Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-22, 15:53   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Sharps.se är tillbaka


Sharps.se är tillbaka

Hej alla nya och gamla medlemmar!
Sharps.se – Sveriges ledande sportsbettingforum är tillbaka med bättre resurser i ryggen och spännande framtidsplaner.
 
Sedan Sharps först lanserades har våra medlemmar skrivit långt över en halv miljon inlägg på forumet. Under ny ledning växlar bolaget nu upp verksamheten och målsättningen är att åter bli det självklara förstahandsvalet för alla betting-intresserade, oavsett om det handlar om professionellt spel eller sporadiskt tidsfördriv.
 
Utöver en grundlig översyn av de forum och diskussionsmöjligheter vi har redan idag, kommer Sharps under de närmaste månaderna att addera helt nya features, däribland:
 
Spännande tävlingar med stora prispotter
- Efter vintern kommer våra medlemmar att kunna delta i tävlingar med rejäla prispotter. Utöver helt nya tävlingar kommer även "rektävlingen" att nylanseras samt en ny travtävling att adderas. Mer info om detta inom kort.
 
Expertanalyser, fördjupad statistik och fler speltips
- Som ett komplement till våra medlemmars egna värdefulla speltips kommer vi inom kort att även börja leverera dagliga expertanalyser med speltips för såväl traditionella sporter som trav. Ambitionen är att det alltid ska finnas något nytt och intressant att läsa på Sharps.
 
Marknadens bästa insättningsbonusar
- Sharps kommer löpande förhandla fram unika bonusar med de stora spelbolagen. Inledningsvis har vi tagit fram fem högintressanta bonusar till er som medlemmar.


Mobilbet: 100 % upp till 3000 kr. Bonusen måste omsättas 5x till minsta odds 1,80
Klicka här för att ta del av bonusen


Unibet: 100 % upp till 2000 kr. Bonusen måste omsättas 5x till minsta odds 1,40
Klicka här för att ta del av bonusen


10Bet: 10bet har tagit fram två olika bonusar. Båda bonusarna måste omsättas 6x till minsta odds 1,50

50 % upp till 3000 kr
Klicka här för att ta del av bonusen
100 % upp till 1500 kr
Klicka här för att ta del av bonusen


Racebets: För våra travintresserade medlemmar ges på Racebets 100 % bonus upp till 1000 kr + 100 kr i gratisspel. Bonusen måste omsättas 5x till min odds 1,50.
Klicka här för att ta del av bonusen
 
De första 50 personerna som signar upp sig via länken får också ett välkomstpaket av Racebets. OBS! För att få välkomstpaketet hemskickat behöver du skicka din adress samt ditt användarnamn hos Racebets till [email protected]

Fler bonusar 
Fler bonusar kommer att presenteras under vintern. Nya bonusar läggs löpande upp under fliken "Spelbolag" på Sharps.se så passa på att titta in där regelbundet.
 
Poängsystemet Sharp$
Alla registreringar ger från och med nu 500 Sharp$ vardera, oavsett bolag. Mer info som vad som händer med poängsystemet Sharp$ kommer i ett separat mejl. Vi har några väldigt spännande nyheter att presentera...
 
Frågor, tankar eller åsikter som du vill dela med dig av? Kontakta oss gärna här eller på [email protected]
 
Vänliga hälsningar,
/Sharps Crew
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
enstahill (+7), Migge (+10), cochise (+50), kusagwa (+10), Seebbo (+10), Bjurling (+20), Lucky2000 (+50), Lazlo (+10), Philjay (+20), Fulsprit (+25)
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 17:14   #2
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
Under ny ledning växlar bolaget nu upp verksamheten och målsättningen är att åter bli det självklara förstahandsvalet för alla betting-intresserade, oavsett om det handlar om professionellt spel eller sporadiskt tidsfördriv.
  
Kvantitet över kvalitet alltså. Låter som att målet är att bli lika framgångsrika som holms.

Visst är det kul att det händer något men jag trodde forumet fortsatt slulle vara inriktat mot seriöst spelande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Xavier (+10)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 17:20   #3
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1089
Standard

Alltid ska någon klaga...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10), Fulsprit (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 17:41   #4
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6011
Standard

Är nog ganska svårt att rikta sig mot enbart superseriösa spelare då vi knappast är allt för många och många håller sig inom mer slutna kretsar. Förhoppningsvis kan detta få de seriösa som hänger här att stanna kvar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1), Xavier (+10)
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 17:51   #5
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Alltid ska någon klaga...
Nja, jag var väl lite smådryg för att väcka debatt. Men ärligt talat så ligger det ju en del i det jag skriver. Med den där inriktningen så finns det ju ingenting som säger att forumet inte kommer att bli mer likt RoK. Vill man få in folk som tar lite bonusar och genererar intäkter och skriver om sin lördagstrippel så riskerar man ju också att förlora sin själ.

