fyrling till 91 ggr a 100 sek


--------------------------------------------------------------------------------
Ska bli kul att kolla kontot imorgon...



Lycka till inatt
xx821xx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 21:10   #20
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Nattens NHL spel:

Chicago vs ST Louis hcp -1,5 1a 2,05 3 Units

Chicago har varit ute på en lång roadtrip med 8 matcher med 5 segrar och 3 förluster som resultat.
Antti Niemi kommer att vakta kassen för första gången på 4 matcher, senast var vs Vancouver med en 5-1 förlust. Spelarna är givetvis nöjda att vara på hemmais och vill säkerligen visa upp sig för fansen.

Lagen har mötts 2 gånger denna säsong och Chicago har vunnit med 3-0 på hemmaplan samt 3-6 på bortaplan.

ST Louis har spelat ok på bortaplan med 4 segrar på senaste 10 borta matcherna samt en förlust på OT.

Dessa lag möts på lördagkväll igen men då hemma hos ST Louis.

Edmonton vs Philadelphia 2a 1,80 4 Units samt hcp -1,5 2,45 2 Units.

Edmonton tog sin första seger senast hemma vs Carolina på 13 matcher! Av det jag såg på matchen så var det mera Carolinas loja inställning i försvars zon som gjorde att Edmonton kunde vinna.

Flyers gjorde en mkt bra match i 60 minuter senast vs Calgary på borta plan i 0-3 vinsten. Vilket de inte gjort på länge, att spela HELA matchen ut. Flyers kommer att mala ner Edmonton som fortfarande saknar Khabibulin (varit borta länge, målvakterna de har räcker inte till i mitt tycke) i kassen, samt Hemsky, Staois, och Smid. Spelare som betyder oerhört mkt för ett redan klent lag..

Målvaktsproblem och Flyers kommer ångande, i mina ögon/öron låter det som minst 4-6 mål för Philadelphia och inte släpper de in så många vs Edmonton!!

Buffalo vs Ottawa 2a ml 2,15 3 Units

Kan inte låta bli att spela på ett lag som är i kanon form OCH har det histriskt lätt för ett Buffalo som inte rosat marknaden på sistone, även om jag tycker de gör en bra match vs Pittsburgh senast.

Calgary vs Carolina 2a 3,35 1 Unit

Calgary har haft stor omsättning på spelare och får inte till det framåt, klart bakåt men de sitter i en båt utan styrman för tillfället.
Hoppas Carolina kan få in ett tidigt mål så kommer Calgary få det rejält tufft.

Carolina gjorde efter en mkt bra serie av matcher ett riktigt botten napp vs Edmonton, visade ingen vilja eller energi, utan var loja i egen zon vilket Edmonton utnyttjade maximalt. Hoppas och räknar med att man kommer mera laddade till denna match!!

Lycka till med era spel inatt, syns ev vid chatten
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 21:22   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 20
Standard

Nä, säger bara hcp till hawks!
Gillar deras forechecking, starka skridsko åkare och dom ställer Huet(.903%,2.31GAA) v.s. Mason (.911%, 2.51GAA)
6-4 dom 10 senaste lagen i mellan där hawks vunnit dom 3 senaste.

Utvilade hawks där dom kom hem för 3 dagar sen från 8 matcher lång rodie på 14 dagar(senaste den 31:a mot Canes 4-2 torsk).

Nä idag är det hawks det talar för!
Skade rapport ;

Hawks:
2/2 C Dave Bolland BACK practicing with team; SHOULD play vs. stl
2/2 LW ANDREW LADD LOWER BODY MISSED PRACTICE TUE.; SHOULD PLAY VS. stl

Injured Reserve
Update Player Injury Status
2/2 RW Adam Burish ACL SURGERY TARGETING MAR. RETURN; RESUMED PRACTICE WITH TEAM

STL:
The Blues may be without D.J. King, who recently had right hand surgery, as well as Carlo Colaiacovo, Alex Steen and B.J. Crombeen, who all are listed as questionable with lower-body injuries


mycket tyngre tapp även på skade listan så känns från mitt perspektiv att ALLT talar för hawks men det är ju trots allt hockey vi snackar om!

Hawks hcp -1.5 @ 2.05 blir alltså mitt enda spel för natten!

nu jobbar vi in lycka till alla !
Perra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 21:25   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 20
Standard

Kiwid10 var har du fått den information att niemi ska stå ? ;p skrev själv huet så blir lite förvirrad, vart hittar du din info?
Perra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 21:28   #23
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Stämmer att Huet ska stå.

