Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-01, 10:09   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Extraknäcka som porrstjärna?


Hej! Jag funderar på att skaffa mig en extra inkomstkälla och har börjat snegla åt porren. Jag har dock ingen aning om hur jag börjar. Har ni några tips? Var/hur börjar jag?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 10:27   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Har du för lite att göra nu? Fundera istället på om Colombia slår Sverige med mer än ett mål, 3,25 ger svs på det...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 10:41   #3
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har du för lite att göra nu? Fundera istället på om Colombia slår Sverige med mer än ett mål, 3,25 ger svs på det...
Jag är bara en vinnande spelare på hockey och bandy, så jag är sysslolös nu. Därav idén.

Vilka är Colombias överåriga spelare?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 11:00   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Gutierrez Sporting Lissabon, Pabon Sao Paolo och Tessilo(som verkar vara en spelare på gränsen till a-lags truppen)...går bra för colombiansk fotboll generellt nu, senast seger i copa libertadores för ett av deras klubblag och landslaget har ju varit riktigt bra på senare tid...det svenska laget känner man ju knappt igen namnen på, tror det var 59 spelare som tackade nej...

Senast redigerad av mikaels den 2016-08-01 klockan 11:08.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 11:11   #5
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Gutierrez Sporting Lissabon, Pabon Sao Paolo och Tessilo(som verkar vara en spelare på gränsen till a-lags truppen)...går bra för colombiansk fotboll generellt nu, senast seger i copa libertadores för ett av deras klubblag och landslaget har ju varit riktigt bra på senare tid...det svenska laget känner man ju knappt igen namnen på, tror det var 59 spelare som tackade nej...
Så länge det inte är Falcao och grabbarna avstår jag nog. Det är väl knappt nån från Copa L med i truppen?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 13:22   #6
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Så länge det inte är Falcao och grabbarna avstår jag nog. Det är väl knappt nån från Copa L med i truppen?
Falcao? Det är inte 2011 längre.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 16:52   #7
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har du för lite att göra nu? Fundera istället på om Colombia slår Sverige med mer än ett mål, 3,25 ger svs på det...
(porrig tråd detta)
Första tanken är ju att det är ren lotto med dessa ihopplock till OS-lag.

Möjligt förstås att man ska satsa på avvikelser både avseende vinnarlag och målskillnad just därför, men det har väl redan bolagen justerat för?
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 09:03   #8
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Falcao? Det är inte 2011 längre.
Tuff kommentar! Så gammal är han inte och även om han varit formlös den senaste tiden skulle han kunna vara värdefull i ett sånt här sammanhang.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 09:21   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Antalet guld och antalet medaljer för Sverige är en annan sak som du kan fundera på, nu när du inte har så mycket att göra...frågan är om det rimligtvis bara blir ett guld, dvs SS i simningen...men finns ett antal till som har runt 10%-chans, så kanske det kan sluta med två, frågan är om inte 1,57 på under 2,5 på svs t.o.m är ett överodds...ett guld ger 2,80, kanske inte så tokigt det heller?...exakt sju medaljer till 6,25 behöver inte vara fel, någonstans i dom krokarna kommer vi att hamna...

Senast redigerad av mikaels den 2016-08-02 klockan 09:38.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-02, 11:13   #10
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

OS i Rio har ju förutspåtts bli gendopingens genombrott.

Vilka länder kan tänkas skyla dessa individer?
En riktigt läskig variant, en bieffekt har ju sagts vara trolig död inom 5-10 år efter dopandet.

Ska tydligen vara otroligt effektivt, inte jämförbart med någon annan form av doping...

Jag avstår spel på OS, dessa illbattingar ska inte gynnas, att man säkert gynnar dem ändå genom tex spel på hästar får en att fundera lite till.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td