Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-14, 09:15   #1
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Hockeyfredag 14/10


Mycket hockey idag också! hur ser era spel och tankar ut inför dagen?
Nu håller vi uppe farten i hockeyforumet!

Jag har hittat en match i DIV 1 A där jag tycker oddssättarna är ute och cyklar igen.

Asplöven-Piteå 2:a @4.30 2/5U

Här kan man göra sin egen ML eller X2 och också få ett fint odds, jag valde dock att köra den raka 2:an.

Asplöven och Björklöven var på förhand dom två lagen som skulle slåss om seriesegern, tätt följt av Kiruna och Piteå.

Björklöven har inte gjort någon besviken, Men Asparna har börjat riktigt ojämnt. man har egentligen inte övertygat i någon match ännu.
Piteå har också börjat serien på ett dåligt sätt men tog en fin seger senast borta mot TEG då man vann med 5-1. Viktig seger, inte minst för självförtroendet.
Så det är med självförtroende man åker upp till Haparanda ikväll och man har inget att förlora här.
Ser det här mer som en 50/50-match tanke på omständigheterna, med liten övervikt för Asplöven, som har ett bättre lag i grunden. men när man får över 4ggr på Piteå kan jag inte låta bli...alldeles för högt i mina ögon.

__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5), Harry Haller (+2), Kalle (+5), lacon (+2), Lazlo (+2)
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 09:20   #2
 
erixons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 309
Sharp$: 1152


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag reagerade också när jag såg oddset på Piteå! Dom kan mycket väl vinna mot Asplöven idag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boden (+2)
erixon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 10:23   #3
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

K-Vantaa vs KooKoo, 2:a 1.74 Pinnacle

K-Vantaa sist i tabellen tar emot andraplacerade KooKoo hemma, man har 7 poäng på 10 spelade matcher medans gästerna har 21 på sina 9 spelade. Förra mötet 30.9 slutade med en klar hemmaseger för KooKoo (4-0). Man har ännu inte vunnit på hemmaplan men krigade faktiskt till sig ett kryss mot Sport senast när man kvitterade till 3-3 vid 59:59. Så kört inget handikapp idag (-1.5) utan raka två till 1.74 hos Pinnacle.

Pelicans vs HPK, Pelicans att vinna första perioden 1.95 Ladbrokes

Pelicans i grym form och HPK i usel form, oddset på Pelicans även med handikapp lockar inte idag men testar i alla fall spelet på att dom ska vinna första perioden till 1.95.

I dom tre senaste förlustmatcherna för HPK har det sett ut så här efter första perioden:

HPK - KalPa
00.25 Sakari Salminen 0-1
13.28 Marko Kauppinen 0-2
18.38 Arsi Piispanen 1-2

Tappara - HPK
10.34 Aleksandr Barkov 1-0

HPK - Ässät
04.45 Tuomas Santavuori 0-1
11.35 Tomas Zaborsky 0-2

För Pelicans två senaste vinstmatcher har det sett ut så här:

Pelicans - SaiPa
10.52 Justin Hodgman 1-0
19.13 Jarkko Immonen 2-0

Ilves - Pelicans
03.41 Aaron Brocklehurst 0-1
09.29 Max Wärn 0-2

Så tror nog att det kan stå 1-0 till Pelicans efter första så testar detta spelet. Får återkomma om det blir fler spel, finns ju en del att kolla på idag
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boden (+2), Cobra (+5), entvå3 (+5)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 15:45   #4
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Så här säger booreds mackapär om dagens allsvenska matcher:

Bofors IK(D) - Tingsryds AIF(D): 57%/23%/21% o/u:48%/52%
Örebro(A--) - Malmo IF(A-): 45%/20%/35% o/u:49%/51%
Oskarshamn(D++) - Sodertalje SK(C+): 42%/23%/35% o/u:51%/49%
Rogle BK(B+) - Vasteras(C++): 49%/21%/30% o/u:49%/51%
Sundsvall Hockey IF(E) - Boras HC(D-): 38%/20%/41% o/u:48%/52%
Troja/Ljungby IF(E+) - Mora IK(C+): 30%/23%/48% o/u:55%/45%
Almtuna IS(C++) - Leksand IF(B++): 38%/22%/40% o/u:40%/60%
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1), robbson11 (+5)

Senast redigerad av Boden den 2011-10-14 klockan 15:47.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 16:30   #5
BHF
 
BHFs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 2030
Standard

HC Znojmo Orli - KHL Medvescak Zagreb
1
2,10

Enligt en källa är KHL Medvescak Zagreb utan sju spelare och första målvakten. Dock är info inte bekräftat så inga större insatser här. Kroater har målvaktsproblem sedan tidigare och senaste lånade KHL Medvescak Zagreb unge duktigt målvakten Tomljenovic som är tillbaka i Slovakien nu.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2), O12 (+1)
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 17:47   #6
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 558281



Jag tänkte göra "comeback" på skottspel och tror mig ha hittat ett bra spel. Innan jag började kolla stats och linor var inne på att spela ett överspel på matchen. Men efter att kollat stats var jag inte lika övertygad och efter att ha sett bwin höga lina bestämde jag mig för ett underspel.

