Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Lansering av nya reksystemet! (https://www.sharps.se/forums/nyheter/15098-lansering-av-nya-reksystemet/)

11433 2013-02-11 22:14

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 230904)
Hur ska du dra upp ditt snitt genom att pumpa ut rekar? Formeln för slutranking fungerar givetvis inte på det sättet.

Hur räknas snittet?

kusagwa 2013-02-11 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 230906)
Källberg rekar i princip varje dag under namnet Kallberg.

För övrigt är det ju gammal skåmat du kommer dragandes med. Deras chat håller ju låg nivå men det kanske är max 5% av deras medlemmar som händer där.
Holms har ju iallafall handlingskraft att stärka upp OK reksida och den håller numera minst lika hög klass som här på sharps.
Dessutom är utbudet 3´ggr större än här.

Och ska vi vara ärliga så håller chatten här oxå en väldigt låg nivå. Samma folk ca 10-20 st och det tävlas väl mest i inbördes beundran.

Du Kusagwa, varför skriver du tex aldrig några rekar? Du gödslar beröm över allt och alla. Men har du ställd dig frågan vad du egentligen bidrar med till sajten?

Sens när ödslar jag beröm över allt och alla? Skriver inte rekar jag har varit för lat helt enkelt. Sen kan rekarna säkert blivit bättre på Rok sedan jag varit inne där men av deras rekare så är det inte många som håller överdrivet bra kvalité. Och var är det för fel att använda gamla saker som fortfarande är relevanta? Du kriga varför är du och vissa andra då jävla anti till allt som har med sharps att göra? Det är mkt gnäll (inte enbart från dig nu kriga) över massa onödiga saker. Och varför stänger du ner din speldagbok för att folk inte vill prata om saker som inte är spelrelaterade? Det är inte FB utan ett nisschat forum med inriktning spel och dobbel, då är det inte så förvånande att vi kanske inte pratar om så mkt mer än just spel och dobbel. kriga vad bidrar du med då? Beklagar styckeindelningen, sitter på IPad så kan inte skriva ordentligt.

KP 2013-02-11 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 230894)
Kommer ihåg när KP skrattade ordentligt och gjorde sig lustig på en annans sida "ynkliga" 1500 kr i månadspott och så lägger man hela 3000 kr själv :lol:

Tills jag sett med egna ögon en rejäl ökning av den summan måste jag göra mig lustig på KPs bekostnad :holms: :claps: :lol:

3000kr är en fördubbling på 1500, så ser inte det lustiga faktiskt?
Tänk om någon kom och gav dig 100% högre lön för samma jobb.
Nä du, lustigkurrar som du kan skratta åt sig själva i ett hörn istället.

Du hittar ingen svensk sida som erbjuder dig den avkastningen faktiskt. Plats nr 2 kommer en som erbjuder 2000kr.

Det tar ca 10minuter att skriva en rek på ett spel man redan studerat. Vill man ta sig tiden att skriva så blir man nu belönad för det istället för som tidigare. 0 belöning.

Sprite 2013-02-11 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 230913)
3000kr är en fördubbling på 1500, så ser inte det lustiga faktiskt?
Tänk om någon kom och gav dig 100% högre lön för samma jobb.
Nä du, lustigkurrar som du kan skratta åt sig själva i ett hörn istället.

Du hittar ingen svensk sida som erbjuder dig den avkastningen faktiskt. Plats nr 2 kommer en som erbjuder 2000kr.

Det tar ca 10minuter att skriva en rek på ett spel man redan studerat. Vill man ta sig tiden att skriva så blir man nu belönad för det istället för som tidigare. 0 belöning.

Allt är relativt. Hur mycket trafik är det på respektive sida kan ju vara en intressant faktor när man jämför, eller? :holms:

Wagner 2013-02-11 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 230867)
Belöningarna lär med allra största sannolik att öka, men först måste vi se till att ha ordentliga åtgärder mot fusk samt få spelbolagen intresserade av att sponsra tävlingen.

Edit: Självklart ska man inte få rösta på sin egen rek! Precis därför vi smyglanserade för att snappa upp buggar vi översett.