Citat:
Chicago Blackhawks goaltender Antti Niemi is sick and will be replaced by Cristobal Huet Wednesday night against the St. Louis Blues.
The Blackhawks will call up another goalie to back up Huet.
And with Dave Bolland playing for the first time since his November back surgery, Colin Fraser will be a healthy scratch.
Jesse Rogers covers the Blackhawks for ESPNChicago.com.


[ame="http://sports.espn.go.com/chicago/nhl/news/story?id=4883432"]Chicago Blackhawks goaltender Antti Niemi is sick; Cristobal Huet starts against St. Louis Blues - ESPN Chicago[/ame]

Senast redigerad av KP den 2010-02-03 klockan 21:36.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 21:32   #24
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Nattens NHL spel:

Chicago vs ST Louis hcp -1,5 1a 2,05 3 Units

Chicago har varit ute på en lång roadtrip med 8 matcher med 5 segrar och 3 förluster som resultat.
Antti Niemi kommer att vakta kassen för första gången på 4 matcher, senast var vs Vancouver med en 5-1 förlust. Spelarna är givetvis nöjda att vara på hemmais och vill säkerligen visa upp sig för fansen.

Lagen har mötts 2 gånger denna säsong och Chicago har vunnit med 3-0 på hemmaplan samt 3-6 på bortaplan.

ST Louis har spelat ok på bortaplan med 4 segrar på senaste 10 borta matcherna samt en förlust på OT.

Dessa lag möts på lördagkväll igen men då hemma hos ST Louis.

Edmonton vs Philadelphia 2a 1,80 4 Units samt hcp -1,5 2,45 2 Units.

Edmonton tog sin första seger senast hemma vs Carolina på 13 matcher! Av det jag såg på matchen så var det mera Carolinas loja inställning i försvars zon som gjorde att Edmonton kunde vinna.

Flyers gjorde en mkt bra match i 60 minuter senast vs Calgary på borta plan i 0-3 vinsten. Vilket de inte gjort på länge, att spela HELA matchen ut. Flyers kommer att mala ner Edmonton som fortfarande saknar Khabibulin (varit borta länge, målvakterna de har räcker inte till i mitt tycke) i kassen, samt Hemsky, Staois, och Smid. Spelare som betyder oerhört mkt för ett redan klent lag..

Målvaktsproblem och Flyers kommer ångande, i mina ögon/öron låter det som minst 4-6 mål för Philadelphia och inte släpper de in så många vs Edmonton!!

Buffalo vs Ottawa 2a ml 2,15 3 Units

Kan inte låta bli att spela på ett lag som är i kanon form OCH har det histriskt lätt för ett Buffalo som inte rosat marknaden på sistone, även om jag tycker de gör en bra match vs Pittsburgh senast.

Calgary vs Carolina 2a 3,35 1 Unit

Calgary har haft stor omsättning på spelare och får inte till det framåt, klart bakåt men de sitter i en båt utan styrman för tillfället.
Hoppas Carolina kan få in ett tidigt mål så kommer Calgary få det rejält tufft.

Carolina gjorde efter en mkt bra serie av matcher ett riktigt botten napp vs Edmonton, visade ingen vilja eller energi, utan var loja i egen zon vilket Edmonton utnyttjade maximalt. Hoppas och räknar med att man kommer mera laddade till denna match!!

Lycka till med era spel inatt, syns ev vid chatten

skönt du också är på ottawa ml såg de nu och jag la precis ut mina spel i min speldagbok där jag har max spel på dem
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 21:35   #25
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Känns ju inget vidare. Ser Niemi som en betydligt bättre vinnarmålvakt just nu än Huet. La -1,5 till 2.18 i odds tidigare idag. Men man får stå sitt kast och hoppas de ordnar det ändå.
Har även Flyers @ 1.901 idag.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 21:43   #26
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Hm. Sabres har 12 hemma utan förlust på ordinarie tid. Ottawa har nio raka mot Sabres.

Intressant match. Vågar inte ta ställning just nu.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 21:44   #27
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Ok då har Niemi insjuknat nyligt, Var tänkt att han skulle stå, men spelar nog ingen större roll då jag tycker de båda målvakterna är jämnbördiga...
Ingen av målvakterna är väl direkt någon större matchvinnare men blixtrar till då och då.

Spelet i sig gör jag ändå med vilken målvakt utav de 2 som helst...
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 22:06   #28
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Tuff omgång... vet inte riktigt vad/om jag ska lira. Får se om jag orkar sätta mig in i dagens omgång överhuvudtaget.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 22:06   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 66
Standard

Hur kan ottawa ha så jäävla bra odds? 2.80 på bet.365
Daniel_liraren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 22:12   #30
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Går in stenhårt på Buffalo ikväll.
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td