Stats:
Sharks: off 52 skott, def 29 skott(1 match)
Ducks: off 29 skott, def 20 skott(2 matcher)

10 senaste mötena lagen emellan:
sharks 33.8 skott
ducks 27.1 skott

På de senaste 10 mötena har skotten bara gått över linan en gång. Vill man lägga värde i träningsmatcher har de spelat två matcher som även de gått under.

I vanliga fall brukar 5 units spelas men eftersom det är tidigt på säsongen spelas bara 2.5. Årets skottstatistik brukar också värderas högre än denna gång då sharks bara spelat en match den var hemma. Sharks skjuter betydligt mer på hemmaplan än på bortaplan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1), Lazlo (+2)
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 20:22   #7
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Var på rätt väg iaf mellan Asplöven-Piteå...matchen slutade 2-2. Så grattis om någon körde X2, själv var man "girig" med raka 2:an
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+2), Lazlo (+2), robbson11 (+2)
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 20:33   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yertle Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 558281



Jag tänkte göra "comeback" på skottspel och tror mig ha hittat ett bra spel. Innan jag började kolla stats och linor var inne på att spela ett överspel på matchen. Men efter att kollat stats var jag inte lika övertygad och efter att ha sett bwin höga lina bestämde jag mig för ett underspel.

Stats:
Sharks: off 52 skott, def 29 skott(1 match)
Ducks: off 29 skott, def 20 skott(2 matcher)

10 senaste mötena lagen emellan:
sharks 33.8 skott
ducks 27.1 skott

På de senaste 10 mötena har skotten bara gått över linan en gång. Vill man lägga värde i träningsmatcher har de spelat två matcher som även de gått under.

I vanliga fall brukar 5 units spelas men eftersom det är tidigt på säsongen spelas bara 2.5. Årets skottstatistik brukar också värderas högre än denna gång då sharks bara spelat en match den var hemma. Sharks skjuter betydligt mer på hemmaplan än på bortaplan
True, och ett bra spel, ett varningens finger höjs dock för att detta är Ducks hemmapremiär, å man har efter 2 matcher bara lyckats göra två mål under ordinarie speltid. När ett lag gör lite mål eller är ineffektiva brukar man börja slänga in pucken på mål mycket oftare, vilket brukar leda till mycket skott. Dessutom har Sharks gått ut och officiellt sagt att man verkligen ska gå fullt ut redan ifrån början av säsongen för att man tror att det var sin dåliga start man föll på förra året då man fick jobba igen alldeles för mycket mark i slutet.

Jag avstår för jag vet vad bägge lagen brukar prioritera och det brukar vara ös framåt.

Lycka till!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-14, 20:40   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tror mycket på ett överspel i Sharks-Ducks, mycket för att Anaheims big guns; Selänne, Koivu, Getzlaf och perry inte alla kan hållas poänglösa 3 matcher i rad, detta är deras hemmapremiär och man var över 35% i PP emot SJ förra säsongen, SJ släppte 3 mål i PP i premiären, man gjorde även 3 och sköt över 50 skott mot ett erkänt tight lag som PHX. Jag tror det blir fullt ös och jag spelar över 5.5 mål..

EDIT: dessutom saknas både Nittymäki och kanske även Antii Niemi i Sharks, så det är 3e målvakt Greiss (som Brynäs lånade in) , en målvakt jag har väldigt lite respekt för efter sin sejour i Brynäs där han kunde släppa VÄLDIGT enkla mål...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2011-10-14 klockan 20:43. Anledning: EDIT:
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-15, 05:43   #10
 
Cobras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 173

Cobra NHL
Stats: 27 - 33 - 0
ROI: 107.43%
Vinstprocent: 45.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
K-Vantaa vs KooKoo, 2:a 1.74 Pinnacle

K-Vantaa sist i tabellen tar emot andraplacerade KooKoo hemma, man har 7 poäng på 10 spelade matcher medans gästerna har 21 på sina 9 spelade. Förra mötet 30.9 slutade med en klar hemmaseger för KooKoo (4-0). Man har ännu inte vunnit på hemmaplan men krigade faktiskt till sig ett kryss mot Sport senast när man kvitterade till 3-3 vid 59:59. Så kört inget handikapp idag (-1.5) utan raka två till 1.74 hos Pinnacle.

Pelicans vs HPK, Pelicans att vinna första perioden 1.95 Ladbrokes

Pelicans i grym form och HPK i usel form, oddset på Pelicans även med handikapp lockar inte idag men testar i alla fall spelet på att dom ska vinna första perioden till 1.95.

I dom tre senaste förlustmatcherna för HPK har det sett ut så här efter första perioden:

HPK - KalPa
00.25 Sakari Salminen 0-1
13.28 Marko Kauppinen 0-2
18.38 Arsi Piispanen 1-2

Tappara - HPK
10.34 Aleksandr Barkov 1-0

HPK - Ässät
04.45 Tuomas Santavuori 0-1
11.35 Tomas Zaborsky 0-2

För Pelicans två senaste vinstmatcher har det sett ut så här:

Pelicans - SaiPa
10.52 Justin Hodgman 1-0
19.13 Jarkko Immonen 2-0

Ilves - Pelicans
03.41 Aaron Brocklehurst 0-1
09.29 Max Wärn 0-2

Så tror nog att det kan stå 1-0 till Pelicans efter första så testar detta spelet. Får återkomma om det blir fler spel, finns ju en del att kolla på idag
Sharps till dig, snyggt jobbat på denna, Det tackar jag för.
Cobra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td