Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Vinnare av rekartävlingen för mars månad! (https://www.sharps.se/forums/nyheter/15777-vinnare-av-rekartaevlingen-foer-mars-manad/)

admin 2013-04-03 06:02

Vinnare av rekartävlingen för mars månad!
 
Då var första månaden av rekartävlingen avgjord! Totalt kom det in över 100 rekar och de flesta av rekarna var av mycket hög kvalitet. Vi hoppas nu på en lika lyckad fortsättning nu när vi börjar nästa månads tävling!

Ta del av rekarna på Sharps.se/rekar

Vinnarna av mars upplaga av rektävlingen är följande:

1. 1500 kr- Skubb14
2. 750 kr - Pacman
3. 250 kr - Pilkast
4. 250 kr - performance
5. 250 kr - the chef


Stort grattis till Skubb14 som med sina 18 rekar med ett medelbetyg på 3.64 tog hem mars månads tävling. Vinnarna kan kontakta Boone för att få utbetalning via Skrill (tidigare Moneybookers).

Vi önskar alla lycka till i aprils upplaga och samma prisstege gäller som för mars månad. Vi har tagit till oss av er feedback och arbetar fortfarande med att förbättra reksystemet 1.0. Ni kan fortsätta ta upp frågor och synpunkter på systemet under feedback avdelningen.

Är du en ny läsare och vill veta mer om tävlingen som vi har där du kan vinna 1500 kr varje månad genom att skriva spelförslag som publiceras på Sharps? Läs vidare här och här för mer information om hur du går tillväga.

Serj 2013-04-03 08:32

Grattis Skubb14 samt andra pristagare, bra jobbat och välförtjänt vinnare i mina ögon.

Skubb14 2013-04-03 08:47

Citat:

Ursprungligen postat av Serj (Inlägg 241741)
Grattis Skubb14 samt andra pristagare, bra jobbat och välförtjänt vinnare i mina ögon.

Tackar!:)

Overkill 2013-04-03 09:28

Stort grattis till Skubb14 samt även Pacman, pilkast & the chef! Mycket greit jobbat. :hattenav:

Hade varit kul att se hur mycket det skiljde mellan diverse placeringarna. Går det ordna, Crew? :D

mars 2013-04-03 10:02

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 241758)
Stort grattis till Skubb14 samt även Pacman, pilkast & the chef! Mycket greit jobbat. :hattenav:

Hade varit kul att se hur mycket det skiljde mellan diverse placeringarna. Går det ordna, Crew? :D

Man kan säga som så att det var jämnt mellan top2 och sen ett hopp ner till 3-5 som också var jämna mellan varandra.

Wagner 2013-04-03 14:04

Man kan säga som så att det var jämnt mellan top2 och sen ett hopp ner till 3-5 som också var jämna mellan varandra.

Skulle det krisa till sig i framtiden kan du alltid bli talskrivare åt någon politiker. :yes:

Greven13 2013-04-04 00:28

Gratulationer till pristagarna. Kul med många värdefulla rekar, fortsätt så :thumbup:

NiLu 2013-04-04 01:03

Instämmer med övriga, grattis alla pristagare och tack för bra rekar :clap:

Pilkast 2013-04-04 12:33

Hur många röster måste en rek erhålla för att den skall räknas?

KP 2013-04-04 12:49

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 242071)
Hur många röster måste en rek erhålla för att den skall räknas?

Det finns ingen gräns på det för nuläget. Däremot har vi minimum antal rekar för att kvalificera sig till slutrank.

Pilkast 2013-04-04 13:09

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 242075)
Det finns ingen gräns på det för nuläget. Däremot har vi minimum antal rekar för att kvalificera sig till slutrank.


Så en röst räcker för att en rek skall delta i tävlingen? Ytterligare ett sätt att manipulera det sammanlagda betyget på, om någon nu skulle vilja det!

Ligger ju en rek ute med bara en röst - inlagd väldigt sent inatt, strax före spelstopp... Vet inte riktigt om jag tycker denna rek heller var värd en 4 i betyg, men vad vet jag...? Undrar vem som lagt denna röst...? :innocent:

Ja, ni krånglar ju till det i onödan, vill jag säga...!

:claps:

mars 2013-04-04 17:32

För att motivera att lägga rekar med bättre marginal till starttid så från och med april måste en rek öppnats minst 5 gånger för att räknas i statistiken.

Lindvallen 2013-04-04 17:37

Grattis till segraren och även till er andra som delgett oss era härliga rekar.

Pilkast 2013-04-05 16:19

Nu har jag lagt alla mina rekspel för månadstävlingen i ett och samma sheet - eftersom crew vägrar lyssna på sina medlemmar så uppmanar jag nu alla som är med i rek/månadstävlingarna att göra som jag gjort - ett eget sheet och "publicera" detta under din avatar!

:clap:

kusagwa 2013-04-05 16:30

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 242372)
Nu har jag lagt alla mina rekspel för månadstävlingen i ett och samma sheet - eftersom crew vägrar lyssna på sina medlemmar så uppmanar jag nu alla som är med i rek/månadstävlingarna att göra som jag gjort - ett eget sheet och "publicera" detta under din avatar!

:clap:

Bra intitativ. Känns onödigt att lägga in redan avgjorda spel men det är väl en smak sak men om det ska bli seriöst så borde spelen låsas så att ingen får för sig att fiffla med sina stats (anklagar inte dig Pilkast bara du som tog upp ärendet).

Har en sak som jag skulle vilja ha med som krav i de sporter som det går. Att oddsjämförelse länkar (oddsportal, betbrain med flera) läggs till. Skönt och tidssparande att bara kunna klicka på en länk istället för att behöva leta upp det själv. De absolut flesta sporter (kommer bara på speedway och trav av det som rekats hittils där det inte finns oddsjämförelse) finns på oddsjämförelse siter.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved