Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-07, 11:17   #1
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Kortinsättning misslyckades


Hej!

Igår försökte jag göra en insättning till Smarkets med mitt kort. Det har gått bra på andra sidor (t.ex. Betway och Betvictor), men det stod något i stil med att "Insättningen nekades av din bank".

Vet ni vad det kan bero på?

MVH// mwickholm
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-07, 11:31   #2
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Ring och prata med din kortutgivare. Har haft liknande problem.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-07, 11:34   #3
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Bättre att sätta in med Skrill på Smarket. Lägre avgift med kortinsättningar och gratis med Trustly och Nordea Solo.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-08, 06:39   #4
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Jag har Visa Electron så kan sätta in gratis med det. Har tidigare satt in med både Neteller och Skrill, men jag skulle vilja undvika de avgifter som de tar när man för över till bankkontot från plånboken.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-08, 10:35   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 56
Sharp$: 428
Standard

Om du har Nordea så kan du behöva logga in på din internetbank och öppna upp en köpspärr. Detta behövs göras för köp på internet på vissa mindre betrodda sidor.
char är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-08, 15:29   #6
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av char Visa inlägg
Om du har Nordea så kan du behöva logga in på din internetbank och öppna upp en köpspärr. Detta behövs göras för köp på internet på vissa mindre betrodda sidor.
Nej, jag har inte Nordea. Jag sökte på min internetbank (Aktia, är finländare), men hittade inget där. Märkligt att det inte går till Smarkets.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-08, 20:34   #7
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Jag har Visa Electron så kan sätta in gratis med det. Har tidigare satt in med både Neteller och Skrill, men jag skulle vilja undvika de avgifter som de tar när man för över till bankkontot från plånboken.
Sätter man in totalt 15000€ under ett kvartal blir man Silver-Vip och har då gratis uttag.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 09:02   #8
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Sätter man in totalt 15000€ under ett kvartal blir man Silver-Vip och har då gratis uttag.
Jag är inte i närheten av den summan så det går inte.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td