Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-20, 15:09   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

NHL 20/11


Carolina Hurricanes - Toronto Maple Leafs
Anaheim Ducks - Detroit Red Wings
Colorado Avalanche - San Jose Sharks
Vancouver Canucks - Ottawa Senators


Även om ni tänker rygga de vanliga snubbarna ikväll så kom med lite tankar åtminstone, väldigt dött i forumet på senaste tiden.

Jag provar ett projekt med -1.5 på underdogs för tillfället, började med gårdagens matcher och kommer fortsätta ett tag för att se hur det går, om det finns värde. Det började bra med 6-6 och 216.67 % ROI / +1400 på flatbets á la 100 SEK. Tycker det ser intressant ut då många matcher den senaste tiden avgjorts i RT och det är mycket dogs som vinner matcher. Av gårdagens/nattens dogs så vann 9/12 dogs sina matcher, 10/12 om man räknar med Canadiens som länge var dogs innan matchstart.

Spoiler:
Innan ni gnälliga jantelagare börjar gnälla, det är fiktiva pengar i experimentet så ni behöver inte börja gråta om att jag bokfört spelen i efterhand eller dylikt. Ni kan andas ut, jag har alltså INTE vunnit något på detta systemet då pengarna är fiktiva.


Ogiltigt spel-ID: 623459


Wings har underpresterat, speciellt på bortaplan och man spelade en match igår, som man vann, dock mycket tack vare Howard. Tycker inte att laget i övrigt glänste något speciellt. Nu spelar man match ikväll igen och som det ser ut nu kommer Ty Conklin att stå, en målvakt som är sämre än den genomsnittliga Howard. Ducks har bra statistik mot Wings på hemmaplan och jag väntar på att NHL's vassaste första-kedja skall komma igång. Dags nu.

Ogiltigt spel-ID: 623460


Spelar mest på oddset. Inget som egentligen väger över för Avs. Dock spelade Sharks match igår mot Dallas och nu flyger man till Colorado, Varlamov som börajde bra men snabbt tappade sitt spel står inte utan Giguere står (troligtvis) och han har skött sig bättre hittils med 93.4 % och 1.68 GAA (4-2-0) samt ett odds på ett hemmalag @ 2.25 ML gör att valet hamnar på Avs.
Ducks känns dock på förhand som ett starkare spel.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-20, 17:51   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Fått många PM om vart man kan spela -1.5 på dogs, svaret är Bwin. Men det går också hos Sportbet och ett par till bookies, men jag går efter Bwins odds.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-20, 18:22   #3
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Canucks - Sens Ö 5,5 är ett vettigt spel enligt sbrforum.com och covers.com. Har ingen egen motivering, men tänkte det kunde vara ett bra tips att läsa på om ;-)

Spontant annars, Ducks har bra statistik mot Wings hemma. Canucks är favoriter, men allt för opålitliga för att spelas. Under i Carolina kan tänkas, blir att läsa på där med. Sharks spelade i natt och Avalance tror jag, har en fin chans här.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-20, 18:27   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nausea Visa inlägg
Canucks - Sens Ö 5,5 är ett vettigt spel enligt sbrforum.com och covers.com. Har ingen egen motivering, men tänkte det kunde vara ett bra tips att läsa på om ;-)

Spontant annars, Ducks har bra statistik mot Wings hemma. Canucks är favoriter, men allt för opålitliga för att spelas. Under i Carolina kan tänkas, blir att läsa på där med. Sharks spelade i natt och Avalance tror jag, har en fin chans här.
Var själv inne på över mellan Sens/Nucks och Leafs/Canes, samt under mellan Sharks/Avs. Kanske blir ett överspel mellan Nucks och Sens då.

Ryggar även Mackyyy gällande Carolina, har förtroende för hans små formler och Canes har relativt bra statistik mot Leafs.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-11-20 klockan 18:30.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-20, 18:50   #5
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 50
Standard

Vancouver har haft lätt emot Ottawa sista möterna dom i mellan. Nucks PP är riktigt bra men deras mv-spel är inte stabilt, Cory Schneider(2-4-0 2,76 .904,0) vaktar kassen för nucks inatt och de är första gången han möter Ottawa.

Ottawa är väldigt upp och ner, men sista tiden har de varit uppåt. 3 raka vinster på bortais. man har visserligen 1 mindre vilodag än Nucks men tror inte de har så stor betydelse. 3 skador i truppen, Regin och Neil är väl dom som är mest kännbara. Craig Andersson vaktar kassen (9-6-1 3,25 .895,0) och gjorde bra. Verkar som att försvaret helst vill han i målet som ger nån sorts trygghet.

OM jag nu ska ge mig på ett tips så var de Nucks helt klart valet i första hand. Men efter att ha kollat oddset 1,82 samt Nucks dåliga defensiv tror jag mig testa Ottawa igen. Men med en liten slant, de kan helt klart gå till OT.

/Crom
Crom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td