Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-01, 08:24   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Hur ska jag lösa detta?


Så här är situationen:

För cirka 10 år sedan spelade jag hos ett flertal spelbolag. Sedan dess har jag inte spelet alls. Nu skulle jag dock vilja börja igen. Problemet är bara att jag inte minns vilka användarnamn jag hade. Jag minns heller inte vilka telefonnummer och e-mails jag registrerade mig med. (Det enda jag vet är att de inte är samma som nu...)

Hur f-n ska jag göra för att kunna få spela hos dessa spelbolag igen? Jag kommer ju inte åt mina gamla konton och jag lär inte få öppna något nytt...
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 08:26   #2
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Har du testat att prata med chatten?
Tror många kan låta dig få öpnna ett nytt och stänga dom gamla.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 08:27   #3
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Har du testat att prata med chatten?
Tror många kan låta dig få öpnna ett nytt och stänga dom gamla.
Ja, men de har mest haft en förvirrad "Nä då vet jag inte hur vi ska göra"-inställning.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 09:10   #4
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Hitta en liten söt tjej flytta ihop med henne sen skapar du bara inlogg i hennes namn. Funkar med bror/syster med hehe
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 11:12   #5
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 1304
Standard

Har varit i en liknande situation när jag skulle börja spela i en kompis namn. Han hade sedan tidigare spelat på några bolag, men han visste inte vilka. Så jag skickade ett mejl till alla bolag som jag ville använda och frågade om något konto vara registrerat på någon av hans mejladresser. Funkade bra, men förutsätter så klart att du kommer ihåg vilka mejladresser du haft genom åren.
bingotant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 13:31   #6
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bingotant Visa inlägg
Har varit i en liknande situation när jag skulle börja spela i en kompis namn. Han hade sedan tidigare spelat på några bolag, men han visste inte vilka. Så jag skickade ett mejl till alla bolag som jag ville använda och frågade om något konto vara registrerat på någon av hans mejladresser. Funkade bra, men förutsätter så klart att du kommer ihåg vilka mejladresser du haft genom åren.
Vilket jag inte gör... Jag förstår dock inte varför de inte kan skicka uppgifterna hem till dig.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-01, 14:35   #7
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Hitta en liten söt tjej flytta ihop med henne sen skapar du bara inlogg i hennes namn. Funkar med bror/syster med hehe
Flytta ihop med brorsan! Nej tack.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td