Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-03, 06:57   #1
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

NHL 3/11


10 intressanta matcher på schemat i natt!

Winnipeg @ NY Islanders
Anaheim @ NY Rangers
New Jersey @ Philadelphia
Toronto @ Columbus
Chicago @ Florida
Calgary @ Detroit
Vancouver @ Minnesota
Schneider vs Harding
Nashville @ Phoenix
Edmonton @ Los Angeles
Pittsburgh @ San Jose


Mina egna tankar, bra eller dåliga, kommer så fort som möjligt!

Senast redigerad av nausea den 2011-11-03 klockan 07:12.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 07:02   #2
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Schneider och Harding står i natt för Canucks, respektive Minnesota. Så nu vet ni det.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 09:15   #3
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Detroit har inte producerat speciellt många mål få senare tid (5 mål de senaste 5 omgångarna) och man har förlorat de senaste 5 matcherna. Därför tror jag att det vänder mot Calgary. Man har en dags vila och man bör vara hungrig nu. Överspelet lirar jag till 2.05.

Over is 8-1 in the last 9 meetings in Detroit.
Red Wings are 4-1 in their last 5 games playing on 1 days rest.
Favorite is 5-0 in the last 5 meetings.

Jan 7, 2011 DET @ CGY, DET, 5 - 4
Nov 21, 2010 CGY @ DET, DET, 5 - 4
Nov 3, 2010 DET @ CGY, DET, 2 - 1
Oct 21, 2010 CGY @ DET, DET, 4 - 2

Hade inte oddsen varit så taskiga, så hade jag även spelat Detroit. Vågar man en rak 1:a till 1.80 mån tro?

Senast redigerad av nausea den 2011-11-03 klockan 09:28.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 12:05   #4
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

Allvarligt... Kan inte se hur Flyers ska förlora ikväll mot Devils.. Verkligen sugen på -1.5 på dom ikväll.. Överspelet känns också intressant.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 14:37   #5
 
bettalents avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 41
Sharp$: 414

NHL 2011-2012, Bettalent.c
Stats: 318 - 242 - 0
ROI: 108.24%
Vinstprocent: 56.79%

Standard

Lägesrapport i lagen.

Columbus
Har vunnit 2 av 2 hemmamatcher denna säsong och bara släppt in 2 mål på dessa matcher. Dock har de inte kunnat prestera mål framåt utan det är ganska svagt med målskyttet. Kan det bli en skräll mot Toronto?

Toronto
Har vunnit 3 av deras senaste 4 matcher. Gustavsson har (enligt mig) spelat riktigt bra de senaste matcherna och om han nu startar idag så är det stor fördel för Toronto. Men det är Reimer som står som "probable starter".

New York Islanders
Är 0-3-2 de senaste 5 matcherna och gjort 7 mål på dessa, 4 i PP. Het spelare är Tavares, en riktigt jävla bra spelare!!

Winnipeg
Ganska många skadade och man måste plocka upp spelare från St.John's till dagens match. De är 2-1-0 på deras road trip. Kommer bli en intressant match mot Isles.

New York Rangers
Har inte spelat bra alls! Inte enligt mig iaf. Lundqvist har spelat sådär, inte som han kan, men han får ju fan ingen hjälp av sitt lag... Känns som dem borde fokusera mer på deras taskiga försvar för Henke ska inte kunna släppa in 5 mål på en match, inte en målvakt som han. Rangers har heller inte gjort för många mål, 2 mål eller mindre i 6 av deras 10 matcher denna säsong.

Anaheim
Vann mot Rangers i Sthlm på straffar. Men det säger väll inte så mycket. Lite dåligt med målskyttet här också, kan det bli ett underspel mot Rangers inatt?

Philadelphia
Har vunnit deras 2 senaste. Säger som ildivino, kan inte se att Flyers förlorar mot Devils inatt. Dock kan Devils skrälla men då måste hela laget prestera och inte bara Elias.

