Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-10, 18:25   #16
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Dom finns på Oddsmonkey så kolla där http://www.oddsmonkey.com
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 18:26   #17
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viRioL Visa inlägg
Hej! Lånar tråden för en kvick fråga; hur gör ni med Sportingbet? Hittar varken den sidan på okeyno eller oddsoddsodds... ägs den av något annat bolag som har samma odds? Tacksam för svar!
Testa dig då av oddsmonkey.com. Finns både som gratis och betal version
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 18:40   #18
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Testa dig då av oddsmonkey.com. Finns både som gratis och betal version
Den tackar vi och bockar för!!
viRioL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-10, 16:43   #19
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 11
Sharp$: 56
Standard

Hur funkar det när man spelar ut bolagen gällande deras bonus? De har väl insatningskrav som är lika stora som bonusen i sig?
tipsaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 12:45   #20
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tipsaren Visa inlägg
Hur funkar det när man spelar ut bolagen gällande deras bonus? De har väl insatningskrav som är lika stora som bonusen i sig?
Finns en bra beskrivning här tipsaren; https://www.sharps.se/bonustrading
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-14, 07:04   #21
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 1
Sharp$: 3
Standard

Fattar inte heller!


Är också ny på detta med bonusbetting och fattar inte betfairs upplägg när man ska laya.

Om jag vill vinna tex 1000 kr på en match för att jag backat 1000 kr på en annan sida med mina bonuspengar, hur stor summa ska jag gå in med på betfair då? Säg att oddset är tex 2.4.

Läste någon stans att när man ska laya på på betfair anger man inte hur mycket man vill satsa, utan hur mycket man vill vinna. Stämmer det?
Zion_1981 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-14, 09:43   #22
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zion_1981 Visa inlägg
Är också ny på detta med bonusbetting och fattar inte betfairs upplägg när man ska laya.

Om jag vill vinna tex 1000 kr på en match för att jag backat 1000 kr på en annan sida med mina bonuspengar, hur stor summa ska jag gå in med på betfair då? Säg att oddset är tex 2.4.

Läste någon stans att när man ska laya på på betfair anger man inte hur mycket man vill satsa, utan hur mycket man vill vinna. Stämmer det?
- Läs guiden här på sidan: https://www.sharps.se/bonustrading

- Använd räknaren på sidan

- Använd Smarkets istället för Betfair, betydligt lägre kommision
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td