Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-30, 14:52   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Östeuropeiskt pokerbolag?


Jag spelade för några år sedan, on-line, på ett pokerföretag registrerat nånstans i östra Europa. (Kanske Ryssland.) Jag skulle vilja spela där igen, men jag har glömt bort vad det hette. Någon som kan några pokersajter som har östeuropeiska ägare?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-31, 17:19   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Jag spelade för några år sedan, on-line, på ett pokerföretag registrerat nånstans i östra Europa. (Kanske Ryssland.) Jag skulle vilja spela där igen, men jag har glömt bort vad det hette. Någon som kan några pokersajter som har östeuropeiska ägare?
Är inte Tonybet estländskt och äga av någon gammal pokerspelare från Baltikum?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-31, 18:10   #3
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Är inte Tonybet estländskt och äga av någon gammal pokerspelare från Baltikum?
Nästan rätt!

Antanas Guoga eller mer bekant "Tony G" är från Litauen. Så även hans spelbolag Tonybet som han köpte från statlig ägo och hette Omnibet innan. Han avskyr ryssar generellt och har heller haft licens där så det bolaget är det nog inte. Men det fanns en del ryska poker-skins som härstammade från 24H. Av de bolag som finns nu är det bara 1XBet som har Poker mig veterligen. Varken Marathonbet eller gamla guldgruvan Fonbet har pokerlicenser iaf...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+2)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-31, 19:17   #4
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Off-topic:
Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Varken Marathonbet eller gamla guldgruvan Fonbet har pokerlicenser iaf...
På vilket sätt var Fonbet en guldgruva?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-31, 20:13   #5
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Off-topic:

På vilket sätt var Fonbet en guldgruva?
De tog rätt lång tid innan limiteringen kom för min del. De var också väldigt tidiga med specialspel på tennis där jag hade en av de grymmaste ryggarna jag nånsin haft. Han hade en rent sanslös hit-rate på spelen och man fick lira runt 1500:-/spel. Fonbets första oddssättare på Ishockey var legendariskt dålig så länge han var kvar, han kollade aldrig marknadsläget innan släppte och ibland var han först ute av alla...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-31, 20:27   #6
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
De tog rätt lång tid innan limiteringen kom för min del. De var också väldigt tidiga med specialspel på tennis där jag hade en av de grymmaste ryggarna jag nånsin haft. Han hade en rent sanslös hit-rate på spelen och man fick lira runt 1500:-/spel. Fonbets första oddssättare på Ishockey var legendariskt dålig så länge han var kvar, han kollade aldrig marknadsläget innan släppte och ibland var han först ute av alla...
Fonbet bombade jag ess och dubbelfelspel i tennis under något år, helt sanslöst felsatta linor.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-31, 22:00   #7
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Fonbet bombade jag ess och dubbelfelspel i tennis under något år, helt sanslöst felsatta linor.
Precis!

Hela bolaget var märkligt faktiskt, de hade världens skummaste design på sin websida. Man scrollade den horisontellt isf vertikalt men det blev väldigt överskådligt på främst tennisen då man slapp leta efter alla olika bet på varje enskild match då de fanns i en lång rad efter varje match-up.

De startades av några sportintresserade programmerare med en massa pengar från något tidigare projekt. Hade kontor i centrala Moskva ända tills Putin stängde butiken. De var på väg till Malta men hamnade på Gibraltar och i Curacao.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+1)

Senast redigerad av Cc den 2016-05-31 klockan 22:01.
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 00:59   #8
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 1304
Standard

Kan det vara www.vivarobet.am? Armenskt bolag. Har för mig dom har sin egen sajt eller är på något litet nätverk.
bingotant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 11:21   #9
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Fonbet bombade jag ess och dubbelfelspel i tennis under något år, helt sanslöst felsatta linor.
En dum fråga, men... På vilket sätt var de felsatta? Hur bedömde de matcherna fel?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 11:25   #10
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
De tog rätt lång tid innan limiteringen kom för min del. De var också väldigt tidiga med specialspel på tennis där jag hade en av de grymmaste ryggarna jag nånsin haft. Han hade en rent sanslös hit-rate på spelen och man fick lira runt 1500:-/spel. Fonbets första oddssättare på Ishockey var legendariskt dålig så länge han var kvar, han kollade aldrig marknadsläget innan släppte och ibland var han först ute av alla...
Var hittar man en sån person att rygga? Är det genom massa hemliga kontakter eller kan man hitta dem på öppna forum?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 11:50   #11
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Var hittar man en sån person att rygga? Är det genom massa hemliga kontakter eller kan man hitta dem på öppna forum?
Skulle du själv låtit folk rygga dig gratis om de inte bidrog med något själv. Har man sådana kontakter måste man själv vara i paritet i någon annan sport.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cc (+10)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 14:33   #12
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Skulle du själv låtit folk rygga dig gratis om de inte bidrog med något själv. Har man sådana kontakter måste man själv vara i paritet i någon annan sport.
Jag må vara småkorkad, men så korkad att jag tror att en sådan spelare ger mig sådana speldrag gratis tror jag inte. Det var dock inte min fråga, min fråga var hur jag hittar honom. Hur hittade du honom, CC?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 15:12   #13
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Jag må vara småkorkad, men så korkad att jag tror att en sådan spelare ger mig sådana speldrag gratis tror jag inte. Det var dock inte min fråga, min fråga var hur jag hittar honom. Hur hittade du honom, CC?
Hittade honom på ett stängt, internationellt forum. Propunters tror jag det var..en fd tennisspelare och efter det, oddssättare på Malta!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08

Senast redigerad av Cc den 2016-06-01 klockan 15:15.
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-01, 15:19   #14
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Hittade honom på ett stängt, internationellt forum. Propunters tror jag det var..en fd tennisspelare och efter det, oddssättare på Malta!
Okej. Tack för svar. Nu gäller det bara att bli insläppt på stängda forum då... Gör man det genom att visa sig duktig på öppna forum?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td