Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-05, 19:31   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Förlust efter förlust. Pisstrött


Jag ryggar väldigt kända personer inom sina kretsar. De ger ut sina tips i form av tävlingar och jag har ryggat cirka 1000 spel, senaste veckan har bara pissat mig i ansiktet.
Är nere på 80% ROI och 45% vinst.
Har minskat insatserna bara för att minimera förlusterna men nu har det gått 1vecka och över 200 spel har bokstavligen skitit mig i ansiktet
Gamblar för skitsmå summor mest för att se om det kan vara lönsamt i längden.

Blev för mycket när jag rättade 5 förlorande spel precis.

Fan gör man?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 19:34   #2
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

För denna vecka alltså gäller statsen.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 20:26   #3
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det går inte svara på frågan eftersom jag inte vet mer om hur du spelar. Men 80% ROI efter 1000 spel? Det är ruskigt dåligt. Är du säker på att dom du ryggar är vinnande spelare? Hur ofta lyckas du rygga med marknads högsta odds? Har också haft sjukt jobbiga downswings men aldrig haft under 97% roi efter +1000 spel.

Du kanske värderar dina spel fel om du spelar med rörlig units? kan lätt hända när man ryggar olika handicapper för alla har ju sin egen värderings strategi.

Nu vet jag inte hur dina dagar ser ut och vad du har för volym men jag har haft dagar med 9-10 förluster i följd så 5 raka förlustspel känns ganska så normalt.

Du får analysera dina spel månadsvis, visar det sig att du ligger minus månad efter månad så kanske du ska ändra på hur du spelar.
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 20:55   #4
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Masho123 Visa inlägg
Det går inte svara på frågan eftersom jag inte vet mer om hur du spelar. Men 80% ROI efter 1000 spel? Det är ruskigt dåligt. Är du säker på att dom du ryggar är vinnande spelare? Hur ofta lyckas du rygga med marknads högsta odds? Har också haft sjukt jobbiga downswings men aldrig haft under 97% roi efter +1000 spel.

Du kanske värderar dina spel fel om du spelar med rörlig units? kan lätt hända när man ryggar olika handicapper för alla har ju sin egen värderings strategi.

Nu vet jag inte hur dina dagar ser ut och vad du har för volym men jag har haft dagar med 9-10 förluster i följd så 5 raka förlustspel känns ganska så normalt.

Du får analysera dina spel månadsvis, visar det sig att du ligger minus månad efter månad så kanske du ska ändra på hur du spelar.
Hej tack för all feedback.

Nej först ryggade jag olika personer under 400 spel eller nej mer gick runt 106 ROI 55winrate.
Då körde jag bara på en bookie något jag ändrat, antingen ska det vara samma odds alternativt -.1 eller så skippar jag rygga.
Smarkets ger ibland fina odds så jag även får bättre.

Nej över 200 spel denna vecka har jag alltså haft ROI på 80% och winrate på 45%. Inte totalt alltså.

Killen jag först och främst följer är en kille som över 23.000 spel har en roi på 106%. Och han har vunnit månadenstävling på siten i 46månader. Följer en här på sharps med ROI på över 110% och 2andra.

Men jag failade stort när jag inte brydde mig om att rygga med samma odds men det är ändrat.

Det är dessa förbannade förluster som går mig på nerverna. Trycker fan bara in röd röd röd hela tiden.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 20:59   #5
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Själv ryggade jag lite och konstaterade att det bara är för torskar. Finns inga pengar i skiten

Senast redigerad av matchingbetisover den 2015-09-05 klockan 21:01.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 21:50   #6
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Tio äckliga förluster avslutade dagen. Vill bara skita i det här skitet. Men sen vill jag ändå itne. Jävla pissskit, skulle bara vilja skriva in några förbannade vinster.
Killen har alltså spelat 23000 spel men nu ger han tydligen bara skitförluster åååå
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 21:52   #7
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Tio äckliga förluster avslutade dagen. Vill bara skita i det här skitet. Men sen vill jag ändå itne. Jävla pissskit, skulle bara vilja skriva in några förbannade vinster.
Killen har alltså spelat 23000 spel men nu ger han tydligen bara skitförluster åååå
Spel är bara piss, när man vinner är man mest loj men när detta pisset skiter sig så sitter man här och blir arg. Piss!
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 22:27   #8
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

I all välmening men du ska nog sluta med spel om du inte klarar variansen.

