Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-13, 21:02   #1
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 50
Standard

Varje nytt äventyr börjar med ett steg


Till att börja med så en stor klapp på axlen till er som startade sharps, hatten av för er.

För att presentera mig själv lite, är 21 år, bor i nordostliga Skåne och bokstavligen älskar pepparkakor och mjölk. Tycker om att göra saker som folk säger att jag inte kan göra eller får göra, kan väl mer eller mindre säga att jag är en skitunge i vuxna kläder. Har jag tid över så tar jag mitt flugspö och beger mig ut i vildmarken för att koppla av med att fiska och dricka kaffe.

Allt började väl runt gymnasietiden, då man hängde mer eller mindre i ATGkiosken dels för att köpa cigg och dels för att försöka vinna lite cash till helgens pub-besök. Känslan av att sätta en kupong innan utgång var obeskrivlig och man kände sig som en kung när man stod i baren och brände pengar som om det vore luft. Efter gymnasiet så tog livet fart på en annan väg och spelandet var inte lika viktigt längre och man insåg väl mer eller mindre att man gav bort pengarna till Svenska Spel.

Har väl aldrig spelat jätte seriöst men det har ju blivit några kuponger genom åren, mest för känslans skull. Hittade även sharps för några månader sen och det blev lite av en nytändning! Har ryggat lite men aldrig tagit det riktigt seriöst. Dax för ändring.

Sen någon månad sen så har jag fått väldigt mycket tid över och har mer eller mindre bestämt mig för att lägga ner tid på att betta, lite mer seriöst.Har läst igenom spelskolan och börjar känna mig lite redo för att "slå spelbolagen på fingrarna".

Tänkte börja med att bonushora men är lite fundersam om jag är rätt på det.
Ska försöka förklara så gott jag kan.

Låt oss säga att jag väljer att spela på Everton FC – Manchester United nu på måndag nästa vecka till oddsen

1 4.00
X 3.60
2 1.97

Då börjar jag med att välja att spela min bonus som är 2000 kr efter bonus på 4.00 (Everton) och går in och bokar ett spel på tex betfair till oddsen 1.98 på Man utd.

Det som händer nu är att jag vinner till oddsen 4.00 och har jag då omsättningskrav på 5x så måste jag väl spela en gång till? Ska jag då spela hela bonusen som är på 8000 kr och boka ett spel på 8000kr på betfair?

Hoppas ni förstår.

Whemmet
Whemmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 21:17   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Hmm ifall du spelar Everton till 4 ggr på din site med bonusen så skall du boka Everton på betfair och inte united för annars kan de bli dyrt
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 21:38   #3
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 50
Standard

Man ska väl spela sin bonus på så högt odds som möjligt? lite luddigt skrivet kanske (skyller på att klockan är efter tio).
Whemmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 21:47   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Whemmet Visa inlägg
Man ska väl spela sin bonus på så högt odds som möjligt? lite luddigt skrivet kanske (skyller på att klockan är efter tio).
Om du spelar Everton på b365 och bookar Man U på betfair så torskar du allt
på X eller Man U vinst.
Om du spelar Everton så måste du boka Everton eller spela Man U X2 hos betfair.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td