Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-13, 13:38   #1
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

NHL 14/10


Detroit Red Wings -1,5 - Vancouver Canucks 3.05

Återigen spelschemavinkeln 3 matcher på 4 dagar. Nu för Canucks som är på road trip och ska spela borta mot Red Wings. Den mer försiktige kör Red Wings OT inkl.

Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 13:53   #2
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Devils- Kings: 2 (2.55) @ Svs


Jag tror som sagt (skrivit det förut här) inte på Devils denna säsong. Kings blir bättre och bättre för varje säsong. Satsat en del denna säsong med bra spelare inköpta. Kommer ifrån Europa där man spelat två matcher. Borde återhämtat sig från den resan, det var fem dagar sen. Kings till 2.55 spelar jag med 3-Units.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 14:59   #3
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Ogiltigt spel-ID: 556432



Igår stod Luongo och han gjorde ingen av oss som satt på Nucks glad. Jag anser att Luongo är en överskattad målvakt som inte är något vidare, dock imponerade Schneider på mig under förra säsongen och troligtvis är det han som startar ikväll. Nucks och Wings är jämnbördiga lag enligt mig och 2.33 ML ser jag mycket värde i.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 16:48   #4
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 72
Sharp$: 674
Standard

Datumet bör stå 13/10 då matcherna spelas "idag" på spelsidor och kring 19-20 tiden oftast i USA.

Jag ser Vancouver och Detroit som jämbördiga i nattens batalj. Däremot slänger jag ett getöga på Washington, intressant aspekt när Washington och Pittsburgh spelar för de bortgångna ryssarna i flygkraschen vilket kan vara känslosamt och Ovechkin har en tendens att tända till då.
Avvaktar tills målvakter är confirmed dock.
roon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 17:14   #5
 
bettalents avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 41
Sharp$: 414

NHL 2011-2012, Bettalent.c
Stats: 318 - 242 - 0
ROI: 108.24%
Vinstprocent: 56.79%

Standard

Pittsburgh Penguins - Washington Capitals 2 (2.40)

Pittsburgh saknar både Crosby och Malkin som ni alla vet. Washington har spelat riktigt bra i deras två första matcher med två vinster, senast mot Tampa som var riktigt starkt jobbat. Det är klart att Fleury startar för Pens men inte klart om Vokoun startar för Caps. Ett klassiskt möte alltså som jag tror Washington tar hem.
bettalent är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 18:12   #6
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bettalent Visa inlägg
Pittsburgh Penguins - Washington Capitals 2 (2.40)

Pittsburgh saknar både Crosby och Malkin som ni alla vet. Washington har spelat riktigt bra i deras två första matcher med två vinster, senast mot Tampa som var riktigt starkt jobbat. Det är klart att Fleury startar för Pens men inte klart om Vokoun startar för Caps. Ett klassiskt möte alltså som jag tror Washington tar hem.
Är inte helt säkert att Malkin saknas. Beslut tas efter värmningen där. http://twitter.com/#!/PensInsideScoo...08935448305664

Dessutom spelade Caps fruktansvärt illa i egen zon mot Tampa. Första linen var blek rakt igenom och de kan tacka sina väldigt starka 3e och 4e lines för den vinsten.
Penguins ska absolut inte underskattas utan sina stjärnor. Caps kommer behöva göra en bättre match än den mot Bolts om de ska kunna vinna inatt. Så jag skulle inte våga röra Caps just nu.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 22:39   #7
 
Cobras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 173

Cobra NHL
Stats: 27 - 33 - 0
ROI: 107.43%
Vinstprocent: 45.00%

Standard

Lite siffror inför matchen. Pens vs Caps.

-Washington has kept Pittsburgh scoreless for 157:47, dating back to the second period of the Winter Classic last season.

-The Capitals are 11-1-2 with two shootout losses against the Penguins since 2008, and they have gone 7-0-0 when playing in Pittsburgh.

-Watch out for Mike Knuble tonight. He has 45 points (30 goals, 15 assists) in 45 career games against the Penguins and led the Capitals against them last season with four points in four games. The veteran winger has scored a point in 12 straight regular-season games against Pittsburgh.

