Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-07, 14:06   #31
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Det är ju exakt samma princip som Sharps egna betalspel använde. Köpte in tjänster och förmedlade dem vidare. Väldigt fördelaktigt tycker jag iaf då det är myyycket billigare för oss
Om jag inte missminner mig så samarbetade väl Sharps betalspel med tjänsterna som förmedlades? De hade alltså godkänt att spelen såldes vidare. I det här fallet har serviceplays.net inte något samarbete med tjänsterna utan säljer spelen vidare utan att ha kontaktat de som släppt dem, så jag tycker att skillnaden är ganska väsentlig.

Extra roligt blir det i och med att serviceplays själva har lagt till en punkt om att man inte får föra spelen vidare i sina egna 'terms of service', samtidigt som de bryter mot exakt samma punkt i villkoren som tjänsterna har. Jaja, några legala konsekvenser har ju sånt här aldrig. Det enda som kan hända dem är att spelen slutar komma och pengarna är borta om det uppdagas vilka de är.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td