Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-13, 13:26   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

NHL 13/11 (Natten mot måndag)


VISITING TEAM - HOME TEAM
Philadelphia - Florida
Edmonton - Chicago
Minnesota - Anaheim
NY Islanders - Vancouver




Hade en katastrofnatt NHL-mässigt. Nya tag idag. Återkommer med spel senare
nizzeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 14:01   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vancouver åter på hemmaplan efter en .500 road trip, tar emot NHLs sämsta bortalag Islanders. Tror på hemmavinst med ett par kassar, känns som att Vancouver är några storlekar för stort.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 14:14   #3
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nizzeee Visa inlägg
VISITING TEAM - HOME TEAM
Philadelphia - Florida
Edmonton - Chicago
Minnesota - Anaheim
NY Islanders - Vancouver




Hade en katastrofnatt NHL-mässigt. Nya tag idag. Återkommer med spel senare
Använd gärna: "infoga spelschema" när du gör dagens trådarna. Finns precis ovanför "Skicka nytt ämne".
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 14:18   #4
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 50
Standard

Jo! håller med, har bara kollat lite info om dagens matcher. NYI ser rigtigt svaga ut, släpper inte in så farligt med mål men gör typ noll mål
Crom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 14:19   #5
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 50
Standard

Så som jag känner så är de lite som att NHL börjar komma in i serie lunken nu, dvs svårare att hitta bra odds och färre skrällar.

/Crom
Crom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 14:28   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Crom Visa inlägg
Jo! håller med, har bara kollat lite info om dagens matcher. NYI ser rigtigt svaga ut, släpper inte in så farligt med mål men gör typ noll mål
Man går runt på 3 målvakter, vilket brukar ge ostabila vibbar till laget framför. Om man ser på lag som Buffalo och Pittsburgh t.ex. där man har en uttalad förstamålvakt som man litar totalt på i Miller och Fleury, då tar man oftare rätt beslut i egen zon, vid 2 mot 1 lägen osv. Jag tror Vancouver med sitt PP och sin offensiva kraft ganska enkelt kan ta sig igenom ett vilset Islanders försvar (släppte t.ex. till 51 skott senast mot colorado) och dessutom har Moulsen och Tavares kylnat rejält efter sin produktiva start.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 15:10   #7
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 50
Standard

mm! men oddset på nucks är inget jag gillar. Kanske en vinst med 2 mål, 0-1 hcp eller rent av en rak 1a, har inte bestämt mig ännu.
Crom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 15:17   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag körde på HCP -1.5.. 2.47 tror jag marknadshögst ligger på .. känns helt OK med tanke på omständigheterna.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 15:48   #9
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Använd gärna: "infoga spelschema" när du gör dagens trådarna. Finns precis ovanför "Skicka nytt ämne".

Ska göra det i fortsättningen. Ganska ny här och visste inte att funktionen fanns, tack!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), kingscania (+1)
nizzeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 16:45   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

Funderar på att spela under 5.5 Wild-Ducks och även gå in på Chicago och Vancouver. Har inte vågat lägga spelen ännu men underspelet i Wild-Ducks är baserat på ren stats.

Båda lagen har i 11/16 matcher under 5.5 och i senaste mötet blev det just 3-2 till Ducks fördel.

Vancouver har ni rekat bra ovan.

Chicago är jag sugen på att spela också då Edmonton känns lite tröttkörda on the road nu. 6e matchen i rad on the road för Oilers och Chicago har vunnit de 2 senaste med stora siffror. Chicago har även bra hemmastats med 6-1-2.

Vad tror ni om detta? Låter det vettigt på någon nivå? Jag tycker att det ser OK ut i alla fall. Sen så får jag se om det blir en trippel eller jag enbart går in på en dubbel.
nizzeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 16:58   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag gillar favoriterna idag hehe, men det känns ändå som att Vancouver är påväg in i en bra trend och jag ser Islanders som ett av dem sämsta lagen i ligan, dessutom ett uselt bortalag. Sen är det ett flygande Chicago, med 2 raka vinster, mot ett Edmonton på en lång road trip (6 matcher på 11 dagar i Kanada och på öst och västkust) med 3 förluster på dem 4 senaste, man är orutinerade vilket betyder att man inte har samma vana att spela långa bortatripper som mer rutinerade lag, dessutom är man 3-4-1 borta.. alltså inget jättelag på bortplan, medans Chicago är 6-1-2 hemma.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 16:59   #12
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 47
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Själv kommer jag köra Vancouver -1.5 motiveringen är samma som tidigare i tråden.
Raka ettor på Chicago och Anaheim.
Edmontons flytt verkar vara över.
Anaheim har underpresterat men 2 raka segrar nu och nr 3 kommer inatt.

Ska vrida och vända på Flyers matchen och se vad man kan hitta i den. Flyers lär vara mer sugna att attackera nu när dom inte ställs mot "the trap".
tavus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 17:04   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Anaheim anser jag vara ett svårt spel, jag tycker dem underpresterar och verkar inte ha någon rytm. Må den ha kommit nu men Minnesota är ett svårspelat lag...Lycka till iaf, jag låter bli den.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 17:49   #14
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 50
Standard

Flyers gör mycket mål och släpper in en del, så ö5,5 låter bra. Kan inte se vilka som står i mål i denna match. Florida har 2 vilo dagar medans Flyers har 3.
Crom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 17:59   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

http://www.leftwinglock.com/starting-goalies/ dock inte konfirmerat än men Bryz ligger på en SV% på under .900, det gör även Bobrovski så Philly saknar stabilitet därbak medans man har firepower in spades så att säga. Över har jag också känt att det kan vara ett bra llir, speciellt med tanke på Floridas fina PP (24.1%)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td