Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-06, 23:02   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Liveresultat med inloggning?


Hej,

ryggar en massa spel (ja, jag är ny) och håller koll på det mesta via liveresultat.se MEN där försvinner ju allt man valt när man stänger av datorn.

Jag skulle vilja hitta en tjänst där man kan "spara" de matcher man vill följa (typ där man lägger in allt, som med Futbol24-appen), och som sedan ligger kvar där när man loggar in nästa gång. Helst något som precis som liveresultat täcker en massa sporter.

Någon som har koll på om något sådant finns? Tacksam för en pointer i rätt riktning i sådana fall.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 23:08   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Oddsportal.com borde vara det du söker om jag förstår dig rätt. Skapa ett konto och sen kan du spara dina matcher där
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tomte (+10)
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 07:17   #3
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrGerrard Visa inlägg
Oddsportal.com borde vara det du söker om jag förstår dig rätt. Skapa ett konto och sen kan du spara dina matcher där
Tack, verkar funka ganska bra. Det enda jag saknar där är funktionen som liveresultat har att alla matcher kommer i en lång lista, oavsett sport. Oddsportal.com delar upp det per sport, men som sagt - det funkar good enough.

Återigen tack för hjälpen, uppskattas!
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 07:47   #4
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

www.scoreboard.com har fungerat bra för mig.

Klicka på boxarna till vänster om matchen och sen väljer du fliken MyGames.

Där är de på samma sida men indelat i olika rubriker.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 09:53   #5
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
www.scoreboard.com har fungerat bra för mig.

Klicka på boxarna till vänster om matchen och sen väljer du fliken MyGames.

Där är de på samma sida men indelat i olika rubriker.
Precis så jag vill ha det, men med en möjlighet att logga in och spara mina val som på oddsportal.com - så att jag kan välja alla matcher när jag lägger betten och sedan komma åt dem exempelvis dagen efter när datorn har varit avstängd eller exempelvis genom att logga in från en annan dator eller från surfplattan.

Kanske är en kombination som inte finns? Alltså både att få liveresultat samlade på en sida och att ha en funktion där man loggar in och kommer åt matcherna en annan dag eller från en annan dator.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 13:04   #6
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Tack, verkar funka ganska bra. Det enda jag saknar där är funktionen som liveresultat har att alla matcher kommer i en lång lista, oavsett sport. Oddsportal.com delar upp det per sport, men som sagt - det funkar good enough.

Återigen tack för hjälpen, uppskattas!
Fast går du in på settings och väljer att matcherna ska sorteras på kick off time så borde du få det som du vill?
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 13:39   #7
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrGerrard Visa inlägg
Fast går du in på settings och väljer att matcherna ska sorteras på kick off time så borde du få det som du vill?
Ja, nästan. Det funkar absolut, det enda jag då inte får är möjligheten till ljudsignal när det blir mål, för att få den måste jag kolla på livescoren - och där kan jag inte blanda sporter på kupongen.

Jag inser också att detta är ett I-landsproblem, men man kan ju alltid önska
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 14:19   #8
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

haha, jo verkligen ett bekvämt problem.

Kombinera sidan med appen "Live Addicts" som skickar notiser när det blir mål eller nåt. Jag har inga ideer mer



EDIT:

"Live Addicts" väljer du favoritlag och får notiser varje match, inte specifika matcher. Nevermind!

Senast redigerad av fireas den 2013-03-07 klockan 14:20.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 14:45   #9
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
haha, jo verkligen ett bekvämt problem.

Kombinera sidan med appen "Live Addicts" som skickar notiser när det blir mål eller nåt. Jag har inga ideer mer



EDIT:

"Live Addicts" väljer du favoritlag och får notiser varje match, inte specifika matcher. Nevermind!
Tack för att du försökte i alla fall. Någon gång i framtiden kanske jag får lite mer ordning på mitt bettande och inte följer femtielva olika tips - då blir det lättare att ha koll :-)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td