Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-15, 18:58   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Sidor för Surebets?


Jag har sedan en tid förlitat mig på en.surebets.com och Betburger för att surebetta när det behövs.

Nu verkar dock Betburger ha ändrat om så att man inte kan filtrera själv utan att betala för medlemskapet, vilket för mig inte är lockande.

Vad har ni för sidor för att får fram passande odds för Surebets? Gärna där man då själv väljer vilka bolag som man vill ha och även med funktionen att kräva att visa bolag ska vara med i surebettingen.

Gjorde en sökning här på forumet men fick lite väl många trådförslag så jag kör den enkla vägen.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-15, 20:48   #2
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

http://rebelbetting.com/ dom har inte med alla bolag men många.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 16:13   #3
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
http://rebelbetting.com/ dom har inte med alla bolag men många.
Tror jag har tittat på dom tidigare men jag tolkade det då som att det kostar pengar?

Finns ju annars även Betbrain men den tycker jag själv är lite rörig...

Senast redigerad av dellgren den 2016-03-16 klockan 16:14.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-16, 17:12   #4
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Nej dom har en gratisversion som funkar fint. Man kan välja vilka sporter, spelbolag, spelformer som man vill visas. Dom har ju dock mer avancerade versioner som inte är gratis.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td