Det förutsätter väl att tävlingen bidrar till att spelbolagens intäkter ökar? :popcorn:

AndreasB1897 2013-02-11 22:42

Jag har varit jävligt negativ mot Sharps och dess ledning på sistone (Med allt rätt dock).
Men jag kan även hylla och det väljer jag att göra här! Jag anser detta vara ett stort steg i rätt riktning och om ni nu kan hålla detta och inte låta massa troll och oneliners reka så tror jag detta kan bli jävligt bra. Cred!

henke111 2013-02-11 22:45

Citat:

Ursprungligen postat av AndreasB1897 (Inlägg 230922)
Jag har varit jävligt negativ mot Sharps och dess ledning på sistone (Med allt rätt dock).
Men jag kan även hylla och det väljer jag att göra här! Jag anser detta vara ett stort steg i rätt riktning och om ni nu kan hålla detta och inte låta massa troll och oneliners reka så tror jag detta kan bli jävligt bra. Cred!

Det är en väldigt viktig detalj om detta ska funka. Man vill inte ha massa skit. Sharps styrka har alltid varit kvalitet och detta systemet kan medföra att det blir mer kvantitet.

KP 2013-02-11 22:48

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 230914)
Allt är relativt. Hur mycket trafik är det på respektive sida kan ju vara en intressant faktor när man jämför, eller? :holms:

Absolut inte. Däremot kanske man bör jämföra en sidas ekonomiska grund när man gör samma jämförelse. Den sida du syftar på är helt uppbyggd på affärsmässiga grunder (http://nipej.com) och trots detta erbjuder dom 50% utav vår prissumma.

Så jag ser faktiskt inte vad din kritik baseras på. Du klagar för att vi erbjuder 100% högre prispott än andra konkurrenter samt 50% högre än den redan högsta vi känner till?

Nä du, upplys mig varför du har en sådan negativ inställning till detta istället för att slänga in en massa meningslösa smileys?

KP 2013-02-11 22:53

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 230918)
Det förutsätter väl att tävlingen bidrar till att spelbolagens intäkter ökar? :popcorn:

Nu har ju personer (läs de som ignorerar spelskolan/tiltar/kass brm/mm) en tendens att spela på annat hemskt. Dessa kommer bolagen glädjas åt och inget vi kan styra över då var och en är ansvarig över sitt eget konto såklart. De som vinner kommer ändå kastas ut förr eller senare. Dessutom är det väldigt billig marknadsföring för ett spelbolag. Tänk dig själv att du är ett spelbolag som får ett annonserbjudande på ett nischat spelforum för endast 3000kr/månad eller vad nu summan kan tänkas landa på. Menar en tusendels promilles utgift för marknadsföringsavdelningen för en sådan annonstavla :)

Serben 2013-02-11 22:56

Kommer det att kosta Sharp$ att läsa gamla rekar som folk har skrivit?

Pacman 2013-02-11 22:57

Sedan får man ju hoppas på några bra och nya rekar också, inte bara folk som surfat runt på andra siter och kollat och skriver "rekar" om från backhoppning till speedway osv....

Overplayer 2013-02-11 23:00

Kul att man försöker förbättra sidan.

Konstruktiv kritik och egna idéer i all ära men rent gnäll som det förekommit en hel del här förstår jag mig inte på alls.

Mig veterligen är det väl ingen som betalar för att hänga på sidan? Det är väl upp till var och en om man vill bidra eller inte? Hur kan man då börja gnälla att det är alldeles för lite pengar man får för att bidra? Det övergår mitt förstånd totalt. Man börjar ju fundera när folk verkar ha åsikten att de borde få mycket mer pengar för att bidra när de säkerligen fått massor med idéer och info härifrån helt gratis tidigare...

kriga 2013-02-11 23:02

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 230912)
Sens när ödslar jag beröm över allt och alla? Skriver inte rekar jag har varit för lat helt enkelt. Sen kan rekarna säkert blivit bättre på Rok sedan jag varit inne där men av deras rekare så är det inte många som håller överdrivet bra kvalité. Och var är det för fel att använda gamla saker som fortfarande är relevanta? Du kriga varför är du och vissa andra då jävla anti till allt som har med sharps att göra? Det är mkt gnäll (inte enbart från dig nu kriga) över massa onödiga saker. Och varför stänger du ner din speldagbok för att folk inte vill prata om saker som inte är spelrelaterade? Det är inte FB utan ett nisschat forum med inriktning spel och dobbel, då är det inte så förvånande att vi kanske inte pratar om så mkt mer än just spel och dobbel. kriga vad bidrar du med då? Beklagar styckeindelningen, sitter på IPad så kan inte skriva ordentligt.

