Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-25, 17:38   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Vilken sport är bäst att spela på?


Vilken sport är "enklast" att bli en vinnare på? Jag förstår att ingen marknad är enkel att slå i längden, men några måste väl vara enklare än andra?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-25, 19:16   #2
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 1304
Standard

Den sport du är intresserad av. Är man noggrann och pytsar in tillräckligt med tid så kan man nog slå alla sporter. Klart det är lättare att vara vinnande i mindre serier och sporter. Men om man som jag inte kan nämna en spelare i t.ex. hockeyallsvenskan så har man en lång väg att vandra för att bli vinnande där.
bingotant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-25, 23:37   #3
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

De marknaderna där det finns minst tillgänglig data.

Division 4 på nordicbet månne? Där kan du ha reell edge.
Esport är också en guldklimp, magkänslan är att bolagen här har dålig kunskap, sen är jag biased då jag varit cirkus 10 gånger mer intresserad av datorspel än generella sporter i mitt liv. Svårt att se mig själv ha edge i fotboll..

Även om du är bra på PL eller La Liga vet vi inte huruvida marknaden pulveriserar alla.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-04-25 klockan 23:39.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-27, 08:12   #4
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
De marknaderna där det finns minst tillgänglig data.

Division 4 på nordicbet månne? Där kan du ha reell edge.
Esport är också en guldklimp, magkänslan är att bolagen här har dålig kunskap, sen är jag biased då jag varit cirkus 10 gånger mer intresserad av datorspel än generella sporter i mitt liv. Svårt att se mig själv ha edge i fotboll..

Även om du är bra på PL eller La Liga vet vi inte huruvida marknaden pulveriserar alla.
Jag tror som du. De mindre fotbollsligorna kan man helt klart ha en edge på, men att tro man ska kunna slå Premier League är naivt. Rent spontant tror jag även att det är enklare att slå marknader där 1 tävlar mot t än att slå marknader med lagsporter. Pingis, badminton, tennis, MMA till exempel.

Hur det ser ut med esport vet jag inte. Får man spela tungt på sådant?
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-27, 18:00   #5
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Jag tror som du. De mindre fotbollsligorna kan man helt klart ha en edge på, men att tro man ska kunna slå Premier League är naivt. Rent spontant tror jag även att det är enklare att slå marknader där 1 tävlar mot t än att slå marknader med lagsporter. Pingis, badminton, tennis, MMA till exempel.

Hur det ser ut med esport vet jag inte. Får man spela tungt på sådant?
Det fetade stämmer helt enkelt inte. I varje PL match den senaste veckan så har Pinnen någon gång haft över 100% i återbetalning om man jämför de högsta oddsen på varje sida med varandra. Svängningarna bevisar att det har funnits värde på minst en av sidorna någon gång innan matchens start.

Däremot är det naturligtvis svårt att slå det, men det är en helt annan femma. Jag har nästan lagt ned mitt spelande på allt utom poolspel och vintersport.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-27, 18:08   #6
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Det fetade stämmer helt enkelt inte. I varje PL match den senaste veckan så har Pinnen någon gång haft över 100% i återbetalning om man jämför de högsta oddsen på varje sida med varandra. Svängningarna bevisar att det har funnits värde på minst en av sidorna någon gång innan matchens start.

Däremot är det naturligtvis svårt att slå det, men det är en helt annan femma. Jag har nästan lagt ned mitt spelande på allt utom poolspel och vintersport.
Du har rätt. Jag formulerade mig lite slarvigt där. Det är klart det går att slå även de stora ligorna, men det är svårt. Väldigt, väldigt, väldigt svårt. I alla fall för en småkorkad person som undertecknad.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-27, 18:29   #7
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skrev långt svar idag men det slingrar sig idag.

Jag måste hålla med bandyfanet, att man skulle ha en edge på kammaren i Sverige på en match som är superföljd och där man inte har mer info än andra.

Qntingen påstår man att man kan bedöma den bättre än oerhört många andra eller att man har insoderinfo.

Epsort ser jag kräm i av samma anledning som i division 4. Få experter och därmed lättare slå. Det är lättare slå en expert än 100 experter.
Men där det finns pengar kommer det förr eller senare finnas intresse...
Folk läser utbildningar som de inte gillar för pengar, att tro att sopbilen för värde inte skulle tagit en sväng förbi om det finns pengar i en marknad är naivt.
Ännu en faktor är ju att datorer och internet börjar sprida sig till tredje världen. Är du beredd att slåss om kaffepengar mot en uzbekistansk konkurrent?
I poker är det problemet högst befintligt i small stake poker. Grinders från fattiga länder.

låt oss hålla till dagens situation. Jag förstår inte vad du menar med 100% på alla sidor slurf.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-04-27 klockan 18:32.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-05, 11:59   #8
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 5
Sharp$: 11
Standard

Själv föredrar jag att spela på hockey. Vilken sport som är bäst beror nog främst på vem du frågar. Den som vet mest vinner mest, som ett visst spelbolags slogan gick/går.
ankanp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td