Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-12, 20:33   #1
 
zinken86s avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 10
Sharp$: 417
Standard

Elitserien 2-6, spelvarianter?


hela sommaren har man sett fram emot den här säsongen och äntligen börjar den snart. ska nog pröva köra 2-6 system långsiktigt och hålla mig till een spelvariant hela tiden..men vet inte riktigt vad ännu

tänkte kolla vad ni andra har för erfarenheter när det gäller hockey och vad ni kommer att köra?
vilka spelalternativ brukar ni köra i hockey? Ö/U 2,5?
zinken86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 20:38   #2
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zinken86 Visa inlägg
hela sommaren har man sett fram emot den här säsongen och äntligen börjar den snart. ska nog pröva köra 2-6 system långsiktigt och hålla mig till een spelvariant hela tiden..men vet inte riktigt vad ännu

tänkte kolla vad ni andra har för erfarenheter när det gäller hockey och vad ni kommer att köra?
vilka spelalternativ brukar ni köra i hockey? Ö/U 2,5?

Tjenare! 2-6 är roligt att köra - om det går bra.. Gäller att kunna värdera spelen bra, för när man ska lägga en B6 så står rätt mycket på spel sett till rullen.

Jag kommer köra spel som jag ser värde i, simpelt. Ö/U 2.5 går nog inte spela på något bolag om det inte gäller olika perioder, utan det är väl Ö4.5, Ö5, Ö5.5, Ö6 eller Ö6.5 som oftast gäller. Men ja, total-spel blir det nog en hel del av
Sedan får vi se om det finns något bolag som erbjuder lite annorlunda spel, t.ex bwin som hade skottspel på NHL förut. Något sådant vore roligt.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2011-09-12 klockan 20:39.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 20:56   #3
 
zinken86s avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 10
Sharp$: 417
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Tjenare! 2-6 är roligt att köra - om det går bra.. Gäller att kunna värdera spelen bra, för när man ska lägga en B6 så står rätt mycket på spel sett till rullen.

Jag kommer köra spel som jag ser värde i, simpelt. Ö/U 2.5 går nog inte spela på något bolag om det inte gäller olika perioder, utan det är väl Ö4.5, Ö5, Ö5.5, Ö6 eller Ö6.5 som oftast gäller. Men ja, total-spel blir det nog en hel del av
Sedan får vi se om det finns något bolag som erbjuder lite annorlunda spel, t.ex bwin som hade skottspel på NHL förut. Något sådant vore roligt.



Kul att höra!
ja men just de ja, givetvis menade jag Ö4,5 till Ö6,5..

kommer nog köra det jag också, jag är ganska ny här så jag har aldrig kört 2-6 förut..bara studerat dessa trådar hela sommarn och läst mig till hur det går till..så jag får se hur jag lyckas
zinken86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 12:00   #4
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 5
Sharp$: 524
Standard

För mig som är nybörjare, vad menas med 2-6? Tacksam för svar.
pera är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 12:36   #5
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pera Visa inlägg
För mig som är nybörjare, vad menas med 2-6? Tacksam för svar.
Sökfunktionen hade hjälpt dig få svar på det. https://www.sharps.se/forums/taenkarh...etting-system/
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 15:36   #6
Wej
 
Wejs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Småland
Inlägg: 121
Sharp$: 264


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Daniel Widing att vinna Brynäs poängliga till 13xfläsket ser jag som ett klart överoddds. Här kommerj ag banka in pengar. silverberg och dackell är dom som kan vara hotet mot Widing. vad säger ni andra?
__________________
Donator till spelbolagen
Wej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 15:42   #7
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wej Visa inlägg
Daniel Widing att vinna Brynäs poängliga till 13xfläsket ser jag som ett klart överoddds. Här kommerj ag banka in pengar. silverberg och dackell är dom som kan vara hotet mot Widing. vad säger ni andra?
Visst är det ett bra odds, dock tycker jag att både Järnkrok och Silfverberg har större chans att placera sig före Widing. Men en chanspeng på Widing är väl inga fel. Jag skulle i alla fall inte "banka" in så mycket pengar på herr Widing.
Jag tror dock att han kommer producera mer än Dackell faktiskt.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 16:55   #8
Wej
 
Wejs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Småland
Inlägg: 121
Sharp$: 264


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

anledningen till att jag kommer banka in är att Widing är brynäs bästa powerplayspelare.
En rightare med ruggigt skott kommer få mycket speltid i powerplay.
__________________
Donator till spelbolagen
Wej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 17:34   #9
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Du får inte glömma Silfverberg. Också en rightare med vasst skott. Tror att han hänger minst lika många kassar som Widing kommer göra. Silfverberg och Järnkrok kommer förmodligen att spela mycket ihop och de kommer att vara en väldigt bra duo.
Men vi kan hoppas att du har rätt för spelets skull!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 17:46   #10
 
Halvaris avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zinken86 Visa inlägg
...
tänkte kolla vad ni andra har för erfarenheter när det gäller hockey och vad ni kommer att köra?
vilka spelalternativ brukar ni köra i hockey? Ö/U 2,5?
Jag kör en del på lagtotaler (ö/u). Ser detta som ett fint komplement till matchtotaler (och vinnare).

NHL är bäst på Pinnacle.
KHL brukade jag köra på Betsafe/Ladbrokes
Elitserien finns bl a på Ladbrokes

Finns säkert på några fler sidor...
Halvari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 22:32   #11
 
zinken86s avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 10
Sharp$: 417
Standard

jag använder mig mest av unibet, expekt och bwin. har funkat bra för mig hittils iaf, men bwin kan ibland vara seg på spelresultaten,

när det gäller limiteringar hos dom så har jag dock ingen koll eftersom jag inte kört så stora summor ännu och aldrig blivit drabbad av det
zinken86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td