Du ställer dig frågande vad jag bidrar med till sajten?

Om du går igenom mina inägg hittar du ca 10 st regelrätta rekar. Utöver detta är det nog ca 50 rek- liknande inlägg där jag många gånger levererat unik information.
Hade du följt mina ca 50 rekar hade du legat på ett oerhört bra roi. Detta kan du kolla själv.

Senast idag bidiog jag med exlusive info ingen annan i sverige hade. Detta kan du läsa om i dagens tråd v4 uppsnack åby. Denna info gjorde att jag rekade Johnny Baffel som triosnurra och trion gav 4500 ggr. Vidare så varnade jag samtliga i travtråden att det fanns falsk information ute på marknaden.
Vilket oxå visade sig stämma.

Jag har förövrigt försökt starta en kul annorlunda speldagbok. Den stängde jag då jag inte fann sajten lämpad för min begåvning.

Så om du kollar mina inlägg så har du svaret på din fråga.

Vidare så bidrar jag med en jävligt kreativ hjärna.
Tillskillnad från dig är jag inte lat. Utan min målsättning är att hela tiden leverera bra info till sajtens medlemmar, vilket jag oxå gör.

Hade du ryggat mig idag hade du lätt kunnat vinna minst 50k med små insatser

Grovbenstomme 2013-02-11 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av Serben (Inlägg 230929)

Nej, gratis efter spelstopp.

https://www.sharps.se/forums/230875-post20.html

Boone 2013-02-11 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av Serben (Inlägg 230929)

Nope! Så fort spelstopp inträffat öppnas reken för alla att se.

KungKlave 2013-02-11 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av AndreasB1897 (Inlägg 230922)

Var det inte så att man måste ha varit medlem i 3 månader för att kunna reka? Det hjälper till lite i alla fall!

Jag tycker det är kul att det händer något och det har ju verkligen inte blivit sämre! Förut kunde ju vem som helst ha lagt reken ändå. Samt att man kan ju faktiskt läsa reken och kolla upp lite info innan man ryggar som man brukar göra!

kusagwa 2013-02-11 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 230933)

Om du går igenom mina inägg hittar du ca 10 st regelrätta rekar. Utöver detta är det nog ca 50 rek- liknande inlägg där jag många gånger levererat unik information.
Hade du följt mina ca 50 rekar hade du legat på ett oerhört bra roi. Detta kan du kolla själv.

Senast idag bidiog jag med exlusive info ingen annan i sverige hade. Detta kan du läsa om i dagens tråd v4 uppsnack åby. Denna info gjorde att jag rekade Johnny Baffel som triosnurra och trion gav 4500 ggr. Vidare så varnade jag samtliga i travtråden att det fanns falsk information ute på marknaden.

Jag har förövrigt försökt starta en kul annorlunda speldagbok. Den stängde jag då jag inte fann sajten lämpad för min begåvning.

Tillskillnad från dig är jag inte lat. Utan min målsättning är att hela tiden leverera bra info till sajtens medlemmar, vilket jag oxå gör.

Tack för svaret. Borde kanske ha läsa travdelen med av forumet så hade jag varit 50k rikare. Får titta efter din travtips i sådana fall. Men varför har du en negativ attityd i mkt av det som du skriver? Det gör inte direkt så att man vill följa dig.

Men kriga om sharps inte passar dig och vad du söker i ett spel community varför hänger du då kvar här? Det finns fler alternativ än sharps som riktar sig mot svenskar.

kriga 2013-02-11 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 230938)
Tack för svaret. Borde kanske ha läsa travdelen med av forumet så hade jag varit 50k rikare. För titta efter din travtips i sådana fall.

Men kriga om sharps inte passar dig och vad du söker i ett spel community varför hänger du då kvar här? Det finns fler alternativ än sharps som riktar sig mot svenskar.