Visst kan man väl också vända på det och tänka att aktivitet - om än mindre seriös sådan - är bättre än ingen aktivitet alls. Det är inte mitt forum och inte mitt beslut och jag har inga större invändningar då något måste göras för att inte forumet skall dö, men ingen bör bli förvånad om sidan rör sig bort ifrån att handla om seriöst spelande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Xavier (+10)

Senast redigerad av Slurf den 2016-11-22 klockan 17:53.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 18:01   #6
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror nog det kan bli bra, bara ge det en chans.
MEN, för tusan se till att fixa så man inte behöver skrolla som en tok för att komma till botten.
Det är ju inlägg från begynnelsen!?!?
Sen tycker jag att inläggen ska ligga där dom gjorde, dom som är prio 1, inte en massa bonusar..

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Fulsprit (+10)
fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 18:06   #7
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Man har ju hängt här i ett antal år nu och jag ser iaf med tillförsikt en nylansering av Sharp$ och förhoppningsvis "kanske" version 3.0 kan bli en verklighet trots allt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fxstc98 (+50)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 18:41   #8
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
Sedan Sharps först lanserades har våra medlemmar skrivit långt över en halv miljon inlägg på forumet.Under ny ledning växlar bolaget nu upp verksamheten och målsättningen är att åter bli det självklara förstahandsvalet för alla betting-intresserade, oavsett om det handlar om professionellt spel eller sporadiskt tidsfördriv.

Är det helt nytt folk som numera tagit över styrandet av sharps eller är det gamla gänget som är kvar med lite nytt blod?
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 20:17   #9
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Nja, jag var väl lite smådryg för att väcka debatt. Men ärligt talat så ligger det ju en del i det jag skriver. Med den där inriktningen så finns det ju ingenting som säger att forumet inte kommer att bli mer likt RoK. Vill man få in folk som tar lite bonusar och genererar intäkter och skriver om sin lördagstrippel så riskerar man ju också att förlora sin själ.

Visst kan man väl också vända på det och tänka att aktivitet - om än mindre seriös sådan - är bättre än ingen aktivitet alls. Det är inte mitt forum och inte mitt beslut och jag har inga större invändningar då något måste göras för att inte forumet skall dö, men ingen bör bli förvånad om sidan rör sig bort ifrån att handla om seriöst spelande.
Sharps kommer alltid fokusera på seriöst spelande, men vi vill vara ett community där alla som vill bli en bättre spelare är välkomna.

Citat:
Ursprungligen postat av fxstc98 Visa inlägg
Tror nog det kan bli bra, bara ge det en chans.
MEN, för tusan se till att fixa så man inte behöver skrolla som en tok för att komma till botten.
Det är ju inlägg från begynnelsen!?!?
Sen tycker jag att inläggen ska ligga där dom gjorde, dom som är prio 1, inte en massa bonusar..
Det är löst nu, vi testar oss lite fram men startsidan kommer uppdateras löpande under vintern.

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Man har ju hängt här i ett antal år nu och jag ser iaf med tillförsikt en nylansering av Sharp$ och förhoppningsvis "kanske" version 3.0 kan bli en verklighet trots allt?
Det kommer att komma många nya funktioner och tävlingar under vintern. Nu finns de tekniska resurserna som inte funnits förut för att genomföra det.

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Är det helt nytt folk som numera tagit över styrandet av sharps eller är det gamla gänget som är kvar med lite nytt blod?
Det är helt nya ägare och även ny ledning. De gamla ägarna finns fortfarande kvar som medlemmar.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 21:25   #10
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 1665
Standard

Spännande, kul med nysatsning!

Har snart reggat 1500st spel i min spread på sharps, vore guld om det fanns nån form av export to Excel funktion. Något ni kan tänka er att implementera?
simpanes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 22:54   #11
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg


Det är helt nya ägare och även ny ledning. De gamla ägarna finns fortfarande kvar som medlemmar.
Det vore intressant att få veta vilka de nya ägarna är...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+2), Xavier (+10)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 23:30   #12
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4289
Standard

Hoppas det blir som ni säger mer än tävlingar att hämta och att ni försöker hålla koll på önskemål från medlemmar som det har skrivits om i år.

Kul med lite lyft! GLHF!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 08:24   #13
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11900
Standard

Ett HETT tips är att utveckla någon form av bonussystem, etc som man kan använda sina sharps till, (Alltså inte som nu att ha en "fiktiv belöningsvaluta" som man inte kan göra ett skvatt med) Använda dem till att växla in mot t.e.x någon form av bonus hos de spelbolag ni nämner, "köpa" någon form av betaltjänst med etc, Ni är säkert bättre rustade för idéer än undertecknad, men att utveckla själva sharps-funktionen så att man kan använda dem till något mer än att få och skänka bort dem tror jag är en bra idé

Mvh

A
__________________
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own" -Benjamin Disraeli
Alanya är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 08:57   #14
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6011
Standard

Alla vet väl att man kan byta in sina sharps mot presentkort på Intersport?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+50)
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 11:26   #15
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Det har ju varit tal om att utveckla spreadsheetet med nya funktioner?

Är detta fortfarande aktuellt och finns det någon tidsplan isf?
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td