Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-06, 09:12   #1
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 186
Sharp$: 3545
Standard

2018-05-06 17:30 Elfsborg - AIK Solna (Allsvenskan)


2018-05-06 17:30AllsvenskanElfsborg vs AIK Solna +0.5 FT 2 1.746

Det är söndag, och vi har en hel del härliga Allsvenska matcher framför oss. Även Superettan bjuder på två matcher. Jag har redan rekat ut spel till några av dem som ni kan hitta i mina andra inlägg. Här har vi valt att fokusera på bataljen mellan Elfsborg och AIK.

Elfsborg - AIK Solna +0.5 @1.746

-------------------------------------------------------------------------------------------

Kl 17.30 är det avspark på Borås Arena, och gästande AIK har börjat säsongen utmärkt. Laget har tidigare säsonger haft problem inledningsvis för att sedan knappa igen och allt som oftast hamnar man tvåa när serien summeras. Med den här starten duggar man tätt efter serieledande Hamamrby, och man har allt i sina egna händer för att gå hela vägen i år, speciellt som Malmö ser skakigt ut.

AIK har några tunga avbräck inför matchen. Spelare som Linnér, Stefan Silva, Lundström, Nyman är inte tillgängliga. Tarik Elyounoussi är osäker då har dragits med skada senaste tiden. Den stora stjärnan i Nabil Bahoui, som laget kretsar väldigt mycket kring, är avstängd och kommer alltså inte heller att spela. Även om AIK har en bred trupp, och kan ställa ut en bra elva ändå, ökar givetvis Elfsborg möjligheter att kunna rubba AIK mer än om truppen var intakt.

Borås Arena ett spöke för AIK
Elfsborg har börjat säsongen riktigt skakigt med endast 4 poäng på de 6 inledande matcherna. Laget är klart bättre än så, och man börjar bli desperata. Nu väntas då alltså en tuff match när AIK, som i fjol, lyckades knipa sin första seger i Borås sen 2002. Det är alltså något som spökar för AIK. Lägg därtill de tongivande avbräcken och ett Elfsborg som är pressat att börja klättra i tabellen, så finner jag stort, stort värde på 1an här.
Lukasoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-10, 14:24   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 107
Sharp$: 935
Standard

AIK Solna?
vinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-10, 21:53   #3
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 186
Sharp$: 3545
Standard

Blir så när jag infogar spelet i spread
Lukasoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-10, 22:55   #4
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vinter Visa inlägg
AIK Solna?
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasoe Visa inlägg
Blir så när jag infogar spelet i spread
Infon hämtas från Pinnacle, om jag inte minns fel, och där heter AIK just AIK Solna.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td