Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-29, 19:57   #1
 
Raimonds avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Finland
Inlägg: 181
Sharp$: 4518


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

KHL 30.11


KHL (Ryssland)
2011-11-30 16:00: Severstal Cherepovec vs Tractor
2011-11-30 16:00: Vityaz Chekhov vs Barys Astana
2011-11-30 16:30: CSKA Moscow vs Torpedo NN
2011-11-30 16:30: Spartak Moscow vs Avtomobilist Yekaterinburg
2011-11-30 19:00: Lev vs Dynamo Moscow


Har satt dessa spel nu redan då jag tycker oddsen på dem ligger för högt.

Lev vs Dynamo Moscow 3.550 Nordicbet
CSKA Moscow vs Torpedo NN 3.200 Sportingbet
Vityaz Chekhov vs Barys Astana 3.250 Betclic

Insats ca 3/10 på alla.
Raimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-30, 10:19   #2
 
Raimonds avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Finland
Inlägg: 181
Sharp$: 4518


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

den här finner jag också värde i:

CSKA Moscow vs Torpedo NN UNDER 5 1.800 bet365

insats ca 5/10
Raimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-30, 10:53   #3
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 273
Standard

Sugen på Tractor ML @ 1.80.
Dem är ju verkligen heta för tillfället, dock är Severstal också inne i en bra period.

Vad tror ni?
w00x är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-30, 11:21   #4
 
Raimonds avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Finland
Inlägg: 181
Sharp$: 4518


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av w00x Visa inlägg
Sugen på Tractor ML @ 1.80.
Dem är ju verkligen heta för tillfället, dock är Severstal också inne i en bra period.

Vad tror ni?
Jag har gränsodds ca 1.92 för spel på tractor ml. Med andra ord skulle jag avstå.

Ifall du bestämmer dej för att spela så finns den till 1.91 på Ladbrokes och 1.9 på expekt.
Raimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-30, 12:01   #5
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Vad tror ni om över 5.5 mellan Severstal Cherepovec vs Tractor? Just nu till 2.08 @ Betsafe

Båda lag gör mycket mål just nu. På dom 5 senaste så har båda lagen gjort 21 mål, alltså ett snitt på 4,2 gjorda mål/match. Samtidigt som defensiven fungerat bra, speciellt för Tractor som endast släppt in 6 mål på dom 5 senaste. Severstal har släppt in 10 på dom 5 senaste. Båda lagen var varit över linan i 3 av sina 5 senast spelade matcher. Dock har endast 2 av dom 5 senaste gått över 5.5 när lagen mött varandra.

Så vad tror ni? Blir det en effekt här? Får vi se en offensiv match eller kommer lagens offensiv att ta ut varandra? Kommer man lägga stor tyngd på defensiven eftersom man vet att motståndaren är bra framåt?

Kan inte riktigt bestämma mig så vill höra andra synpunkter...
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-30, 12:37   #6
 
Raimonds avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Finland
Inlägg: 181
Sharp$: 4518


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Vad tror ni om över 5.5 mellan Severstal Cherepovec vs Tractor? Just nu till 2.08 @ Betsafe

Båda lag gör mycket mål just nu. På dom 5 senaste så har båda lagen gjort 21 mål, alltså ett snitt på 4,2 gjorda mål/match. Samtidigt som defensiven fungerat bra, speciellt för Tractor som endast släppt in 6 mål på dom 5 senaste. Severstal har släppt in 10 på dom 5 senaste. Båda lagen var varit över linan i 3 av sina 5 senast spelade matcher. Dock har endast 2 av dom 5 senaste gått över 5.5 när lagen mött varandra.

Så vad tror ni? Blir det en effekt här? Får vi se en offensiv match eller kommer lagens offensiv att ta ut varandra? Kommer man lägga stor tyngd på defensiven eftersom man vet att motståndaren är bra framåt?

Kan inte riktigt bestämma mig så vill höra andra synpunkter...
Jag kan inte säga säkert hurudan matchbilden kommer att bli men har värderat sannolikheterna för ö/u till ca 47/53% vilket med nuvarande odds inte räcker till spel.
Raimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-30, 12:53   #7
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelstopp 16:00
Severstal Cherepovec-Traktor Chejablinsk 2a 2,30


Fortsätter att spela KHLs bästa lag för dagen och allra helst då oddsen är över 2 gånger.
Traktor kommer att vara ett semifinallag allra minst när säsongen slutar, det kommer INTE Severstal att vara.

