Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-01, 13:12   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Program - Webbsida för spel hos flera bolag


Jag spelar hos många bolag och använder oddsportal.com för att hitta bästa oddsen. Hos många bolag på Oddsportal.com fungerar det att klicka på oddset och man hamnar rätt hos bolaget och kan lägga sitt vad.

Men för flera bolag fungerar inte den funktionen och man måste in på bolagen sidor och leta fram oddsen. Detta är väldigt tidskrävande.

Någon som kan tipsa om nån liknande sida som oddsportal, men där man direkt kan lägga alla sina vad.

Eller finns det något bra program som man kan göra det ifrån? För något år sedan när jag sysslade med arbing använde jag ett program där man via programmet var inloggade mot flera bolag. Kommer tyvärr inte ihåg vad programemt hette.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 14:57   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1436
Standard

sportmarket.com
kisumu är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 16:24   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
sportmarket.com

Sportmarket Ltd.
9 L-Irdoss
Fair Street
Bahrija I/o Rabat
MALTA, RBT6441

Skattefritt med andra ord?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 18:12   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1436
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Sportmarket Ltd.
9 L-Irdoss
Fair Street
Bahrija I/o Rabat
MALTA, RBT6441

Skattefritt med andra ord?
Tja man lägger spelen hos dom men de bara vidarebefordrar i sin tur till asiatiska bookies med det bästa oddset. Vet ej hur skattemyndigheten skulle se på det så f n väcker jag ej björnen som sover.
kisumu är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 19:07   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Tja man lägger spelen hos dom men de bara vidarebefordrar i sin tur till asiatiska bookies med det bästa oddset. Vet ej hur skattemyndigheten skulle se på det så f n väcker jag ej björnen som sover.

Ja, känns ju lite som en gråzon.

Men spelar kvitta, jag avstår dom höga oddsen, klarar man inte av att plussa på bet-at-home så ska man inte spela alls.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 19:12   #6
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 73
Sharp$: 379
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Ja, känns ju lite som en gråzon.

Men spelar kvitta, jag avstår dom höga oddsen, klarar man inte av att plussa på bet-at-home så ska man inte spela alls.
Fast jämfört met bet-at-home är det väl bättre att ta det högre oddset och skatta för sig
Snitch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 20:24   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1436
Standard

tyvärr är mitt problem just nu det motsatta. Maken till Cold streak har jag inte varit med om på 20 år. Backat ruskiga belopp senaste tiden när det gäller spel.
Tradingen håller mig vid liv någorlunda
kisumu är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 20:59   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Är nog bäst att påpeka att jag inte var allt för seriös i mitt tidigare inlägg.

Slår mig dock gärna för bröstet att jag i min ungdom clearade en bonus på Bet-at-home med en ROI% på 108,7 FROI% på 110.2% över hela
Spoiler:
86 spel.


Det är dock minst 10% mer än vad jag skulle göra idag, även om jag skulle lira marknadshögsta.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td