Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-24, 08:57   #1
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

NHL 24/10


NHL (Internationell)

2011-10-25 01:05: Philadelphia Flyers vs Toronto Maple Leafs
2011-10-25 01:35: Montreal Canadiens vs Florida Panthers
2011-10-25 02:35: Winnipeg Jets vs New York Rangers





Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.
Kom igen nu folks kom med era ideer!! Jag håller på läser på,återkommer med lite tankar o funderingar.

Senast redigerad av robbson11 den 2011-10-24 klockan 08:57. Anledning: fel datum.
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 10:10   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Jag kommer eventuellt att spela Winnipeg flest skott på mål när spelet släpps. Winnipeg snittar hittils 29 skott per match, NYR snittar hittils 23 skott per match. Rangers har fått Richards, men man ser fortfarande ut som samma gamla defensiva lag i mina ögon. Lundqvist bär laget och man producerar en del shorthanded goals/giveaway goals och man är i mina ögon inget lag som vinner matcher genom att konstant pressa i offensiv zon.
Antar dock att oddset kommer landa ganska lågt, är det kring 1,65 - 1,70 eller högre så hugger jag i alla fall.

Gustavsson startar för Leafs, Markström startar för Panthers och Biron startar troligtvis för NYR. Spelar WPG ML @ 2.09 och Montreal rak @ 2.2, funderar även på -1.5 på Flyers.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-10-24 klockan 10:26.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 12:59   #3
 
laszlos avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 10
Sharp$: 333
Standard

Canadiens har fått sin sämsta start på en säsong sedan 1941. Matchen inatt kan gå lite hursomhelst. Antingen kommer en islossning och Canadens vinner med ett par mål, eller så gör man ännu en pannkaksmatch som man så ofta gör mot lagen från the sunshine state. En rak 2:a @ 3.10 (Bet365) känns därför alldeles för saftigt för att jag ska kunna stå emot.

Senast redigerad av laszlo den 2011-10-24 klockan 13:00.
laszlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 16:26   #4
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelat Flyers Rak, Florida ML och Jets ML. Jets känns bäst, rangers skulle ligga sist i nhl om de inte hade lundqvist och inatt verkar det som att han inte ska stå utan de ska låta Biron vakta kassen, har ingen superrad mot Jets(thrashers) direkt.

Florida känns mest klurig på förhand, nån gång kommer det som laszlo säger lossna för Canadiens, frågan är om de blir ikväll. Verkar även där som Budaj ska stå för montreal vilket såklart är bra, även om Price varit mindre bra iår. Markström har ju varit riktigt het i de matcher han spelat hittills men inte lätt att spela borta mot montreal. Låg insats på den matchen hur som.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 22:10   #5
 
kruks avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 978

kruk2011
Stats: 34 - 22 - 0
ROI: 117.08%
Vinstprocent: 60.71%

Standard

Over is 7-0 in Maple Leafs last 7 road games.
Over is 4-0 in Maple Leafs last 4 vs. Eastern Conference.
Over is 5-0 in Maple Leafs last 5 games as a road underdog.
Over is 6-1 in Maple Leafs last 7 when their opponent scores 2 goals or less in their previous game.
Over is 13-3 in Maple Leafs last 16 games playing on 1 days rest.

Over is 4-0 in Flyers last 4 games as a home favorite of -151 to -200.
Over is 5-0 in Flyers last 5 games as a favorite of -151 to -200.
Over is 4-1 in Flyers last 5 games playing on 1 days rest.
Over is 4-1 in Flyers last 5 overall.

På bortaplan den här säsongen har Toronto släppt in 5 mål i snitt.

Och med tanke på målvakts-matchupen känns Ö5.5 helt ok. Vi har Gustavsson på 5.35GAA (85,2% SVS) och en omatchad Bobrovsky på andra sidan av rinken. Varför skulle Gustavsson helt plötsligt idag stänga igen mot ett Philadelphia som efter 2 förluster är otroligt hungriga. Toronto är inte helt ofarliga och därför känns den raka 1an på Philadelphia inte så lockande. Vi har Kessel på 14p som leverar varje game, Jagr&Giroux som balanserar upp sin kedja bra - är det inte dags för Jagrs första mål nu?

Aningen slashat odds, men jag finner fortfarande visst spelvärde.

Senast redigerad av kruk den 2011-10-24 klockan 22:13.
kruk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td