Därför att Sharps trots allt är det bästa som finns på den svenska markanden idag. Detta kommer det dock att ändras på framöver

kriga 2013-02-11 23:18

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 230938)
Tack för svaret. Borde kanske ha läsa travdelen med av forumet så hade jag varit 50k rikare. Får titta efter din travtips i sådana fall. Men varför har du en negativ attityd i mkt av det som du skriver? Det gör inte direkt så att man vill följa dig.

Jag är inte som du Kusagwa. Jag har en identitet. Och jag vill något.

TheJanko 2013-02-11 23:19

Det enda jag har att ifrågasätta är väl att jag som inte varit medlem i tre månader (men som hängt här desto längre) måste punga ut med 10 sharps för varje rek, och då inte kunna få tillbaka de där 8. Det gör ju att mina sharps kommer att ta slut i rask takt, speciellt eftersom jag själv inte kan skriva rekar. Jag förstår att det görs för att undvika troll och liknande men det känns också som att det gör att det hindrar nya medlemmar att komma till sidan.

kusagwa 2013-02-11 23:21

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 230940)
Därför att Sharps trots allt är det bästa som finns på den svenska markanden idag. Detta kommer det dock att ändras på framöver

Håller med dig om att sharps är det bäst svenska alternativet idag, ingen tvekan om det!

Varför kommer det att ändras på det? Skulle RoK bli seriöst helt plötsligt? Ska r e k a r . s e bli ett hot? Ulrik och Steven-Lee tar makten över betting-Sverige?

Boone 2013-02-11 23:23

Citat:

Ursprungligen postat av TheJanko (Inlägg 230942)
Det enda jag har att ifrågasätta är väl att jag som inte varit medlem i tre månader (men som hängt här desto längre) måste punga ut med 10 sharps för varje rek, och då inte kunna få tillbaka de där 8. Det gör ju att mina sharps kommer att ta slut i rask takt, speciellt eftersom jag själv inte kan skriva rekar. Jag förstår att det görs för att undvika troll och liknande men det känns också som att det gör att det hindrar nya medlemmar att komma till sidan.

Bra synpunkter. Vi ska ordna på något sätt så du och andra nya användare inte blir ruinerade på Sharp$. :)

mars 2013-02-11 23:23

Citat:

Ursprungligen postat av TheJanko (Inlägg 230942)

Du kan fortfarande rösta och få dina 8 sharp$ dock räknas dem inte med i sluträkningen!

djungelhjul 2013-02-11 23:24

"Lås upp tre rekar till priset av två!"

Serben 2013-02-11 23:27

Citat:

Ursprungligen postat av Grovbenstomme (Inlägg 230934)

Tackar :) lite för seg, kom aldrig på att söka :/

kriga 2013-02-11 23:28

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 230944)
Håller med dig om att sharps är det bäst svenska alternativet idag, ingen tvekan om det!

Varför kommer det att ändras på det? Skulle RoK bli seriöst helt plötsligt? Ska r e k a r . s e bli ett hot? Ulrik och Steven-Lee tar makten över betting-Sverige?

Du är en klassisk ryggdunkare Kusagwa. Helt ok. Men not my cup of tea

kusagwa 2013-02-11 23:35

Varför är jag det? För att jag ifrågasätter den då briljante kriga? För att jag är trött på att folk du gnäller på sharps och dess ledning utan vettig anledning? De gör ett stort arbete helt gratis och vad får de för det? Intr mkt positivt iallafall, de får kritik för skit saker. Men sen så är inte sharps ledningen felfri heller för den delen men de är bättre än alternativen. Kan du svara nu på vilka site som kommer att utmana sharps eller ska du ge dig på mig när du inte klarar av att svara? Får jag inget vettigt svar så är detta det sista inlägget som jag skrivet som är riktat mot dig.

KungKlave 2013-02-11 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 230933)

Varför startar du inte ett spreadsheet kriga? Så att vi får beviset på att du är så mycket bättre än alla andra. Istället för allt tjat om att man hade plussat 50k med små insatser och om din hemliga info du sitter på.

Nu verkar det som du skryter om dina bra spel, men jag är ganska säker på att har dåliga spel också. Som sagt ett sheet med alla dina låsta spel skulle bevisa att du är mycket bättre än alla andra.

