Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-04, 10:49   #1
 
Reg.datum: jan 2017
Ort: Karlstad
Inlägg: 28
Sharp$: 981

nöje
Stats: 29 - 33 - 0
ROI: 103.31%
Vinstprocent: 46.77%

Standard

2018-02-04 15:00 Juventus - Sassuolo (Serie A)


2018-02-04 15:00Serie AJuventus vs Sassuolo 0-1 FT 0.4 1.580
Unibet
Juventus gör näst mest mål i Serie A och Sassuolo släpper in mest.
Jag tror att Juve kommer vinna med minst 2-0 till ett odds av 1,58 som jag anser som bra odds och går in med min maxsattsning 4 units.
Den som är tuffare kan köra minst 3-0 till ett odds av 2,70.
Enda risk jag ser är underskattning.
Detta är min första rek och ett försök att böra spela mer seriöst med sheet efter att ha spelat sporadiskt utan kontroll i 30 år.
Kommentera gärna positivt och negativt så jag inte ställer till nått och gör fel.
Är alltså helt ny på detta med spreadsheet.

Spela på Unibet och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), Helgesson (+5), Calatan (+5)
fetmats69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-04, 13:22   #2
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: Västra Götaland
Inlägg: 755
Sharp$: 5416

Calatans rekar
Stats: 23 - 68 - 0
ROI: 107.35%
Vinstprocent: 25.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fetmats69 Visa inlägg
som jag anser som bra odds
Tack för tipset!

Bra steg att börja bokföra spelandet! Det är verkligen en av hörnstenarna om man vill ha kontroll och (eventuellt) bli en vinnande spelare i längden.

Det jag vill skicka med rent allmänt är väl att inte överskatta sin egen förmåga eller underskatta oddsen på marknaden innan man har hundratals bokförda spel som indikerar något annat. Oddset på marknaden är ju till allra största delen en sammanvävning av tusentals professionella analytikers och hundratusentals amatöranalytikers bedömningar av sannolikheten för olika utfall. Man måste ha väldigt mycket på fötterna för att kunna göra bättre bedömningar och hitta värde (positivt väntevärde) i sina spel.

Jag är verkligen inte någon expert på italiensk fotboll men såg att Juve saknar meste målskytten Dybala och offensiva mittfältarna Cuadrado och Costa som stått för 4 resp 5 assist. Alla tre är bland de fyra spelare i Juve som stått för flest nyckelpassningar hittills. Hur påverkar det offensiven?
Det är fyra lag i serie A som skapat fler avslut än Juve. Har Juve överpresterat eller är de vassare än övriga lag i offensiven? Även med sina tre vassaste offensiva kort borta?
Det är sju lag i Serie A som släppt till fler avslut mot sig än Sassuolo. Har Sassuolo underpresterat? Har de potential att inte släppa in flest mål i serien? Isåfall kanske det jämnar ut sig i längden och de släpper in mindre antal mål än de egentligen borde framöver?
Jag har inte en susning. Men det är frågor man bör ställa sig!

Med det sagt: Välkommen med fler rekar och lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)

Senast redigerad av Calatan den 2018-02-04 klockan 13:23.
Calatan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-04, 15:36   #3
 
Reg.datum: jan 2017
Ort: Karlstad
Inlägg: 28
Sharp$: 981

nöje
Stats: 29 - 33 - 0
ROI: 103.31%
Vinstprocent: 46.77%

Standard

Mycket bra tankar Calatan, dom frånvarande spelarna hade jag koll på men anser Juves bredd i truppen vara bra så hoppas ersättarna är spelsugna och tar chansen (ser ju bra ut).
Din analys nedan är helt klart ett steg längre än vad jag analyserar, känns som att tiden inte riktigt räcker till för mig att göra så djupa analyser.
Imponerande, jag behöver inspiration så tackar.

"Det är sju lag i Serie A som släppt till fler avslut mot sig än Sassuolo"
"Det är fyra lag i serie A som skapat fler avslut än Juve"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
fetmats69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-04, 15:59   #4
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: Västra Götaland
Inlägg: 755
Sharp$: 5416

Calatans rekar
Stats: 23 - 68 - 0
ROI: 107.35%
Vinstprocent: 25.27%

Standard

Det satt ju riktigt fint!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Calatan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td