Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-22, 19:05   #1
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Registrerad på neteller - vad nu?


Här kommer en idiotfråga. Men jag orkar inte vara den som är anonym. Det kommer ändå bara sluta med att jag glömmer bocka för det i ett svar, och så vet alla vem den anonyma idioten är.

-----

Jag skaffade precis ett konto på Neteller. Måste jag göra något mer nu för att kunna föra över pengar dit från spelbolag?

Jag menar, just nu är de enda spexiga siffrorna jag har ett Konto-ID och möjligen ett säkerhets-ID.

Ska jag göra något mer?

Jag är overifierad just nu. Ska jag göra något eller kanske alla dessa saker innan jag kan flytta över pengar från spelbolagen:



jag är förvirrad.
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 09:23   #2
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Nu kör jag inte Neteller men det borde vara samma som Skrill/Moneybookers och då brukar det vara att du behöver sätta in pengar via det till siten du spelar på för att kunna byta betalningsmetod och sedan ta ut pengarna den vägen.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rehn108 (+5)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 10:23   #3
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Overifierad är det väl inte stora summor man kan flytta över fast man fyller kraven ovan?

Nu är de 10+ år sedan man skaffade Neteller men förut var det iaf så att Neteller skickade in en liten summa till bankontot som man sedan skulle berätta hur mycket summan var.
Det räckte till för att få bankontot verifierat, om samma gäller nu har jag dock ingen aning om.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rehn108 (+5)
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-23, 11:29   #4
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

Fråga chatt supporten på neteller när du är inloggad dom är hjälpsamma.
Jag beställde ett Mastercard kort först från neteller som tydligen är kopplad till Barclaybank
det finns många sätt att överföra pengar till ditt neteller konto,jag registrerade mitt Swedbank bankkonto på neteller.jag kan ochså föra över pengar från mitt Ålandsbanken Mastercard kort till neteller konto.eller så kan man köpa Spendon Mastercard kort i pressbyrån för ex 1500kr och registrera det hos netteller och sedan föra över pengarna.Spendon Matsercard kort kan man köpa med kontanter, man kan annars bara handla med det i affärer eller på Internet.inte ta ut kontanter i bankomaten.det går inte heller att fylla på.fråga supporten om du har frågor går snabbt på chatten att få svar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rehn108 (+5)
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 21:10   #5
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Tack till alla som svarat. Det var inte så svårt. Pengarna är överförda och nu utplacerade hos spelbolag och spelbörs.
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 22:21   #6
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

När vi ändå har en Neteller-tråd så passar jag på att flika in med min fråga.

Jag kör i nuläget Moneybookers, vilket blivit ohållbart. Förr hade de ett maxbelopp på 6 SEK ungefär per transaktion oavsett summa, vilket de nu ändrat till 1 % av beloppet som skickas. Vedervärdigt. Jag får nu betala hundralapp efter hundralapp i avgift.

Är Neteller uppbyggt på samma sätt eller har de lägre avgifter? Är de känsligare för om man har flera konton i samma hushåll och skickar pengar mellan dessa?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-26, 22:41   #7
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
När vi ändå har en Neteller-tråd så passar jag på att flika in med min fråga.

Jag kör i nuläget Moneybookers, vilket blivit ohållbart. Förr hade de ett maxbelopp på 6 SEK ungefär per transaktion oavsett summa, vilket de nu ändrat till 1 % av beloppet som skickas. Vedervärdigt. Jag får nu betala hundralapp efter hundralapp i avgift.

Är Neteller uppbyggt på samma sätt eller har de lägre avgifter? Är de känsligare för om man har flera konton i samma hushåll och skickar pengar mellan dessa?
Neteller tar 0 kr i avgift för transaktioner mellan användare.

Det skall vara hur lugnt som helst att skicka som du beskriver.

Supporten på Neteller är överlägsen MB.

Jag kan fortsätta rabbla fördelar i oändlighet, har haft konto hos båda i snart 10 år (vip hos MB så betalar fortfarande knappt något för en transaktion) men trots detta hade jag valt Neteller i 10 fall av 10 om jag tvingades välja.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 06:24   #8
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Neteller tar 0 kr i avgift för transaktioner mellan användare.

Det skall vara hur lugnt som helst att skicka som du beskriver.

Supporten på Neteller är överlägsen MB.

Jag kan fortsätta rabbla fördelar i oändlighet, har haft konto hos båda i snart 10 år (vip hos MB så betalar fortfarande knappt något för en transaktion) men trots detta hade jag valt Neteller i 10 fall av 10 om jag tvingades välja.
Hur tjänar Neteller pengar? Tar de ut höga avgifter när man skickar in pengar till spelbolagen istället? Där tar ju MB inte ut några avgifter.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-27, 07:10   #9
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Rätt säker på att även MB tar ut avgifter för transaktioner till siter men i 95 fall av 100 står ju siterna för detta.

Enda site som jag kan komma på lite snabbt nu som tar avgift för Neteller insättning (som belastar kunden) är Comeon men det gäller även MB insättning.

Kortfattat har du ej betalt ins avgift på siten med MB kommer du inte behöva göra det med Neteller heller
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td