Har också en hemsk streak 1/12 spel in idag men vem spelar för dagen och hetsar upp sig nämnvärt över en dålig streak? Summerar månader jag.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 22:30   #9
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
I all välmening men du ska nog sluta med spel om du inte klarar variansen.

Har också en hemsk streak 1/12 spel in idag men vem spelar för dagen och hetsar upp sig nämnvärt över en dålig streak? Summerar månader jag.
Spoiler:
Nej ingen vinner i längden på spel. kolla alla sheets här på forumet.

Ställ dig den här frågan.




Spoiler:
Citat:
Om det var så jävla lönsamt varför ligger det inte ett gediget sheet som nummer 1 här på sharps, då snackar vi om ROI 110+ OCH (detta är viktigt) winrate på över 53%.
Över ett sample på åtminstone några tusen spel.



Då jag känner med dig ska du få ett tips på hur man vinner på spel. Alltså vinner som en längdhoppare som hoppar längst i en tävling med andra som också hoppar, inte en som vinner för att alla andra råkar ha dött före loppet. (varians)

Spoiler:
Bonusar.

Senast redigerad av matchingbetisover den 2015-09-05 klockan 22:41.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 22:48   #10
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Vad är du för domedagsprofet egentligen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+30)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 23:08   #11
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Vad är du för domedagsprofet egentligen?

Njaaaa, ingen domedagsprofet. Men seriöst det där i spoilern,
Det är kanelen i bullen.

Du vet att jag har rätt.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 23:17   #12
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Har själv 116% roi över 4000 spel så förstår inte varför det skulle vara omöjligt. Hade gärna halverat avkastningen till 8% om alla spel var lagda på pinnen, betfair eller asiatiska marknaden dock och man slapp limiteringar. Blir ju klart mer pengar, EU-bookies är ju sanslöst lätta att slå.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 23:22   #13
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Har själv 116% roi över 4000 spel så förstår inte varför det skulle vara omöjligt. Hade gärna halverat avkastningen till 8% om alla spel var lagda på pinnen, betfair eller asiatiska marknaden dock och man slapp limiteringar. Blir ju klart mer pengar, EU-bookies är ju sanslöst lätta att slå.
Är du en sån. Lönt diskutera om vi inte kan hålla oss till sanningen.

Hint
Spoiler:
Tom på de torsksidorna jag läst har man varit väldigt överens om att en ROI på upp till 10 är realistiskt

Därför tycker jag du borde hålla dig till praxis åtminstone.

Senast redigerad av matchingbetisover den 2015-09-05 klockan 23:25.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 23:25   #14
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Tio äckliga förluster avslutade dagen. Vill bara skita i det här skitet. Men sen vill jag ändå itne. Jävla pissskit, skulle bara vilja skriva in några förbannade vinster.
Killen har alltså spelat 23000 spel men nu ger han tydligen bara skitförluster åååå
Sjukt jävla dåligt! Jag brukar bli irriterad när jag missar en femling! DU sätter inte en enda av tio singlar!!?

Du är usel! Vet! Du ryggar andra men du är en sopa som ryggar dessa vrak! Pinsamt!

Lägg ner direkt! Tro på dig själv eller avstå!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 23:26   #15
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Är du en sån. Lönt diskutera om vi inte kan hålla oss till sanningen.
Väljer du rätt marknader hos EU-bookies är inte högt ROI något att skryta över ens, problemet är limiteringarna. Har hellre 4% avkastning hos pinnacle än mina 16% hos eu-bookies, skulle gynna min plånbok oerhört. Bara drygt att sitta och skicka manuella insatser dagligen och hoppas på fru fortuna att insatserna ska godkännas.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td