Jag testar Caps rak inatt @2.60, jag tycker inte dom varit så kass. Styrka att vända på biffen senast. Båda lagens 3e formationer har hittils producerat bäst. Dock har både Ovi och Bäckis bra siffror på Pens. Caps PP är 2 på 12 och då kom målen 5 mot 3. Pens är 16 på 16 i PK. Ett minus för Caps där. Jag tror ändå på Caps.

Rock the red.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bettalent (+1)

Senast redigerad av Cobra den 2011-10-13 klockan 22:42.
Cobra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 22:50   #8
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sundsvall
Inlägg: 1
Sharp$: 170


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bettalent Visa inlägg
Pittsburgh Penguins - Washington Capitals 2 (2.40)

Det är klart att Fleury startar för Pens men inte klart om Vokoun startar för Caps. Ett klassiskt möte alltså som jag tror Washington tar hem.
Säker på att Fleury startar? Rykten säger att han är sjuk och att Johnson ska stå!
padrig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 22:54   #9
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Mina tankar är ute nu.

Lite försenad idag . -länk borttagen-

Blir rörigt om jag kopierar in match efter match.

Lycka till Gamblers

/Sorry för länken Sharps, men det är 10 matcher. Ta bort det om ni vill.
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]

Senast redigerad av NHL Gambler den 2011-10-13 klockan 22:57.
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 23:04   #10
 
donpens avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 29
Sharp$: 1257
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av padrig Visa inlägg
Säker på att Fleury startar? Rykten säger att han är sjuk och att Johnson ska stå!
"Johnson to start between the pipes"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cobra (+1)
donpen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 23:17   #11
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Brent Johnson står enligt denna!

http://www2.dailyfaceoff.com/starting-goalies/

och det brukar alltid stämma!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 23:59   #12
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Mina tankar är ute nu.

Lite försenad idag . -länk borttagen-

Blir rörigt om jag kopierar in match efter match.

Lycka till Gamblers

/Sorry för länken Sharps, men det är 10 matcher. Ta bort det om ni vill.
Kopiera in det du skrivit i bloggen här på Sharps, det uppskattas bara. Dock uppskattas det inte när du bara länkar till din blogg för att kunna få affiliateintäkter.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 00:06   #13
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Mina tankar är ute nu.

Lite försenad idag . -länk borttagen-

Blir rörigt om jag kopierar in match efter match.

Lycka till Gamblers

/Sorry för länken Sharps, men det är 10 matcher. Ta bort det om ni vill.
Det blir inte ett dugg rörigt. Eftersom du har affiliateavtal, och därmed vinstintresse, kommer vi inte låta dig posta din länk här. Samma regler för alla.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jonken (+1), Geezer (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 00:23   #14
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Det blir inte ett dugg rörigt. Eftersom du har affiliateavtal, och därmed vinstintresse, kommer vi inte låta dig posta din länk här. Samma regler för alla.
Ok köper det! Tyckte bara att det var för mycket matcher att skicka in.



