Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-27, 15:25   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Bonushora åt nån annan?


Går det att bonushora åt någon annan utan att den personen behöver ge mig sitt VISA/Amex? Kan man till exempel öppna ett Skrill konto i den personens namn och föra pengar till det Skrill-kontot från mitt Skrill-konto?

(Personen är alltså med på att jag gör detta, men vill inte lämna ut några kortuppgifter.)
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 18:08   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Förut gick det helt smärtfritt, nuförtiden blir det problem hos vissa bolag eftersom de på något sätt kan se att pengarna ursprungligen kommer ifrån dig, antar att Skrill lämnar ut information till spelbolagen.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-29, 15:05   #3
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Förut gick det helt smärtfritt, nuförtiden blir det problem hos vissa bolag eftersom de på något sätt kan se att pengarna ursprungligen kommer ifrån dig, antar att Skrill lämnar ut information till spelbolagen.
Vet du vilka spelbolag som har sån koll?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 00:39   #4
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 471
Standard

Har aldrig varit några problem hos de bolag jag använt. Tvivlar starkt på att Skrill lämnar ut sån info, bryter nog t o m mot deras egna regler om de gör det. Om nu nåt bolag kopplat ihop två olika personer så har de nog gjort det på annat sätt, genom att man använt samma dator eller nåt sånt för konton.
Burre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 01:26   #5
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 129
Sharp$: 1115
Standard

Somna om grabbar!
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 14:34   #6
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av enstahill Visa inlägg
Somna om grabbar!
Vad menar du?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 17:00   #7
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Burre Visa inlägg
Har aldrig varit några problem hos de bolag jag använt. Tvivlar starkt på att Skrill lämnar ut sån info, bryter nog t o m mot deras egna regler om de gör det. Om nu nåt bolag kopplat ihop två olika personer så har de nog gjort det på annat sätt, genom att man använt samma dator eller nåt sånt för konton.
+11.

Lite foliehatt på det där.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td