Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-14, 13:41   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NHL 15/11 (Natten mot tisdag)


3 matcher idag:

Montreal tar emot ett lite sargat Buffalo hemma i Kanada och jag tycker det finns enormt spelvärde i att ta utstick som 2.32 (gamebookers) eller 2.30 hos bet365.

Buffalo saknar Miller (som dock gått kräftgång på slutet) man får in Enroth som har varit klockren hittills, men hur man än vrider och vänder på det så är Miller en bättre målvakt och en matchvinnare, som dessutom sprider extremt lugn till försvaret. Man saknar även Ennis och Hecht (överkomliga).

Montreal postade en 1-5-2 start på året men har ryckt upp sig rejält och sitter nu på .500, 7-7-2 med 2 raka OT vinster, man är ett lag som alltid spelar scrappigt och sällan förlorar med mer än ett mål. Således ser jag dem som favoriter idag då Carey Price ska vara en av NHLs absolut toppmålvakter.

2.30 är för högt! Marknaden ligger nere på 2.08 på vissa ställen och det är mer rimligt.

Lutar även åt en under 5 @ ~2.10

Sen har vi Canes-Flyers där båda lagen kommer ifrån ett bra resultat, Flyers vann emot heta Panthers borta med 3-2 och verkar ha tajtat till sin defensiv lite efter den där utsvepningen i 9-8 matchen emot Winnipeg, och Carolina hemmavann emot Penguins i en match man ledde med 3-0, tappade till 3-3 men vann ändå. Starkt emot ett Penguins lag som må vara det bästa laget i hela NHL i 3e perioden.
Svår att förutspå, kanske ett underspel runt 1.90?

Sist ut har vi Winnipeg-Tampa en match där jag tror att vi får se många mål, 2 lag som har väldigt svårt med defensiven (över 3 mål insläppta per match för bägge lagen) men där det finns offensiv kraft.Pinnacle är marknadshögst med 1.92 på överspelet, inte omöjligt att jag tar det.

Tankar och idéer?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-14, 13:47   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Montreal sänktes .20 på bet365, men finns fortfarande kvar på gamebookers..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-14, 16:52   #3
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

Omöjligt att tippa idag känns det som.. Ser framemot imorgon istället
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-14, 17:01   #4
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Enroth vs Price, vilket för mig är lika med ett underspel. Buffalo brukar vinna mot Canadiens, men Canadiens vet hur pass viktig hemmasegern är i natt. Förmodligen blir det ändå ett spel på Sabres.

Flyers dominerar Carolina (Ward i kassen) och det är inte mycket som talar emot det nu heller. Det skulle i så fall vara Bobrovsky om han står (.884)

Lightning (Roloson står) har även dem dominerat sin motståndare (Jets) genom åren. Lightning are 12-0 in the last 12 meetings. Frågan är hur aktuellt det är. Enbart 1-0 senast, i slutet av förra månaden nere i Florida. Tror dock vi kan se betydligt fler mål i natt. Får se vilka som står och sedan avgöra om jag spelar Över.

nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-14, 17:12   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nausea Visa inlägg
Enroth vs Price, vilket för mig är lika med ett underspel. Buffalo brukar vinna mot Canadiens, men Canadiens vet hur pass viktig hemmasegern är i natt. Förmodligen blir det ändå ett spel på Sabres.

Flyers dominerar Carolina (Ward i kassen) och det är inte mycket som talar emot det nu heller. Det skulle i så fall vara Bobrovsky om han står (.884)

Lightning (Roloson står) har även dem dominerat sin motståndare (Jets) genom åren. Lightning are 12-0 in the last 12 meetings. Frågan är hur aktuellt det är. Enbart 1-0 senast, i slutet av förra månaden nere i Florida. Tror dock vi kan se betydligt fler mål i natt. Får se vilka som står och sedan avgöra om jag spelar Över.

Roloson är 10-0-1 vs Jets, 2.49 GAA, andremålis Garon är 5-0-0, med ett GAA på 0.8! Dessutom skall tilläggas att förutom dem 6 spelare som redan är borta för Jets så försvann nu Enström och Randy Jones till skador.. tror på Tampa idag som var grymma borta förra året. Perfekt motståndare som dem dominerat tidigare, där dessutom målvakterna tillsammans gått 15-0-1! Bra läge att vända den negativa bortatrenden M.A.O.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-14, 17:23   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bobrovsky konfirmerad starter i Philly, överspelet ser bättre och bättre ut..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-14, 17:24   #7
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Roloson är 10-0-1 vs Jets, 2.49 GAA, andremålis Garon är 5-0-0, med ett GAA på 0.8! Dessutom skall tilläggas att förutom dem 6 spelare som redan är borta för Jets så försvann nu Enström och Randy Jones till skador.. tror på Tampa idag som var grymma borta förra året. Perfekt motståndare som dem dominerat tidigare, där dessutom målvakterna tillsammans gått 15-0-1! Bra läge att vända den negativa bortatrenden M.A.O.
Ja, det är inte illa det. Frågan är bara om det är värt det med så låga odds. -1,5 känns riktigt läskigt för ett bortalag, även trots historiken.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-14, 17:27   #8
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Bobrovsky konfirmerad starter i Philly, överspelet ser bättre och bättre ut..
Ja, men har var dock GRYM senast mot Canes. (.960)
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-14, 17:43   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nausea Visa inlägg
Ja, det är inte illa det. Frågan är bara om det är värt det med så låga odds. -1,5 känns riktigt läskigt för ett bortalag, även trots historiken.
Tyckte jag också först, men tänk då också på att Winnipeg saknar 6!! backar, varav 4 st är topp 7 i min mening, Enström som den viktigaste såklart men också Hainsey, Stuart och Randy Jones.

Man släpper dessutom in 3.35 mål per match och Tampa har en furiös offensiv kraft när man vill. Man var dessutom ett grymt bortalag förra året, saknar dock flytet i år men känslan säger att det kan vända för dem på bortaplan idag..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-14, 17:53   #10
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Tyckte jag också först, men tänk då också på att Winnipeg saknar 6!! backar, varav 4 st är topp 7 i min mening, Enström som den viktigaste såklart men också Hainsey, Stuart och Randy Jones.

Man släpper dessutom in 3.35 mål per match och Tampa har en furiös offensiv kraft när man vill. Man var dessutom ett grymt bortalag förra året, saknar dock flytet i år men känslan säger att det kan vända för dem på bortaplan idag..
Intressant! Ska suga på den karamellen i några timmar :-)
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td