•New Jersey DEVILS vs Los Angeles KINGS : 51-49 till Devils. Tror på en Low-scoring game mellan två starkt defensiva lag. Tips : 2-1 till Devils där Brodeur slår Quick i målvaktsmatchen. Bra odds på ML Devils
•-
•NY ISLANDERS vs Tampa Bay LIGHTNINGS : 59-41 till Tampa Bay, Rolle och Bolts besöker NHL´s boogey-team nummer 1 Islanders. Unga Montoya ställs mot gamla vetereran och fd Islanders spelaren Roloson, Bolts förlorade 3 av 4 matcher förra säsongen mot Islanders. Om spelarna i Tampa ger 100% så vinner dom annars så får dom uppleva ännu en förlust.. Tips: 4-2 till Tampa Bay där Old Rolle stoppar nästan allt som hans gamla lagkamrater skickar mot mål, Tampa kommer att få svettas innan dom får in 4-2 målet som avgör matchen sent.
•-
•Pittsburgh PENGUINS vs Washington CAPITALS : 51-49 till Washington. Tipset bygger på Pens utan Malkin. Alla som såg Washingtons senast match har nog fattat att Caps are back, Fullfart hela tiden, hamna i underläge för att sen vända på matchen genom bra spel och en massa massa målchanser och mål! Pens gör det bra och spelarna hjälper verkligen varandra på isen nu när storstjärnorna saknas. Johnson vs Vokoun får mig att tänka på en hel del mål i matchen med tanke på vilka offensiva spelare som kommer att vara ute på isen. Tips : 4-3 till Caps efter straffar, Efter att Pittsburgh tagit ledningen med 1-0 och 2-0 så vaknar maskinen Caps till liv och tar över helt för att ta matchen till straffar, Pens kämpar heroiskt!
•-
•Montreal CANADIENS vs Calgary FLAMES : 56-44 till Montreal och tror på low-scoring game. Tips : 3-0 till Canadiens där spelarna ute på isen offrar sig för sin målvakt och fansen på läktaren, Price nollar Flames och tar sin 100:e vinst i NHL ! Skador stör båda lagen.
•-
•Ottawa SENATORS vs Colorado AVALANCE : 51-49 till Colorado. 1X2 match där jag lika gärna kunde skriva Senators. Var dock inte så imponerad av Anderson i Sens mål senast och nu ställs han mot en gammal Sens rival som spelade för Leafs, Jean-Sebastien Giguere. Tips : 3-2 till Avs efter OT där Giggen räddar 50 skott och blir stor hjälte för Avs som tar sin tredje raka vinst på bortaplan. Oddset 2,30 ML på Avs var även en anledning till att jag tipsar 2an.
•-
•Detroit RED WINGS vs Vancouver CANUCKS : 54-46 till Detroit. Tips : 3-2 till Detroit som möter lite slitna Canucks, Howard i Detroit kan dock ställa till det och det gör mig rädd att peta på ML Wings @ 1,750.
•-
•Minnesota WILD vs Edmonton OILERS : 70-30 till Minnesota. Oilers må va unga och hungriga men borta i Minnesota så blir dom som små fega pojkar, vad sägs om följande: På dom senaste 20 matcherna borta mot Wild så har Oilers inte lyckats göra fler än 2 mål i hela 18 matcher!! Här trivs man inte helt enkelt och tycker säkert att det är jobbigt att möta fysiskt starka och hemma beroende Minnesota! Tips : 4-1 till Wild där man manglar sönders dom unga grabbarna från Oilers som får åka hem med ännu en förlust från Minnesota i bagaget . Lyckas Oilers vinna efter 16 raka förluster mot Wild så säger jag grattis och tar spelförlusten.
•-
•Nashville PREDATORS vs Phoenix COYOTES : 61-39 till Nashville. Jag säger bara Rinne vs LaBarbera. Tips :3-1 till Predators där Rinne har kontroll på Yotes samtidigt som Preds anfaller och plågar LaBarbera ! Bra defensiva lag som inte gärna öppnar upp sig kan ge oss en tråkig match att följa.
•-
•Chicago BLACKHAWKS vs Winnipeg JETS : 65-35 till Hawks. Jets imponerade inte i hemmadebuten och åker man till en svår motståndare. Det som kan häxa för Jets är om Pavelec vill ta revasch på sig själv efter den dåliga matchen senast. Tips : 5-2 till Hawks där man utnyttjar Odoyas försvarstabbar under dom snabba kontringarna. Emery vs Pavelec känns dock lite jobbigt då jag ser bortakeepern som säkrare och oddset på 1an lockar egentligen inte.
•-
•Dallas STARS vs St Louis BLUES : 60-40 till Dallas. Tips : 5-2 Till Dallas där laget bärs fram av en fullsatt arena då Texas Rangers INTE spelar i MLB . Ribeiro och Loui noteras för varsitt mål och Halak i Blues gör en plattmatch!
FÖR SPEL SE SPREADSHEET!
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+3)
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 00:25   #15
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Sådär ja, du kunde ju.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td