Severstal är ett bra hemmalag med 7 Vinster 3 Förluster och 2 oavgjorda matcehr med en målskillnad på 40 gjorda och 25 insläppta.
De gör relativt mycket mål men släpper också in en del.

Tror att Traktors defensiv som är mycket bättre samt att deras powerplay kommer att avgöra i denna match då de har det näst bästa i KHL med 22,4%, att jämföras med Severstals 17,6%.

Traktor brukar komma ut väldigt bra i första perioderna och hoppas att de redan där tar kommando i matchen, annars så har de varit sjukt starka även i sista perioderna, allra helst i de 2 senaste matcherna då de öst in mål.

Traktor kommer att förlora snart nog, men jag kommer att fortsätta spela på dom så länge jag sådana här odds. Har tjänat bra på de hittills hoppas fortsätta göra det.

Severstal blandar och ger, de är inget stabilt lag men de imponerade sist då de skåpade ut Barys med 7-1. Men som sagt de har itne samma defensiv, inte heller samma pp spel, så hoppas att däri blir avgörandet.

MVh/Merlot
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-30, 13:27   #8
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Speltstopp 16:30
CSKA Moscow-Torpedo Novgorad U4,5 2,20


Jag såg senaste matchen CSKA spelade hemma vs Dynamo Moscow och de hade en grym defensiv. De skapade inte så mycket framåt heller utan deras 2 mål var väl ungefär vad de "förtjänade", kanske till och med i överkant.

Torpedo har jag ännu inte sett något iår, men tittar man på deras senaste matcher så har de varit inblandade i 3 av 4 senaste matcherna där ett lag nollats.

Ett spel att testa utan större analys. lägger 2 Units på denna.

MVH/Merlot.

Dynamo Moscow vinner troligen borta vs Lev Poprad, oddset 1,8 (?)
de gjorde allt rätt emot CSKA förutom målen.

Vityaz Chekov-Barys Astana 2a 1,9. Återigen dåligt odds
Vityaz fick en riktig ketchup effekt senast, MEN det var emot ligans SÄMSTA bortalag. Nu möter de ett bra bortalag. Återstår att se om Barys blev knäckta av 7-1 förlusten eller om de vill "straffa" Vityaz. (kanske inte det lättaste laget att straffa )

Spartak Moscow-Avomilbilst Yekaterinburg 1a 1,75 kasst odds igen.

Äntligen dags för en seger för Spartak. Sämsta hemmalaget vs sämsta bortalaget. Kan bli en match att minnas .

Lycka till med era spel idag..
MVH/Merlot
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-30, 17:08   #9
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ser bra ut i dagens KHL.
Traktor fortsätter vi tjäna pengar på, även om de låg under med 1-0 så trampade de gasen i botten i andra och vände matchen på mindre än minuten och vann till slut med 1-4 efter mål i tom kasse. 2.30 på raka 2an och 3.10 på -1 var ju kanon.

Barys vinner borta emot Vityaz efter att ha haft ledningen med 0-3, men tappat upp till 2-3 för att vinna till slut med 2-6..

Spartak leder inför sista perioden med 4-1 och skall väl kunna hålla matchen ut.

CSKA Moscow-Torpedo U4.5 såg riktigt tungt ut då CSKA gjorde 2-0 i första, men en mållös andra period gör att hoppet lever...

Får se om Dynamo Moscow lyckas vinna borta emot Poprad och en hel grön rad i dagens kolumn...

Men som sagt man får jobba hårt för att CSKA matchen håller siffrorna nere nu!!
och där kom 2-1 i andra minuten av sista perioden!! usch!! och snabbt 2-2..Hoppas de är rädda om poängen nu och kniper ihop där bak

Svettigt, men 2-2 stog sig matchen ut och lite marginaler på sin sida vilket man tackar för

MVH/Merlot

Senast redigerad av Merlot den 2011-11-30 klockan 17:40. Anledning: Resultat inlägg. Rättning
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td