Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-27, 08:57   #1
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Asian Handicap


Verkligen en nybörjarfråga, men det är ju rätt forum för såna så... När det står Handikapp 0.0 då är det det samma som Dnb, eller? Blev osäker då oddset på 0.0 spelet såg väldigt högt ut jämför med det dnb spel jag ryggade.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 09:23   #2
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 359
Sharp$: 2706
Standard

Asian Handikapp +0 är samma som DnB, yes!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+1)
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 09:33   #3
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Kan ge en liten kommentar också och det är att ALLTID jämföra DnB med +0 och raka 1:an/2:an med -0.5 eftersom det är "olika" spel hos bolagen så brukar oddset skilja sig rätt ofta på dessa.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+1)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 09:34   #4
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Kolla gärna in https://www.sharps.se/forums/spelskolan3

Där står mycket om just olika handikapp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+1), Magnussss (+1)
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 10:00   #5
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för svaren. Jo, jag märkte att det kunde skilja en del mellan alternativ som jag trodde var jämbördiga och som rookie blev jag osäker då jag ryggade ett Dnb spel som var satt till 1.85 och hittade samma handicappat till 0.0 för 2.20.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 10:09   #6
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

0.0 används även av Bet365 på lite olika sätt. På vissa marknader kan det stå så här när man går in på 1-x-2 alternativen.

Så att du inte irrar bort dig och tror att detta är insatsen åter, är du lite osäker frågar du bara supporten hos Bet365 för det är lätt att irra bort sig i början.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 10:27   #7
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
0.0 används även av Bet365 på lite olika sätt. På vissa marknader kan det stå så här när man går in på 1-x-2 alternativen.

Så att du inte irrar bort dig och tror att detta är insatsen åter, är du lite osäker frågar du bara supporten hos Bet365 för det är lätt att irra bort sig i början.
ok, då har jag nog irrat bort mig för spelade på Djurgården- HV71 till oddset 2.60 på Hv 0.0 och efter vad du säger antar jag att det då blev hela insatsen på en rak 2:a.... Riktig jävla skitsida. Verkar ju inte som det finns någon Dnb överhuvudtaget på bet365, i varje fall hittar jag den inte. Antar att det inte går att cancella ett lagt bet heller? Bara å hoppas att HV tar hem det...
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 10:59   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
ok, då har jag nog irrat bort mig för spelade på Djurgården- HV71 till oddset 2.60 på Hv 0.0 och efter vad du säger antar jag att det då blev hela insatsen på en rak 2:a.... Riktig jävla skitsida. Verkar ju inte som det finns någon Dnb överhuvudtaget på bet365, i varje fall hittar jag den inte. Antar att det inte går att cancella ett lagt bet heller? Bara å hoppas att HV tar hem det...
Asian handicap i rätt bemärkelse tillämpas i fotboll.

I Ishockey pratar man 1x2, moneyline eller puckline. Moneyline skiljer sig mellan bolag/liga och det finns ingen gemensam linje riktigt.

Man måste alltid kolla vad det är för marknad, en DnB eller +0 har adrig alternativet X med då det är en tvåvägsmarknad och inte en trevägsmarknad.

Vissa böcker inkluderar OT i sitt spel och vissa gör det inte, som kund har man skyldighet att veta vad man spelar på och gör du fel kommer du få stå ditt kast.

Så läs på ordentligt innan du spelar!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 11:19   #9
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

DnB på europeisk hockey heter MatchOdds på Bet365, så i detta fallet är det HV71 till 2.00 i så fall...dvs pengarna tillbaka på x efter ordinarie tid.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 11:33   #10
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

och ifotboll bara : "Insatsen tillbaka vid oavgjort"
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 13:06   #11
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, ni har så klart helt rätt, felet var mitt och endast mitt. Men supporten var faktiskt väldigt trevlig och gick med på att låta mig cancella spelen och lägga om dem. Var ju inte heller några enorma summor det handlade om precis....typ en korv med bröd

Men, lärde mig lite på kuppen i varje fall.

Tack för seriösa svar utan dryga pekpinnar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+1)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td