Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-18, 14:18   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Fråga om oddsen på livespel


Hur sätter spelbolagen sina odds på livespel? Till exempel på Bet365 på en en match i en mindre turnering? Sitter det någon person hos dem och studerar matchen och sätter odds, eller sköts allt av någon dator?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-18, 14:29   #2
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Om du syftar på tennis så använder oddssättaren använder en modell samtidigt som hen tittar på matchen och/eller följer livescoren.

I fotboll är det nog mer automatiserat men jag antar att det sker en manuell övervakning där med.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-18, 18:44   #3
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Med limiteringar, fördröjningar och ett avsevärt större avdrag än pre-match kan jag tänka mig att en apa sitter o knapprar på en dator, mer behövs inte !?
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-19, 01:54   #4
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

En snubbe jag jobbade med på ett lager förra sommaren berättade att han hade jobbat med liveodds för fotboll på Bet365. Han kunde knappt något om sporten, vilket tydligen inte behövdes då de använde någon typ av poängsystem i kombination med ett automatiserat system. Han berättade att han rökte rätt så friskt under denna period och att han fått sparken efter att ha missat flertalet mål i matcherna.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-19, 09:48   #5
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2197
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Om du syftar på tennis så använder oddssättaren använder en modell samtidigt som hen tittar på matchen och/eller följer livescoren.

I fotboll är det nog mer automatiserat men jag antar att det sker en manuell övervakning där med.
Säker på att alla är hen?

Det är aldrig okej att felköna nämligen.
http://www.metro.se/metro-debatt/dar...IMWiMqXcSaORI/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-19, 21:39   #6
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Säker på att alla är hen?

Det är aldrig okej att felköna nämligen.
http://www.metro.se/metro-debatt/dar...IMWiMqXcSaORI/
Jag använde ju hen för att undvika risken att felköna. Det kan göra ont, har jag läst.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td