Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-26, 12:13   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 151
Standard

Systemet 2-6


Tjena,

Jag har försökt läsa guiden för hur detta system fungerar utan att hissen har gått hela vägen ner..

Jag brukar inte ha svårt för att förstå mig på nya saker men här är det totalstopp i kolan!

Kräver 2-6 systemet något speciellt snittodds?

Har jag förstått det rätt om jag säger att man måste vinna två spel för att stänga en serie och har man fem förluster så stänger man en serie för att man inte kan få 2 vinster?

Om vi antar att vi har ett odds som pendlar mellan 1,9-2,25 exempel..

Innebär det då att man typ bettar (beroende på rulle)

100kr
200kr
400kr
800kr
1600kr
3200kr

det blir ju lite som martingale och det är här jag tror att jag är fel ute!
sen har vi det här med 1.1 2.2 osv eller hur det nu var.. som krånglar till det!

Om någon vänlig skäl kan förklara för mig, utifrån att man har X kronor i bankrulle
och sedan en uppställning eller liknande..
Maatthew är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-26, 12:21   #2
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Är det inte bättre att du ställer frågan i den tråden istället för att skapa en ny?

Du ska inte satsa 100kr, 200kr osv utan du ska vinna 100kr, 200kr osv.

Odds spelar ingen roll men att landa kring 2 i odds gör det enklare att räkna om man inte är riktigt säker på hur man går tillväga.
Har du 2 i odds och ska vinna 100kr så satsar du 100kr. Har du ett odds på 1,60 får du istället satsa 167kr för att vinna 100kr.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-26, 12:26   #3
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 39
Standard

Efter att skummat igenom det lite snabbt så tror jag inte det finns något krav på snittodds, det är väll mer hur mkt man vågar/är villig att betta per spel, då du vill ha en exakt summa som nettovinst.
Lindmaniho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td