New Jersey
Som jag skrev, de måste börja jobba tillsammans och hjälpa varandra annars blir det som förra säsongen. Kovalchuk måste komma igång mer om detta ska gå mot Flyers. Brodeur eller Hedberg i mål spelar ingen större roll, tycker personligen ingen av dem är bra längre.

Detroit
Oj vad ska man säga här... torska mot Minnesota på det sättet dem gjorde var fan inte OK. Svenskarna gör dock ett riktigt bra arbete i laget och spelar dem hela matchen utan att slappna av ska detta inte vara något större problem mot Calgary. Ska det vända nu???

Calgary
Vet inte vad jag ska skriva om detta lag riktigt. Inte att underskatta men mot Detroit borta blir svårt!

Florida
Har 3 vinster de senaste 5 matcherna, släppt in 12 mål. Bra målvakter som kan rädda laget från förlust. Möter ett starkt Chicago inatt.

Chicago
Vunnit 2 raka, båda hemma. Hemma har dem även vunnit 5 denna säsong och gjort 27 mål!!! Chicago blir svåra att slå för Florida. Chicago ska vinna.

Minnesota
Ett underskattat lag, det fick vi se senast mot Detroit, snygg "vändning". Josh Harding står som målvakt inatt, han har inge vidare stats mot Vancouver, 4.40 GAA och 84.3 i räddningsprocent...

Vancouver
Vann mot Minnesota på övertid denna säsong. Ett bra lag med grymma spelare som producerar många mål och jag tror de lyckas med en vinst inatt mot Minnesota. De har inte lyckats vinna 3 raka denna säsong ännu, ska det komma inatt??

Phoenix
Vann senaste mötet mot Nashville. Vann igår med starka 4-1 mot Colorado. Har 2 vinster i deras 3 hemmamatcher.

Nashville
Ett bra lag som förhoppningsvis går långt iår. Jag gillar dem starkt. Hörnqvist är på gång också med 4 mål de senaste 3 matcherna. Jämn match inatt mot Coyotes.

Los Angeles
Jonathan Quick är grym i mål, spelar han bra så vinner de inatt mot Edmonton.

Edmonton
Vunnit 5 raka men jag tror inte det blir en 6e vinst inatt för Nugent-Hopkins och gänget. Edmonton är inte alls som förra året, nu spelar de ishockey. Mycket tack vare lilla Nugent-Hopkins vill jag säga.

San Jose
Vann senaste mötet mot Penguins på övertid. San Jose kommer från en mycket lyckad road trip med 5 vinster på 6 matcher.

Pittsburgh
Tyler Kennedy har börjat träna igen och spelar troligtvis inatt. Även Jordan Staal och Kris Letang förväntas starta inatt mot San Jose.


Orkar inte skriva mer, skriver in i mitt Spreadsheet sen vad jag kommer betta på.
bettalent är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 15:48   #6
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bettalent Visa inlägg

Pittsburgh
Tyler Kennedy har börjat träna igen och spelar troligtvis inatt. Även Jordan Staal och Kris Letang förväntas starta inatt mot San Jose.


Orkar inte skriva mer, skriver in i mitt Spreadsheet sen vad jag kommer betta på.
Kennedy kommer inte spela. Han träna, dock utan kontakt.
Vad gäller Letang så är han osäker och Pens har därför kallt ut Picard. http://www.post-gazette.com/pg/11307/1187145-61.stm
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bettalent (+1)
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 16:15   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Kennedy kommer inte spela. Han träna, dock utan kontakt.
Vad gäller Letang så är han osäker och Pens har därför kallt ut Picard. http://www.post-gazette.com/pg/11307/1187145-61.stm
Verkar aldrig spela någon roll vilket lag man ställer på benen dock, man vinner ju ändå. Finns inget lag i NHL som kan vara så effektivt utan spelare som Malkin Crosby Letang mfl. Bylsma 4 prez?

Lite mer OT så tror jag att Flyers vinner, ruskig offensiv och Devils verkar fortfarande lida av den där Kovalchuk traden... Brodeur är inte vad han har varit och Hedberg är bara stabil om han spelar var 4-5e match, spelat för mkt i år.
Flyers jagar Pens i toppen å har 2 raka.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td