Du verkar ha så negativ inställning men kommer inte med några bättre förslag själv.

Kul att de flesta liksom jag själv verkar tycka att detta är rätt steg i utvecklingen.

djungelhjul 2013-02-11 23:37

Just det, jag hade problem att hitta en lämpligt bild till skidskyttespelet. Finns inga bilder med snöidrott faktiskt. Går det att lösa?

RobinD 2013-02-11 23:39

Håll er till ämnet nu. Denna tråd behandlar det nya reksystemet och inte de sidospår som uppstått. /mod

kusagwa 2013-02-11 23:41

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 230958)
Just det, jag hade problem att hitta en lämpligt bild till skidskyttespelet. Finns inga bilder med snöidrott faktiskt. Går det att lösa?

Eller går det inte att göra så att man kan lägga till bild själv istället?

kriga 2013-02-11 23:42

Citat:

Ursprungligen postat av KungKlave (Inlägg 230956)
Varför startar du inte ett spreadsheet kriga? Så att vi får beviset på att du är så mycket bättre än alla andra. Istället för allt tjat om att man hade plussat 50k med små insatser och om din hemliga info du sitter på.

Nu verkar det som du skryter om dina bra spel, men jag är ganska säker på att har dåliga spel också. Som sagt ett sheet med alla dina låsta spel skulle bevisa att du är mycket bättre än alla andra.

Du verkar ha så negativ inställning men kommer inte med några bättre förslag själv.

Kul att de flesta liksom jag själv verkar tycka att detta är rätt steg i utvecklingen.

Jag har ju lagt ut info hela tiden här på sajten så fort jag haft något av värde. så vart hittar du den atacken?.Jag har flera gånger förklarat varför jag inte har något spreadsheet här.
Räcker inte 50 rekar på 2 månader?
Kolla mina inlägg så får du svart på vitt.

kriga 2013-02-11 23:46

Ok Robin:

Ang belöningarna. Varför inte erbjuda rekarna olika former av reloadbonusar.
Dessa kan ju anpassas efter medlemmens önskemål.
Tex om man skriver 7 rekar på en månad med ett snitt på tex 3.0 så erbjuds man en reloadbonus.

För dom som spelar lågt så kan de då väljas tex 200 double up reload. Och för de som spelar högre kanske 10 procent på 10k.

Har Sharps problem att få såna avtal på egen hand är Sharps ledning välkommen att kontakta mig så skall jag vara behjälplig med detta.
Jag kan iallafall garantera bra dealar med ett av de största bolagen.

Jag skall givetvis tjäna pengar på detta annars är det ju inte intressant. Men helt klart bra mervärde för medlemmarna

Arizto 2013-02-11 23:48

Ett visst fokus i diskussionen har hamnat på belöningsnivåerna och om dessa kommer att trigga fler och bra rekar eller ej. Tror den största vinsten med det nya upplägget inte är eventuell ersättning utan andra bitar. Idag passerar en del rekar förbi omärkt(läs okommenterade, ej givna sharps) medan andra ibland är bristfälliga. Logga oftas in direkt på något av mina sheet och springer bara på andras rekar när de läggs i någon speldagbok.
Med ett ökat fokus genom rankningssystem,topplista etc tror jag fler kommer att lägga mer tid på att skriva utförligare rekar, men även att fler upptäcker dem. Visst kanske det blir inflation hos vissa,men det kommer inte att hålla i längden.

Kort om mig själv under min tid på sidan. Skaffade ett konto hösten 2011, började hänga på forumet våren 2012. Sharps har varit en bra skola för att förbättra mitt egna spelande, men även gett mig möjligheten att hitta folk på forumet,men även externt att rygga. I takt med detta har även viljan att vara delaktig på sidan ökat. Skaffade nyligen en dagbok, lagt en liten rek, blivit mer aktiv i forumet mm. Det nya upplägget gör mig mer triggad att skriva ordentliga rekar framöver. Dels för att få direkt återkoppling(betygssystemet) samt att det blir mer status runt rekandet. Förhoppningsvis bidrar till att man även blir en bättre rekare,men också för att bidra till sidan som helhet. Att det finns ett belöningssystem kvittar eg då man drar in mer pengar på att rekarna sitter än att bara lägga dessa. Anledningen till den korta texten om mig själv är att jag tror att den är applicerbar på flera personer som hänger runt här på forumet och som förhoppningsvis kommer att kliva fram nu.

SuprMario 2013-02-12 00:00

3000kr för rek.folket att dela på är helt ok startsumma. Vad hade folk väntat sig, 30k att dela på? Man blir ju inte ens förvånad längre...

Citat:

Jag har förövrigt försökt starta en kul annorlunda speldagbok. Den stängde jag då jag inte fann sajten lämpad för min begåvning
hahaha - humor! Inte fel att vara ödmjuk ibland..:lol:

Reksystemet har säkert sina brister och fördelar men ledningen kommer garanterarat att göra det bästa av det:hattenav:

kriga 2013-02-12 00:13

Vilken ryggdunkarmentalitet det är på denna sajt. Jävligt kul hur många uttalar sin beundran för Sharps men inte bidrar med något.

Komik på hög nivå detta

Persa 2013-02-12 00:33

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 230967)
Vilken ryggdunkarmentalitet det är på denna sajt. Jävligt kul hur många uttalar sin beundran för Sharps men inte bidrar med något.

Komik på hög nivå detta

Klart att folk beundrar något som är bra och gratis. Gillar man inte läget, kan man alltid dra till RoK som har en reksida med "minst lika hög klass". :cheers:

Har jag förstått rätt så tyckte teamet bakom sharps.se att flashback inte var tillräckligt bra och valde därmed att starta en egen community. Om du tycker att sharps inte är tillräckligt bra, varför startar inte du en egen community?

kriga 2013-02-12 00:42

Citat:

Ursprungligen postat av Persa (Inlägg 230970)
Klart att folk beundrar något som är bra och gratis. Gillar man inte läget, kan man alltid dra till RoK som har en reksida med "minst lika hög klass". :cheers:

Har jag förstått rätt så tyckte teamet bakom sharps.se att flashback inte var tillräckligt bra och valde därmed att starta en egen community. Om du tycker att sharps inte är tillräckligt bra, varför startar inte du en egen community?

Och här har vi en ryggdunkare till. Herregud vad många ni är.

Varför berör ingen iden om reloadbonusar. Ingen som vill ha bra sådana?

Arizto 2013-02-12 00:42

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 230967)

Komik på hög nivå detta

Av ren nyfikenhet, vad är att bidra? Fler av de som uttalat sig i denna tråd bidrar. Vissa genom speldagböcker,andra är flitig med att hjälpa nya personer tillrätta. Några är kanske in aktiva på daglig/veckobasis,men backar man bandet har många gett bra många speltips i olika trådar.Eller siktar du dig in på dem som inte kramat ihjäl dina egna förslag?

Sure, Sharps kan säkert vara mycket mer, med andra beslut/prioriteringar från "ledningen",men i slutändan består forumet av dess medlemmar. Vi skapar innehållet och atmosfären, skall jag vara helt ärlig är jag säker på att fler skulle bidra om tonen var mindre hård och raljerande. De gånger som det startats diskussioner i forumet ang sidans ev stagnation har de konstruktiva inläggen skymts av självhävande inlägg och annan skit.

kriga 2013-02-12 00:45

Citat:

Ursprungligen postat av Arizto (Inlägg 230974)
Av ren nyfikenhet, vad är att bidra? Fler av de som uttalat sig i denna tråd bidrar. Vissa genom speldagböcker,andra är flitig med att hjälpa nya personer tillrätta. Några är kanske in aktiva på daglig/veckobasis,men backar man bandet har många gett bra många speltips i olika trådar.Eller siktar du dig in på dem som inte kramat ihjäl dina egna förslag?

Sure, Sharps kan säkert vara mycket mer, med andra beslut/prioriteringar från "ledningen",men i slutändan består forumet av dess medlemmar. Vi skapar innehållet och atmosfären, skall jag vara helt ärlig är jag säker på att fler skulle bidra om tonen var mindre hård och raljerande. De gånger som det startats diskussioner i forumet ang sidans ev stagnation har de konstruktiva inläggen skymts av självhävande inlägg och annan skit.

Och om 30 sekunder har du fått lite fler sharps. Grattis